Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä haluaisit vielä kokea?  (Luettu 26288 kertaa)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #160 : Toukokuu 09, 2021, 12:24:57 »
Tanssia sateessa😎
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #161 : Toukokuu 09, 2021, 13:07:09 »
Useamman kanssa, vaikka ns mökki vkl
Feel so good...

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #162 : Toukokuu 09, 2021, 14:01:49 »
Saksassa bordelleissa oli hauskaa kun sai vapaammin valita naisen, bordellien saapumiseen Suomeen en pysty kuitenkaan itse vaikuttamaan.

Mulla ei ole outoja fetissejäkään. Luulin aiemmin pitäväni ns. kolmannesta sukupuolesta vähän, mutta nämä olivatkin vaan taitavia kuvankäsittelijöitä ja ei mulla seiso näitten kanssa livenä.


Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15250
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #163 : Toukokuu 09, 2021, 14:48:14 »
Sexual healing.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #164 : Toukokuu 09, 2021, 20:00:48 »
Sexual healing.  :inlove:

Samat on haaveet täälläkin  :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #165 : Toukokuu 09, 2021, 20:12:55 »
Maailmanympärysmatkan.

Poissa Kyntäjä

  • Jr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #166 : Toukokuu 10, 2021, 11:41:38 »
Isäksi tulemisen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6737
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #167 : Toukokuu 10, 2021, 12:28:12 »
Maailmanympärysmatkan.

Tämä kiinnostaisi kyllä. Tai joku Madventuresin jalanjäljissä tehty reissu.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #168 : Toukokuu 10, 2021, 13:11:45 »
Eläkepäivät...
☮️and💟

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #169 : Toukokuu 10, 2021, 16:13:09 »
Jaa no kyllähän mä gangbangista haaveilen ja jollain kierolla tavalla kans pidemmästä tapaamisesta jonkun kivan kanssa (ois lähinnä hauskaa nähdä, jaksaisiko keskittyä sillä asenteella, että ollaan töissä).

Gangbang myös, sidottuna sänkyyn 😍❤️ Tämän toteutus kuitenkin bdsm piireissä, ei töissä 😁

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #170 : Toukokuu 10, 2021, 16:21:06 »
160kg penkkipunnerruksen.
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5311
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #171 : Toukokuu 10, 2021, 17:48:25 »
Tämmöinen 1M5F juttu olisi vielä kiva kokea. Siinä voisi lisäkseni olla vaikkapa Venla, Ronja, Pimu, Lasihelmi ja IlonaTequila.

No ok, pitäisi olla aika iso sänky että sopisimme sinne me kaikki kuusi. Lisäksi mulle on hieman epäselvää kuinka tuollaisissa tilanteissa tulee toimia jotta pääsee nauttimaan kunkin seuralaisen seurasta. Mutta silti!

Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #172 : Toukokuu 10, 2021, 18:03:33 »
Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:
Naisten kumi ;) Järjestelykysymyksiä!

Kyllä mä voisin tuolla porukalla tulla mukaan :D

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #173 : Toukokuu 10, 2021, 18:12:59 »
Tämmöinen 1M5F juttu olisi vielä kiva kokea. Siinä voisi lisäkseni olla vaikkapa Venla, Ronja, Pimu, Lasihelmi ja IlonaTequila.

No ok, pitäisi olla aika iso sänky että sopisimme sinne me kaikki kuusi. Lisäksi mulle on hieman epäselvää kuinka tuollaisissa tilanteissa tulee toimia jotta pääsee nauttimaan kunkin seuralaisen seurasta. Mutta silti!

Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:

Tohon sänkyyn jos joutuisi tai siis pääsisi niin se turskan elvytystaito voisi tulla tarpeeseen ;D

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6343
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #174 : Toukokuu 10, 2021, 18:22:15 »
Tämmöinen 1M5F juttu olisi vielä kiva kokea. Siinä voisi lisäkseni olla vaikkapa Venla, Ronja, Pimu, Lasihelmi ja IlonaTequila.

No ok, pitäisi olla aika iso sänky että sopisimme sinne me kaikki kuusi. Lisäksi mulle on hieman epäselvää kuinka tuollaisissa tilanteissa tulee toimia jotta pääsee nauttimaan kunkin seuralaisen seurasta. Mutta silti!

Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:

hups, haisee vai tuoksuu HCta...

nykymenolla hädintuskin saa 1m1n sovittua... että 5 saisi...  :drinking:
Shikita ga nai

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #175 : Toukokuu 10, 2021, 19:24:02 »
Tämmöinen 1M5F juttu olisi vielä kiva kokea. Siinä voisi lisäkseni olla vaikkapa Venla, Ronja, Pimu, Lasihelmi ja IlonaTequila.

No ok, pitäisi olla aika iso sänky että sopisimme sinne me kaikki kuusi. Lisäksi mulle on hieman epäselvää kuinka tuollaisissa tilanteissa tulee toimia jotta pääsee nauttimaan kunkin seuralaisen seurasta. Mutta silti!

Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:

Isot on unelmat, mutta eikö ne saisi ollakin.  :headbang:

Tuon jälkeen varmaan olisi raukea olo, paikat hellänä ja nestevajaus...   :drinking:
Feel so good...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #176 : Toukokuu 10, 2021, 19:27:48 »
Tämmöinen 1M5F juttu olisi vielä kiva kokea. Siinä voisi lisäkseni olla vaikkapa Venla, Ronja, Pimu, Lasihelmi ja IlonaTequila.

No ok, pitäisi olla aika iso sänky että sopisimme sinne me kaikki kuusi. Lisäksi mulle on hieman epäselvää kuinka tuollaisissa tilanteissa tulee toimia jotta pääsee nauttimaan kunkin seuralaisen seurasta. Mutta silti!

Ja vissiin on niinkin että kuminvaihto jokaisessa välissä voisi olla aika puuduttavaa mutta eipäs anneta sen häiritä hyvää fantasiaa. :wanker:

Tohon sessioon ei kyllä ihan lyhyt aika riitä! Useampi tunti kandee varata kalenterista että kerkee nauttimaan täysin siemauksin 😊
Amator

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #177 : Toukokuu 11, 2021, 00:02:29 »
Haluaisin squirttailla naisen kanssa ja nuolla tämän nesteitä. 😋 Samalla tapaamisella sträppäisin miestä ja olisi muutenkin rajumpi femdom-sessio 2f+1m :kiss:

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #178 : Toukokuu 16, 2021, 22:55:39 »
^ Haluaisin saada squirtit naamalleni. Genitaaleille ja sormille olen saanut, ja kuumaa puuhaa on sekin🔥🔥🔥

Poissa PekkaM

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #179 : Toukokuu 18, 2021, 09:49:31 »
Kokoero on aina kiihottanut jostain syystä. Siis, että mies (minä) iso, nainen pieni. Eli jos joskus vielä pääsisi kokemaan jonkun ihanan petite tytön. Ei haittaisi, jos olisi innostunut leikkimään kilttiä, mutta rietasta tyttöystävää. Suihinottoinnokkuus saisi olla korkealla tasolla. Peppuun ottaminen olisi jo jotain superia.

Jos tämmöinen löytyy pk-seudulta. Saa vinkata. Jos edes sinnepäin... saa vinkata.

Kiitos.

Teidän,

PekkaM