Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä haluaisit vielä kokea?  (Luettu 26193 kertaa)

Poissa pasare

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #180 : Elokuu 09, 2021, 08:43:09 »
öljypainiottelun!

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #181 : Elokuu 09, 2021, 08:49:12 »
^ Sen minäkin haluaisin kokea jonkun vahvan naisen kanssa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5262
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #182 : Syyskuu 22, 2021, 20:06:36 »
Tuli mieleen yksi kokemus takavuosilta. Jonkin tällaisen haluaisin kokea vielä uudelleen.

Aina toisinaan kävin workilla chatissa. Siellä ei useinkaan ollut kuin muutama turska ja heitettiin jotakin läppää tavallisesti. Sitten tuli ihan hiljaisiakin hetkiä, porukat tahoillaan teki jotakin muuta kaiketi, chat oli vaan auki. Yleensä olen aamuvirkku ja iltatorkku mutta nyt valvoin jostakin syystä, oli varmaan puoliyö. Chatissa oli joku nimimerkki jota en muista enää mutta oli nainen. No juttelin hänen kanssaan niitä näitä ja piakkoin siirryimme privakeskustelun puolelle. Kävi ilmi että hän on Oulusta kuten itsekin olen ja kyllä, hän myi seksiä, joskin "matalalla profiililla", sai asiakkaan silloin ja toisen tällöin - se riitti hänelle, oli ikäänkuin totuttelumoodissa. Ymmärsin jopa niin että hän oli kirjoittanut muutamia viestejä workin foorumille. Tämä oli hänen ainoa tapansa "ilmoitella" viesteistä kävi ilmi asuinpaikka ja niinpä hän oli saanut privaviestejä joiltakin turskilta joista oli tullut hänen asiakkaitaan.

En tiennyt naisesta mitään, en ikää enkä ulkonäköä. Tämähän on "seikkailua" niinpä kysyin että voisiko hän ottaa minut asiakkaakseen? Nainen vastasi että miksipä ei ja kysyi että milloinkas. Vastasin kysymällä että missä päin hän asuu suunnilleen ja laskin mielessäni yhteen suihkussa kestävät ajan + pankkiautomaatilla käynnin + ajomatkan ja kysyin että sopisiko tunnin päästä? Nainen vastasi myöntäen, sain ajo-ohjeet osoitteen tarkkuudella ja vaihdoimme numerot. Nainen käski soittaa kun olen perillä.

Oli syksyinen yö ja kesäöiden valoisuus oli muuttunut pimeydeksi. Lisäksi minua nukutti hieman joka kaikkineen teki hommaan oman kivan tunnelmansa. Kun viimein saavuin paikalle ja soiton jälkeen sisään, ilahduin näkemästäni. Eksoottisen näköinen vajaa 30-v kaunotar joka sen kummemmin mielipidettäni kysymättä käynnisti kursailemattoman GFE-tuokion.

Kun viimein olimme finaalissa (tai siis ainakin minä olin) vedimme henkeä ja juttelimme vielä hetkisen. Hän kysyi vaikutelmiani juuri tapahtuneesta ja kerroin pitäneeni kovasti ja tiedustelin että ottaako hän minut vieraaksi uudemmankin kerran? Nainen vastasi että kyllä. Hän kertoi että seuraavalla kerralla hänen ei tarvitse enää soittaa ystävättärelleen "turvasoittoa". Nainen oli soittanut turvasoiton joka tarkoitti sitä että jos hän ei soita ystävättärelleen tunnin kuluessa, ystävätär saapuu paikalle varmistamaan että mitään ikävää ei ole tapahtunut.

Jostakin syystä en tavannut tätä naista enää uudelleen. Kun asia kerran tuli mieleeni, huomasin että nainen oli poistanut tunnuksensa foorumilta ja vaikka mulla oli hänen numeronsa soitettujen puheluiden listassa, ajattelin että ei ole enää ok yrittää tavoittaa häntä numeron avulla. Tämä oli ainoa kerta kun sovin chatissa tapaamisen.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #183 : Syyskuu 22, 2021, 21:54:48 »
Haluaisin kokea vielä olevani 2-kymppinen kun tuntui että mikään ei riitä  :behind: :behind: :behind:

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #184 : Lokakuu 01, 2021, 15:31:57 »
Haluaisin squirttailla naisen kanssa ja nuolla tämän nesteitä. 😋 Samalla tapaamisella sträppäisin miestä ja olisi muutenkin rajumpi femdom-sessio 2f+1m :kiss:
Kuulostaa mukavalta sessiolta. Minun peppuni on aina valmis kuuman naisen sträppileikkeihin  :behind:
Ryhmysauva tanassa …

Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #185 : Lokakuu 01, 2021, 16:02:33 »
Duo koettu pariin kertaan, joten trio ois kiinnostava kokemus. Jos saisi itse valita siihen sopivat naiset.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä haluaisit vielä kokea?
« Vastaus #186 : Lokakuu 02, 2021, 07:42:53 »
Yön kuningatar on vielä kokematta, kaikki muu on haluttu on koettu🙂
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass