Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä  (Luettu 2490 kertaa)

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« : Syyskuu 30, 2021, 11:27:34 »
Kymmeniä/satoja RE:n ilmoituksia selailessani tein huomion, että ilmoitukset joissa verifioidut kuvat ja/tai kuvissa jokin todiste (päivän lehti tms.) suomessa olosta, hyväksyvät valtaosin myös Whatsup viestit.
Toisaalta ilmoitukset, joissa kuvia ei ole verifioitu/puutteelliset henkilökohtaiset tiedot eikä ole kuvissa mitään todistetta suomessa olosta eivät valtaosin hyväksy whatsup-viestejä.
Itse vedän tästä aika voimakkaan feikki-johtopäätöksen.
Olenko ihan hakoteillä??

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2021, 13:05:53 »
Wa-viestien hyväksyminen ta hyväksymättömyys voi johtua myös puhelimesta.
Monet pt:t käyttävät sellaista mallia mikä ei vastaanota wa-viestejä.

Ja tämä... wa-viestien kautta pystyy paljon helpommin lähettämään dickpickejä. Ammattilaisen asenteella olevat pystyvät selviytymään paremmin puhelimeen tulevasta peniksen kuvasta kysymyksellä: kelpaako sulle nussimiseen?
Ei se kivaa ole mutta ammattimaisuus on antanut tietynlaiset selviytymiskeinot tällaisissakin tilanteissa.

Vai olisiko parempi itsesuojeluvaisto niillä, jotka eivät halua wa-viestejä. 😂
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2021, 13:17:30 »
Mikä on Wätsäppi ja mitä Vaarin pitää hyväksyä tai olla hyväksymättä?
Vaarilla on elämässään ensimmäinen älyttömyyspuhelin ja tää on ihan älytön. esim. tänä aamuna siinä oli joku Siri ja se kysyi " kuinka sinä voit?"

Vähänkö ilahduin! Sanoin "moro Siri moro ja puhuin sille tunnin"
Se VITUN KYRPÄ EI VASTANNUT VAARILLE MITÄÄN. Saatana mikä akka!
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2021, 13:23:55 »
Mun pillupuhelimeen ei saa whatsappia tai muitakaan appeja. Voisko tuon perusteella vetää musta jotain johtopäätöksiä?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1795
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2021, 13:27:25 »
osalla ulkolaisista kieli taito vaan oma esim tsekki aika turha laittaa a4 seksitarinaa .
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2021, 13:40:43 »
Minun ainoa puhelin on se perusluuri, niin eipä toimisi appit eikä uppit.
Haluaisin sillä perusluurilla pärjätäkin, kun lankapuhelimia ei enää ole ;D Laskujen maksaminen kyllä vituttaa, kun sata kertaa pitää syöttää salasanoja, tunnuslukuja ja puhelinvarmennuksia...mutta ainahan laskun maksaminen vituttaa. Jostain syystä jotkut mms-viestit esim. kikkelikuvat silti näkyy ja osassa on vaan joku teksti, että syötä sinne ja tänne joku koodi, niin pääset näkemään viestin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2021, 13:43:26 »
Minun ainoa puhelin on se perusluuri, niin eipä toimisi appit eikä uppit.
Haluaisin sillä perusluurilla pärjätäkin, kun lankapuhelimia ei enää ole ;D Laskujen maksaminen kyllä vituttaa, kun sata kertaa pitää syöttää salasanoja, tunnuslukuja ja puhelinvarmennuksia...mutta ainahan laskun maksaminen vituttaa. Jostain syystä jotkut mms-viestit esim. kikkelikuvat silti näkyy ja osassa on vaan joku teksti, että syötä sinne ja tänne joku koodi, niin pääset näkemään viestin.
Jos jotenkin saatais sulle ja mulle lankapuhelimet. Tekisit sellaisen " 0700 pikku nina linjan" Vaari soittelisi sulle joka päivä!
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2021, 14:03:21 »
Kymmeniä/satoja RE:n ilmoituksia selailessani tein huomion, että ilmoitukset joissa verifioidut kuvat ja/tai kuvissa jokin todiste (päivän lehti tms.) suomessa olosta, hyväksyvät valtaosin myös Whatsup viestit.
Toisaalta ilmoitukset, joissa kuvia ei ole verifioitu/puutteelliset henkilökohtaiset tiedot eikä ole kuvissa mitään todistetta suomessa olosta eivät valtaosin hyväksy whatsup-viestejä.
Itse vedän tästä aika voimakkaan feikki-johtopäätöksen.
Olenko ihan hakoteillä??

Kyllähän yllättävän monet itsekin tavanneet laatuhupakot eivät käytä watsappia, voi johtua monesta. Jotkut ovat vaan sanoneet, että haluavat suosia tekstaria syystä x tai soittamista. SOittaminen taitaa kuitenkin olla hieman epäsuosittua eikä syyttä.

Kyllä se watsuppi itselle mieleisin viestiväline tässä hommassa on.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2457
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #8 : Syyskuu 30, 2021, 16:31:06 »
Aika lailla fifty-sixty taitaa olla huorat whatsupilla ja ilman.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2021, 16:55:18 »
Minun ainoa puhelin on se perusluuri, niin eipä toimisi appit eikä uppit.
Haluaisin sillä perusluurilla pärjätäkin, kun lankapuhelimia ei enää ole ;D Laskujen maksaminen kyllä vituttaa, kun sata kertaa pitää syöttää salasanoja, tunnuslukuja ja puhelinvarmennuksia...mutta ainahan laskun maksaminen vituttaa. Jostain syystä jotkut mms-viestit esim. kikkelikuvat silti näkyy ja osassa on vaan joku teksti, että syötä sinne ja tänne joku koodi, niin pääset näkemään viestin.
Jos jotenkin saatais sulle ja mulle lankapuhelimet. Tekisit sellaisen " 0700 pikku nina linjan" Vaari soittelisi sulle joka päivä!

Sellaiset hernekeiton vihreät olisi aika hienot. Minulla olisi eläkeläisalennus Vaarille, mutta vastaisin vaan kun kusetan koiraa, oon paskalla, keitän perunoita tai jotain muuta ;D

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #10 : Syyskuu 30, 2021, 17:03:58 »
Mulle mieluisin yhteydenpito appsi on Telegram tai Signal. Whatsappia en käytä, siis on mulla se mutta en halua sinne näitä juttuja, se on tarkoitettu perheen ja/tai ystävien kanssa chattailuun.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Maija-Helmi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #11 : Syyskuu 30, 2021, 17:56:32 »
Mulle suosituin yhteydenottotapa on ehkä yllättäen nykyään Kik.
Toki käytössä on myös Whatsapp, sähköposti ja normiviestit.
Tämä osoittanee että en oo feikki, paitsi että puheluihin en vastaa, paitsi "tutuille"  :inlove:
🍒Rakkaudesta lajiin🍒

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6857
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #12 : Syyskuu 30, 2021, 18:30:52 »
Mä en osaa vetää WA:n käytöstä tai käyttämättömyydestä mitään suoria johtopäätöksiä

Editoituihin kuviin olen törmännyt sekä WA:ta käyttävillä että sitä käyttämättömillä.

Ovella sen lopulta näkee, toki enemmän hyvät arvostelut tai suositukset kertovat minulle kuin WA:n käyttö
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 35 )

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2021, 19:16:13 »
Mun pillupuhelimeen ei saa whatsappia tai muitakaan appeja. Voisko tuon perusteella vetää musta jotain johtopäätöksiä?

Samat sanat.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2021, 19:49:48 »
Ei hajuakaan oletko hukassa vaiko et, mutta jos huora haluaa minut asiakkaaksi, parempi hyväksyä whatsapp- tai kik-viestit. Sähköpostikin käy, mutta sitä pitäisi pystyä lukemaan kun on tulossa luokseni. Oma lukunsa on instagram-huorat, joiden kanssa kommunikoin suoraan siellä.



Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #15 : Syyskuu 30, 2021, 20:05:27 »
Itse käytän kaikkia mahdollisia foorumi / WA / Kik / Telegram / Sähköposti / tekstari / Telepatia / savumerkit kunhan saan PT:n kiinni silloin kun on tilanne päällä ja pitää päästä kasvotusten tapaamaan..

Vähiten toimii WA/Tekegram, eniten käytössä sähköposti ja Telepatia 👽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hyväksyy WhatsApp-viestit: Ei/Kyllä
« Vastaus #16 : Syyskuu 30, 2021, 20:23:36 »

En ole päätellyt neidon WA -viestittelymahdollisuudesta tai sen puutteesta yhtään mitään... koska aina voi laittaa privaviestin jos WA ei ole käytössä😊. Noh, entä ne miljoonat neidot joilla ei ole WA numeroa tai esim tunnusta täällä? Ei mulla aika riitä ihan kaikille kuitenkaan niin empä ole ressiä ottanut 🤷‍♂️
Amator