Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 15965 kertaa)

Poissa Vieras1782

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #100 : Syyskuu 08, 2023, 12:09:25 »
Minä:
suihkunraikas, puhdas, terve, kohtelias, läsnä

Asuntoni/tapaamispaikkani:
Yleissiisteydestä pyrin pitämään huolen, siivoan kissanhiekkalaation ja tuuletan ja puhtaat lakanat mh sängyssä. Wc:ssä asiakkaalle puhdas pyyhe, käsipyyhe ja sihkussa miesten suihkugeeliä. Joskus voi olla villakoiria vähän sängyn alla tai tiskejä altaassa tms mutta pääpiirteittäin siistiä.

Seksi tapahtuu pääasiassa makuuhuoneessa sängyssä, mutta miksei missä tahansa muuallakin jos asiakas niin toivoo.

Vuodesohva (120cm) löytyy olkkarista, on avattuna ja siinä ei oo lakanaa koska odotan että pesetytän petarin + se nyt lähinnä lemmikkien paikkana (jos joku sen kokee epäsiisteyden merkiksi niin ei ainakaan kukaan oo siitä mulle sanonut)

Mulle voi toki antaa rakentavaa ja asiallista palautetta mikä esim mun omassa asunossa tekisi olon kotoisammaksi tms :)

Paikalla Peetu

• Jr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #101 : Syyskuu 08, 2023, 12:39:50 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.

Mun sänky on ruvennut pitämään natinaa. 😭 Muutoin ihan kelvollinen kyllä ilmeisesti. Ainakaan ei ole kukaan kehdannut vielä mulle valittaa.

Siis se ei ollutkaan lattian narinaa? Melkoinen soundi lähti 😀

Poissa Freyja

• Sr. Member
  • Galleria (37)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #102 : Syyskuu 08, 2023, 13:55:46 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.

Mun sänky on ruvennut pitämään natinaa. 😭 Muutoin ihan kelvollinen kyllä ilmeisesti. Ainakaan ei ole kukaan kehdannut vielä mulle valittaa.

Siis se ei ollutkaan lattian narinaa? Melkoinen soundi lähti 😀

En ole edelleenkään ihan varma. 😅
Ei se sänky aiemmin noin narissut!
Lopetin hommat. Kaikkea hyvää kaikille. ❤️

Poissa Artturi

• Full Member
« Vastaus #103 : Huhtikuu 20, 2025, 15:22:09 »
Siisti, mielellään myös hajuton. Ja tilava.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #104 : Heinäkuu 22, 2025, 11:58:43 »
mulle tuli tästä ketjusta mieleen mun urani ainoa oveltakääntyjä, joka tuli asuntoon, näki olohuoneessa sohvalle itselleni petaamani pedin ja sen vieressä kesken jäänyt lounas ja holiton oluttölkki, ja kääntyi vähän järkyttyneenä kannoillaan ilmeisesti olettaen että se oli se sänky jossa hommat oli tarkoitus hoitaa. vieressä oli eteisestä katsoen katveeseen jäävä siisti makuuhuone, missä odotti 180cm leveä sänky puhtaine lakanoineen :D keikkakämpässä oli liian pienet pimennysverhot makuuhuoneessa sekä tuuletusikkuna vain olohuoneessa, niin totesin että nukunpa sitten mieluummin sohvalla.

opin tästä kokemuksesta ainakin sen, että jatkossa vastaavissa tilanteissa peti rullataan päiväsaikaan siististi pois näkyviltä, tai sitten pitää varata sellainen kämppä, että siellä on yksi huone, missä saan olla juuri niin sotkuinen kuin haluan.

tämä on muuten ylipäätään sellainen asia mikä aina vähän häiritsee, jos asiakas menee oma-aloitteisesti syvemmälle asuntoon niihin tiloihin mitkä on tarkoitus olla suljettu asiakkaalta. omissa privaattitiloissa on täysin sikinsokin alusvaatteita, pieruverkkareita, tilausruokabokseja, tyhjiä vissypulloja, hygieniatuotteita ja kuivuvia pyykkejä. ehkä sieltä sitten käydään etsimässä onko jossain nurkassa igor piilossa, mutta lähinnä koitan vain piilotella minkälainen porsas olen ;D
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa Johnny Hazard

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #105 : Heinäkuu 22, 2025, 19:32:10 »
Minulle paikan siisteys ja tasokkuus on erinomaisen tärkeää. Luksushuoneisto on juuri sellaista mitä minä haluan. Fiilis kyllä tipahtaa monta pykälää jos huomaa tulleensa johonkin kulahtaneeseen Forenomin luukkuun. Pitäisikin pyytää vastedes kuvaa huoneistosta ennen kuin lyö tapaamisen lukkoon 😅. Isan edellä mainitsema ovella kääntyjä on selkeästi minun hengenheimolainen.
Perkaleenmoinen jänis

Paikalla Nellanoora

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #106 : Heinäkuu 25, 2025, 19:27:20 »
Itse otan vastaan sekä yksiössäni että hotelleissa. Jälkimmäisessä suosin askeettista tyyliä. Kotini taas on omaa reviiriäni, joka on aika täynnä vaatetta ja korkokenkää. Hyvässä järjestyksessä tietenkin. Kääntyisin kyllä itsekin kannoillani, jos joutuisin sotkuiseen asuntoon.

Esteetikkona kotini on myös värimaailmaltaan aika näköiseni. Tietäjät tietää :)

Usein mietin, että odottavatko asiakkaat enemmän tilaa ja askeettisempaa tyyliä, mutta maan kalleimmilla neliöhinnoilla ei ole varaa hankkia työasunnoksi mahtilinnaa.

Mutta tämä ois tosi mielenkiintoista tietää, että mitä oikein odotetaan.

Monet naispuoliset ystävät tulevat nimittäin joskus ihan vaan vieraaksi nauttimaan yksiöni fiiliksistä ja ihailemaan vaatevarastojani. Miehet taas yleensä tyytyy alastoman vartaloni ihailuun  :inlove:
💋 Pillua ja persettä, myös OF 💋 Helsinki 3.8. - 7.8.2025 💋

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (13)
« Vastaus #107 : Heinäkuu 25, 2025, 20:12:12 »
Unelmieni työkämppä näyttäisi 1920-luvun luksusbordellilta verhoillulla pylvässängyllä. Valtavassa tummasävyisessä kylppärissä olisi suihkun ja saunan lisäksi tietenkin iso kylpyamme leijonantassujaloilla ja ympärillä paljon tilaa ja tasoja kynttilöille. Grrr.

Tällä hetkellä mennään ihan hippusen neutraalimmalla otteella. Toistaiseksi :D
Piipahtamassa Turussa ma 28.7. 🌞

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #108 : Heinäkuu 25, 2025, 21:35:57 »
Nyt kun mulla on virallisesti Oma Vastaanotto (Jee!!) niin se tulee olemaan tunnelmaltaan tumma ja arvoituksellinen kunhan pääsen sitä laittamaan. Menneiden aikojen naisellista glamouria, samettia ja satiinia.

Kerrostalon kylppäri ja sauna nyt on just sellaiset nykyaikaisen tylsät mitä kuvitella saattaa, enkä niitä voi muokata, mutta muilta osin mulla on ihanat suunnitelmat ✨.
💎 Sörnäinen 28.-29.7.💎

Paikalla Peetu

• Jr. Member
« Vastaus #109 : Heinäkuu 25, 2025, 22:13:13 »
Vuosien varrella on tullut koettua kaikenlaista tilaratkaisua, mutta tietyt asiat nousevat toistuvasti esiin, kun mietin, mikä tekee kohtaamisesta sujuvan ja rennon – jo ihan siitä hetkestä alkaen, kun ovi käy.

Turvallinen ja helppo tulla. Tämä alkaa jo sijainnista. Kun tietää etukäteen mahdolliset parkkipaikat tai bussien kulkureitit, on heti rennompi fiilis. Varsinkin vieraaseen paikkaan mennessä näistä tiedoista on oikeasti iso apu – ja se kertoo myös siitä, että toinen osapuoli on ajatellut asiaa etukäteen.

Siisti ja viihtyisä. Tilan ei tarvitse olla luksusta, mutta sen pitää olla selvästi puhdas, rauhallinen ja kutsuva. Perusasiat kohdallaan: ilmanvaihto toimii, lämpötila on mukava (kiitos ilmastointi tai lämmitys), eikä tule fiilistä, että ollaan kellarivarastossa tai rempan keskellä.

Hyvä valaistus – ja sen säätö. Tunnelma syntyy pienistä asioista, ja valaistus on yksi niistä. Kirkkaudelle on aikansa, pehmeämmälle valolle toinen.

Kunnon suihku ja siihen varattu aikaa. Plussaa, jos suihkuun mahtuu kaksin. Isot pyyhkeet kiitos – mikään käsipyyhkeen kokoinen rätti ei tee suihkun jälkeen kovin ylellistä oloa.

Tavaroille paikka. Usein liikun tapaamisiin duunimatkan yhteydessä, joten arvostan kovasti jos vaatteet ja reppu saa laskettua fiksusti johonkin – näkösälle mutta siististi, ei lattialle nurkkaan.

Riittävästi tilaa. En kaipaa tanssisalia, mutta jos olo on heti kättelyssä kuin ilmatäytteisessä teltassa, fiilis kärsii. Vähän väljyyttä ympärille tekee ihmeitä. Sama koskee vuodetta: mukava, sopivan kokoinen, ei selkää nitkauttava patja. Muutama tyyny on myös kiva säätövara.

Kello jossain mutta ei silmillä. On hyvä tietää, missä mennään ajallisesti, mutta jos kello tuijottaa otsalohkoon koko ajan, niin se syö tunnelmaa. Joo, nurisin kelloista jo toisessa ketjussa.

Nojatuoli tai sohva. Hyvä juttu sekä keskusteluun että muuhun. Kaikkea ei tarvitse tehdä sängyllä. Istuminen luontevasti ennen tai jälkeen voi tehdä tilanteesta paljon rennomman.

Kunnolliset verhot. Sanomattakin selvää – mutta ei aina itsestäänselvää (auttaa myös helteeseen).

Pientä tarjoilua. Vähintään kylmää juomaa, ja miksei vaikka kahvikuppi jos siihen on hetki. Tuo arkeen vähän pehmeyttä ja tekee kohtaamisesta enemmän kuin pikavisiitin.

Persoonaa tilaan. Tämän huomaa nopeasti. Vuokratiloissa tunnelma voi joskus olla kolkko, mutta jos tilassa on jotain persoonallista – vaikka taulu, valinta verhokankaasta tai joku pieni yksityiskohta – siitä huokuu, että ihminen tämän takana on läsnä, eikä vain pyöritä numeroa. Ja hei, jos ujostuttaa, niin seinällä oleva kuva voi olla hyvä lähtökohta small talkille!

Kaikessa yksinkertaisuudessa: tila on enemmän kuin tausta. Se vaikuttaa heti siihen, miten helposti saa arjen pois mielestä, miten nopeasti keho rentoutuu – ja kuinka läsnä pystyy olemaan. Kun tila tukee kohtaamista, se ei jää vain tapaamiseksi – vaan voi olla oikeasti mieleenpainuva hetki.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #110 : Heinäkuu 25, 2025, 22:32:20 »
Lähtökohtasesti sellanen, että palveluntarjoaja itse viihtyy siellä ja tavarat on helposti saatavilla. Mulla on tällähetkellä myllerrys menossa olkkarissa, kun tänne tulee sidontapiste ja muuta kivaa. Mulla on itseasiassa vähän kaikki sellasen säädön alla tässä, mutta kyllä tänne mahtuu 🌝 ja kyllä täällä selviää sessioista, hieronnoista ja gfestä. Makuvichyä täällä on aina tarjolla ja pientä purtavaa. Maxi koon suihkupyyhkeet ja laaja saippuavalikoima.

Valaistuksesta löytyy säädettävät tunnelmavalot eri väreillä ja himmennyksellä, UV valot, kynttilöitä ja suitsukkeita tuoksuöljyineen, jos niistä tykkää.

Useat asiakkaat kuvaa mun kotia viihtyisäksi viidakoksi. Tervetuloa kylään ❣️
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #111 : Heinäkuu 25, 2025, 23:01:58 »
Unelmieni työkämppä näyttäisi 1920-luvun luksusbordellilta verhoillulla pylvässängyllä. Valtavassa tummasävyisessä kylppärissä olisi suihkun ja saunan lisäksi tietenkin iso kylpyamme leijonantassujaloilla ja ympärillä paljon tilaa ja tasoja kynttilöille. Grrr.

Tällä hetkellä mennään ihan hippusen neutraalimmalla otteella. Toistaiseksi :D

Tuollainen oikea synninpesä olisi kiva kokea.

Poissa Penaattori

• Sr. Member
« Vastaus #112 : Heinäkuu 25, 2025, 23:38:02 »
Joskus aikoinaan kun olin hanttihommissa ja oli tehty päivä-, ilta- ja vielä yövuoro päälle niin yks kaveri sano että ”nyt vois soittaa muijalle että laittaa saunan päälle ja pipan levälleen.”  ;D
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #113 : eilen kello 08:44:00 »
Asiakkaat kehuu tasaisin väliajoin kuinka siisti ja viihtyisä mun koti on. Ja pakkohan sen on ollakin, en mä muuten siellä viihtyisi itsekään.

Ainainen ihmetyksen aihe on, mihin asiakkaat jättää milloinkin vaatteensa. Valittavana on joko tuoli  tai sohva. Osa jättää lattialle, osa kalsarinsa mun ruokapöydälle, osa keittiön työtasolle. Riisuisinko itse alushousujani päältäni kenenkään pöydälle, no en.
*pikkuPullea mature*

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #114 : eilen kello 08:58:01 »
En muista että olisin koskaan tapaamisella havainnut selkeästi mietittyä paikkaa, että juuri tuohon asiakkaan on hyvä riisua siististi. Siinä ei ole lemmikin karvoja/suomuja/yms., siinä on vieressä tuoli niin on kankean ukon helpompi riisua ja pukea sukkia jne. En tiedä, ehkä sellainen söisi jo tunnelmaa.

Kunhan odotushuoneen sohvapöydällä on vanhoja tekniikan maailmoja. Ja ehkä pari gloriaa kutkuttamaan  mielikuvitusta.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #115 : eilen kello 09:09:17 »
^Mikä olisi selkeämpi paikka riisuuntumiseen, kuin tuoli tai sohva?
*pikkuPullea mature*

Paikalla Tulli

• Full Member
« Vastaus #116 : eilen kello 10:08:27 »
Riittää että paikka on siisti, vähintään 160cm sänky ja tilava suihku  :headbang:
Tissit 😍

Poissa Ansens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #117 : eilen kello 10:32:50 »
Asiakkaat kehuu tasaisin väliajoin kuinka siisti ja viihtyisä mun koti on. Ja pakkohan sen on ollakin, en mä muuten siellä viihtyisi itsekään.

Ainainen ihmetyksen aihe on, mihin asiakkaat jättää milloinkin vaatteensa. Valittavana on joko tuoli  tai sohva. Osa jättää lattialle, osa kalsarinsa mun ruokapöydälle, osa keittiön työtasolle. Riisuisinko itse alushousujani päältäni kenenkään pöydälle, no en.

Ei helevetti 😂 Kuinka kellään tulee pieneen mieleensä varastoida kalsarinsa ruokapöydällä tai työtasolle, siis mikä on se ajatuksen kulku ja logiikka?! No, jos oikein nojaat tuohon käytökseen vimosen päälle asiakaspalvelijana niin pistä vaikka siihen työtasolle sellainen talouspaperille tarkoitettu teline ja lappu ”Kalsarinarikka”.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #118 : eilen kello 10:44:45 »
Pidän eniten viihtyisästä ja siististä, asutun näköisestä tilasta. Vaikka käyn bordelleissa aika ajoin, en oikein diggaan stereotyyppisistä panoluolista.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #119 : eilen kello 11:14:52 »
^^ Taitaa se ajatuksenkulku ja logiikka loppua sillä samalla sekunnilla, kun panetus ottaa vallan.. Ei kai yhdenkään miehen aivoihin mahdu yhtä aikaa seksikkäissä asusteissa oven avaava pt ja vaatteiden loppusijoituspaikka 😅
*pikkuPullea mature*