Suomen Leijona on sitten tältä erää mylvintänsä mölissyt Globenin kaukalossa. No ensi helmikuussa on sitten uusi yritys uusin eväin Milanon olympiakaukalossa.
Uutiset:
Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mertsin viimeinen LeijonaselostusHattu päästä ja
Mertarannalle. Yli 30 vuotta leijonien pelien selostajana.

Granado

Saisi mikroaaltouunilla pillua
HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

HarryPotter

Lähellä täydellisyyttä

Artturi

Nauttii muiden arvostusta
Artturi

Nauttii muiden arvostusta
Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
Otetaan joku kerta yhdessä uusiksi, niin takaan, että paidat lähtee päältä.Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
Joo en katsonut loppuun. Tai katsoin mä sitten loppujuhlintaa kun odotin, että siellä otettais paitoja pois. Pelkkää pettymystä koko ilta!