Suomen Leijona on sitten tältä erää mylvintänsä mölissyt Globenin kaukalossa. No ensi helmikuussa on sitten uusi yritys uusin eväin Milanon olympiakaukalossa.
Uutiset:
Mertsin viimeinen LeijonaselostusHattu päästä ja
Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
Otetaan joku kerta yhdessä uusiksi, niin takaan, että paidat lähtee päältä.Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭
Joo en katsonut loppuun. Tai katsoin mä sitten loppujuhlintaa kun odotin, että siellä otettais paitoja pois. Pelkkää pettymystä koko ilta!