Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1034582 kertaa)

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6886
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5000 : Kesäkuu 19, 2021, 15:21:12 »
Lasketaanko maauimalan altaassa pulikointi talviturkin heittämiseksi vai pitääkö mennä luonnon vesistön ääreen..? 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5001 : Kesäkuu 19, 2021, 15:22:01 »
^ luontoon pitää mennä

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5002 : Kesäkuu 19, 2021, 16:04:42 »
^
Siis jos laitan puhallettavaan uima-altaaseen lämmintä vettä ja istahdan sinne, niin sekö ei siis käy?!? Ihme tiukkissäännöt.

Ymmärrän jos allas olis olohuoneessa ettei se ehkä käy tiukkissääntöjen mukaan, mutta siis jos allas olis pihalla? 🤔
Amator

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5003 : Kesäkuu 19, 2021, 16:16:53 »
^kyllä se tehdään luonnossa ja mieluummin vielä silloin, kun se vesi on 🥶. Silloin turkki on kunnolla heitetty.

Punaistamerta ei voi edes koskaan laskea, kun jos muistan oikein, niin ei saisi koskaan tippua alle 20°c (vai oliko vähän korkeampi). Jos se laski alle tuon, niin eliöstöt alkoi tuhoutumaan. Sen meren eliöstö tarvitsee vähintään uimahalli lämpötilan
Feel so good...

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5004 : Kesäkuu 19, 2021, 16:23:03 »
^ ja ^^. Samaa mieltä Ppellon kanssa. Mihin tää maailma menisi jos ihan joka säännöstä aletaan joustamaan. Sitä paitsi kun sieltä hädin tuskin 10-asteisesta vedestä nousee, niin katkaravun saaminen juhlakuntoon jonkun neidon oraalisella avustuksella on entistä jännempää… 🥶🍤👄🍆💦

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5113
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5005 : Kesäkuu 19, 2021, 16:43:05 »
^ ^^ ^^^ Juu nuo ovat tosiaan niitä tilanteita joissa Neidon/Sihteerin/tms ammattitaito, pokka, sinnikkyys ja "ihailu" joutuvat jo aikuisten oikeasti Lujille sanan voimakkaimmassa merkityksessä...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5006 : Kesäkuu 19, 2021, 17:21:37 »
^ ^^ ^^^
Se veitikan herättely on jo sinällään kyllä mukavaa, ja erityisen palkitsevaa sitten lopulta🙂

Amator

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5007 : Kesäkuu 19, 2021, 19:38:23 »
Mietin, että pidän Ruotsinsuomalaisista. Huipputyyppejä jotka eivät koskaan vänkää vastaan kun kerrot jotain. He KYSYVÄT ja kun joku kysyy jotain ja sulla on vastaukset niin homma toimii. Mulla oli yksi Ruottalainen (Suomalainen) tyttöystävä. Kysyin siltä, että onko Ruottalaiset ylimielisiä vai epävarmoja Suomalaisten keskuudessa. Vastaus oli epävarmoja. Kielellisiä ongelmia. Ne ymmärtää, ikinä ei oo ollu ongelmia. Ehkä mä oon sellanen konsultti heidän ja Suomalaisten välissä joka tulkkaa Ruotsin Savoksi tai Hämeeksi, miten vaan

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5008 : Kesäkuu 19, 2021, 21:24:14 »
Mulla on sivistyksessä iso aukko. Katselin tuossa erästä tubettajaa joka sai lahjaksi pullon jaloviinaa. Tajusin etten koskaan ole edes maistanut. Olen monessakin asiassa merkkiuskollinen. Tilanne  täytyy ehdottomasti korjata...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15424
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5009 : Kesäkuu 19, 2021, 21:48:58 »
^
Sun on sitten pakko ostaa kaksi pulloa toinen * ja toinen ***
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2659
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5010 : Kesäkuu 19, 2021, 21:56:34 »
*** on ainoa oikea  :drinking:

Jos käy ympäri vuoden altaassa niin eihän talviturkkia edes tule? 🤔

Miksei voi olla jo Maanantai 😩
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15424
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5011 : Kesäkuu 19, 2021, 21:58:08 »
^
Ei tietenkään voi olla, kun nyt on Lauantai ja  :drinking: :boozing: päivä
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5012 : Kesäkuu 20, 2021, 02:12:01 »
Kävin tuossa nauttimassa muutaman maanviljelijöiden mahdollistaman ohrapirtelön paikallisessa ravitsemusliikkeessä (terkkuja Villelle) niin aloin miettimään seuraavaa:

Miksi en koskaan halua poliitikoksi niin, koska Mannerheim ei suinkaan ole suurin Suomalainen sotasankari vaan Kekkonen. Kekkonen esti sodan. Mitä Mannerheim teki sen eteen, että meitä ei olisi tapettu? Olisi varmaan hyvä äijä jos olisi hoitanut homman siten, että Venäläiset ei olisi koskaan hyökänneet Suomeen, Kekkonen teki sen. Mannerheim ei tehnyt. Kumpi parempi?

Nixon lopetti Vietnamin sodan ettei kymmeniä tuhansia ihmisiä enää tapettaisi. Silti hänet muistetaan Watergate skandaalista jossa virkamiehillä oli aikaa tuhansia ja tuhansia tunteja aikaa pähkäillä mitä Ricky teki väärin. Mitä Ricky teki oikein? Lopetti sodan jossa ihmisiä ei enää kuole.

Hassua miten ihmisen mieli toimii. SYYLLINEN PITÄÄ LÖYTÄÄ, SAATANA. LOL ja LMAO ja mitä näitä nyt on. Nauran teille kaikille sodan ihannoijille, koska te ette ymmärrä mistä elämässä on kyse. Kyse on siitä, että ihminen elää. Sota tappaa, sodan lopettaminen ei. Ihailetteko te sitä, että ihminen kuolee? Onko teissä jotain pahasti vialla? Vastaan puolestanne. On. Menkää terapiaan niin ehkä löydätte helpotuksen kuoleman ihailulle.

Pusselipuu. Rakastan teitä kaikkia :inlove:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 20, 2021, 02:13:56 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5013 : Kesäkuu 20, 2021, 02:21:41 »
Teeeeeeemmuuuuuuuuuu. Kommentoi minun kirjoituksia. Esitä haaste. Huhuuuuuuuuuu. Kirjoita joitain. Keskustellaan. Pelasta maailma. Jooko. Voitko?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5014 : Kesäkuu 20, 2021, 03:07:28 »
Laittelin siskolle kännipäissään viestiä. Suappa nähä mittee uatteloo uamulla. Kaikki aina ohjeistaa, että kännissä ei sais laittaa viestiä, mutta itse koen, että minun ajatusmaailma ei kyllä alkoholista muutu. Toissapäivänä juttelin sen kaa puhelimessa selvinpäin, ja tämä on jatkumoo sille. Jos se vastaa viestiin, nii lupaan kopsata sen tänne muuttumattomana. Se viesti:

"Kato ku se menee aina silleen, että miehiä ei kiinnosta akkojen höpinät jos ne ei saa seksiä ennen sitä. Jos ei seksi kiinnosta xxx:n kanssa niin aina voit soittaa minulle. Minä kyllä jaksan kuunnella. Oothan sä kuitenkin joskus pessy mun pyykitkii, nii pitää antaa kato takas😄😘 Nii, ja huomenta"

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6886
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5015 : Kesäkuu 20, 2021, 15:23:19 »
Asteikolla 1 - 10, kuinkakohan innoissaan Seepeli mahtaa olla näistä kolmenkympin helteistä..? 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5016 : Kesäkuu 20, 2021, 16:25:48 »

10!!🌞🙂👍

(kämpässä sisällä ilmastointi🤤)
Amator

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5017 : Kesäkuu 21, 2021, 14:58:42 »

Sisäilman lämpötilaa on muistaakseni suositeltu laskettavaksi sinne 19 asteeseen. Oon pitänyt tuota vähän turhan matalana, suorastaan askeettisena. Miks pitäisi ihmisen palella kotonaan? Nyt oon kuitenkin kokenut jonkinlaisen valaistumisen, mukavahan tuo 19 astetta on! Ehkä olen kasvanut ihmisenä 🤔

Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5219
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5018 : Kesäkuu 21, 2021, 15:17:42 »
^ Mun mielestä on ihana vähän palella ja käpertyä paksun täkin alle 😊 Mutta 20/21 astetta riittää mulle sisällä siihen että paleltaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15424
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #5019 : Kesäkuu 21, 2021, 16:01:47 »
Mulla on nyt täällä sisällä +20.4°C ja hieman on vilu.  :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant