Eikö Wolt olekaan riistokapitalistin salajuonia? 

Uutiset:
Eikö Wolt olekaan riistokapitalistin salajuonia?Tuskin....siis joku musta mies tänään mulle sapuskan kiikutti. Eli woltti oli antanut töitä.
Minunkin mielestäni hyvä juttu.Eikö Wolt olekaan riistokapitalistin salajuonia?Tuskin....siis joku musta mies tänään mulle sapuskan kiikutti. Eli woltti oli antanut töitä.
Hyvä juttu?
Outoa porukkaa. Mun työnantaja on vasemmalta. Mutta nyt ymmärrän minkä takia työntekijät ovat oikealta. Me saadaan kolme puoli tonnia kuussa rahaa, sanotaan kiitos ja rempataan seuraava kohde.Minunkin mielestäni hyvä juttu.Eikö Wolt olekaan riistokapitalistin salajuonia?Tuskin....siis joku musta mies tänään mulle sapuskan kiikutti. Eli woltti oli antanut töitä.
Hyvä juttu?
Mutta tuolla vasemmassa laidassa aika ristiriitaisesti toisaalta kritisoidaan yrittäjiä ja kapitalismia, mutta sitten taas ihan sujuvasti käytetään näiden palveluita.
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
AnniAuringonkukka

AnniAuringonkukka

^ Mietin kans että kukahan hää on ja käyttääköhän hää koskaan alter egoa Fuck Nientes 👀mulla on tuo alter ego käytössä....yhdellä sivustolla

AnniAuringonkukka

^ Mietin kans että kukahan hää on ja käyttääköhän hää koskaan alter egoa Fuck Nientes 👀mulla on tuo alter ego käytössä....yhdellä sivustolla
Ai että kun nauratti
JuliaK

^ Mietin kans että kukahan hää on ja käyttääköhän hää koskaan alter egoa Fuck Nientes 👀
En kerro missä. Mutta finglishiä siellä kirjoittelen. Eli suomen englantia^ Mietin kans että kukahan hää on ja käyttääköhän hää koskaan alter egoa Fuck Nientes 👀mulla on tuo alter ego käytössä....yhdellä sivustolla
Ai että kun nauratti
Anna kun arvaan... Habbo Hotelissa?
JuliaK

Seuraavaksi ehkä googlaan bpr-napinIlmoita valvojalle = bad post report.
JuliaK

AnniAuringonkukka

En kerro missä. Mutta finglishiä siellä kirjoittelen. Eli suomen englantia^ Mietin kans että kukahan hää on ja käyttääköhän hää koskaan alter egoa Fuck Nientes 👀mulla on tuo alter ego käytössä....yhdellä sivustolla
Ai että kun nauratti
Anna kun arvaan... Habbo Hotelissa?
AnniAuringonkukka

^ Ei makeaa mahan täydeltä. Haluan olla mystinen ja yllättävä.
JuliaK

Seuraavaksi ehkä googlaan bpr-napinIlmoita valvojalle = bad post report.
Eli "JuliaK kirjoitti että mulla on 15cm pippeli vaikka se on 17cm. Bannatkaa se!!!!"