Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä seksityön jälkeen  (Luettu 5823 kertaa)

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä seksityön jälkeen
« Vastaus #20 : Syyskuu 13, 2025, 16:35:35 »
Näin asiakkaana tavannut muutaman ammattilaisen ja mitä jutellut heidän kanssaan niin ainakin osalla tuntuu olevan suht selvät sävelet miten a) sijoittavat tienestinsä ja b) miten elättävät itsensä varsinaisen työuran jälkeen.

Jos itse olisin alalla niin laittaisin sen verran syrjään että saisi hankittua muutaman asunnon  ammatinharjoittamista varten ympäri Suomea ja vuokraisin niitä AirBnB / bookingin kautta silloin kun en itse tarvitse. Sitten kun joku päivä ne eläkepäivät koittaa tai muuten vaan haluaa lopettaa uransa niin asunnot ovat maksaneet niihin otetetut lainat pois (15-20v aikana) ja tuotoilla pystyisi elämään suht normaalia elämää ja voi halutessaan laittaa asunnot ”lihoiksi”.

Kovin suurta on optimismi, jos kuvittelee perseellä tienaavan sijoitusasuntoja. *****

Käsittääkseni kaikilla suomalaisilla seksiyrittäjillä, jotka itse tunnen, on varsinainen ammatti.
Seksiyrittäjyys on heille lisätulojen lähde. Yleisin ammatti liittyy jotenkin taloushallintoon.
Yksi on sairaanhoitaja. Yhdellä ei ole varsinaista ammattia ja hän on velkajärjestelyssä.

Näyttäisi siltä, että silikonirinnat on aika yleinen sijoituskohde. Päätyökseen taloushallintoa tekevä X
totesi minulle: Talousammattilaisena ostan mielummin Mandatumin osakkeita kuin isommat rinnat. Lisäksi rinnat vaativat tulevaisuudessa huoltoa. X:n paljaaat rinnat ovat kelvanneet kotimaiseen televisiosarjaan.

Aika moni, käytännössä kaikki minun tuntemani suomalaiset seksiyrittäjät ovat yli kolmikymppisiä.
Jos siinä vaiheessa ei ole miettinyt vaihtoehtoa seksiyrittäjyydelle, niin juna on jo mennyt.
Kolmikymppisen pitäisi olla valmistunut ammattiin tai olla opiskelujen loppusuoralla.

ModEdit: liian henkilökohtaiset tiedot poistettu.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2025, 17:52:33 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Alpo

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Syyskuu 13, 2025, 19:19:34 »
Jaa että mitäkö seksityön jälkeen , no kansanedustajaksi tietenkin ja vaikka ministeriksi .

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #22 : Syyskuu 13, 2025, 19:24:02 »
Jaa että mitäkö seksityön jälkeen , no kansanedustajaksi tietenkin ja vaikka ministeriksi .

Anna Kontulalla taisi olla selvä suunnitelma. Jos ei pääse kansanedustajaksi, niin veronmaksajat maksavat 50.000€:n vuosipalkan. Näin Pro tukipisteen johtajille. Lukuspalvelun tuottajat, suomalaiset seksiyrittäjät tarvitsevat sosiaalitoimen palveluja muutaman sadan suomalaisen lapsen edestä.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #23 : Syyskuu 13, 2025, 19:26:39 »
Näin asiakkaana tavannut muutaman ammattilaisen ja mitä jutellut heidän kanssaan niin ainakin osalla tuntuu olevan suht selvät sävelet miten a) sijoittavat tienestinsä ja b) miten elättävät itsensä varsinaisen työuran jälkeen.

Jos itse olisin alalla niin laittaisin sen verran syrjään että saisi hankittua muutaman asunnon  ammatinharjoittamista varten ympäri Suomea ja vuokraisin niitä AirBnB / bookingin kautta silloin kun en itse tarvitse. Sitten kun joku päivä ne eläkepäivät koittaa tai muuten vaan haluaa lopettaa uransa niin asunnot ovat maksaneet niihin otetetut lainat pois (15-20v aikana) ja tuotoilla pystyisi elämään suht normaalia elämää ja voi halutessaan laittaa asunnot ”lihoiksi”.

Kovin suurta on optimismi, jos kuvittelee perseellä tienaavan sijoitusasuntoja. *****

Käsittääkseni kaikilla suomalaisilla seksiyrittäjillä, jotka itse tunnen, on varsinainen ammatti.
Seksiyrittäjyys on heille lisätulojen lähde. Yleisin ammatti liittyy jotenkin taloushallintoon.
Yksi on sairaanhoitaja. Yhdellä ei ole varsinaista ammattia ja hän on velkajärjestelyssä.

Näyttäisi siltä, että silikonirinnat on aika yleinen sijoituskohde. Päätyökseen taloushallintoa tekevä X
totesi minulle: Talousammattilaisena ostan mielummin Mandatumin osakkeita kuin isommat rinnat. Lisäksi rinnat vaativat tulevaisuudessa huoltoa. X:n paljaaat rinnat ovat kelvanneet kotimaiseen televisiosarjaan.

Aika moni, käytännössä kaikki minun tuntemani suomalaiset seksiyrittäjät ovat yli kolmikymppisiä.
Jos siinä vaiheessa ei ole miettinyt vaihtoehtoa seksiyrittäjyydelle, niin juna on jo mennyt.
Kolmikymppisen pitäisi olla valmistunut ammattiin tai olla opiskelujen loppusuoralla.

Jännää tämä moderointi. Poistettu lainaus oli suoraan Suokkaan Horokirjasta, jonka viimeinen luku on Kallion Ruusun kirjoittama.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Syyskuu 13, 2025, 19:45:41 »

Anna Kontulalla taisi olla selvä suunnitelma. Jos ei pääse kansanedustajaksi, niin veronmaksajat maksavat 50.000€:n vuosipalkan. Näin Pro tukipisteen johtajille. Lukuspalvelun tuottajat, suomalaiset seksiyrittäjät tarvitsevat sosiaalitoimen palveluja muutaman sadan suomalaisen lapsen edestä.
" Ennen maa repeää kuin huora häpeää". Pro tukipisteen saisi lopettaa.
Is she really going out with him?

Poissa Heikki Koo

• Tiukka setä
  • Valvojat
« Vastaus #25 : Syyskuu 13, 2025, 21:11:07 »

Jännää tämä moderointi. Poistettu lainaus oli suoraan Suokkaan Horokirjasta, jonka viimeinen luku on Kallion Ruusun kirjoittama.

Kaikkea mitä on kirjoitettu muualla ei ole hyvä tuoda esille täällä.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (57)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : Syyskuu 13, 2025, 21:27:24 »

Kovin suurta on optimismi, jos kuvittelee perseellä tienaavan sijoitusasuntoja.

Niinkö? Olisi mukavaa jos et olettaisi niin paljoa.

On täysin mahdollista ja näin on tapahtunutkin. Seksityöllä saa helposti kasvatettua omaisuutta. Laillisesti.
Minun tieto ei ole olettamus kuten sinulla vaan fakta.
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Mertsi29

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #27 : Syyskuu 13, 2025, 22:22:48 »
Jep, juuri näin. Muutamalla satasella per kuukausi saa jo säästettyä parissa vuodessa omarahoitusosuuden verran rahaa maakuntien 1-2h huoneistoihin. Alta 100k€ huoneistoja saa mm. Lahdesta hyvällä sijainnilla johon tarvitaan alkuun omaa rahaa noin 10k€ eli reilu 400€/kk 2 vuoden ajalta. Pitäisi onnistua. Sen jälkeen asunto toimii ”tukikohtana” kun siellä käy tarjoamassa palveluita ja muun ajan kuukaudesta -vuodesta saa tuloja AirBnB - Booking lyhytvuokrauksen kautta joilla kattaa vastikkeet ja asuntoon kohdistuvat lyhennykset ja korot. Ja taas pari vuotta laitetaan muutama satanen säästöön per kk ja ostetaan toinen sijoitusasunto - tukikohta vaikkapa Tampereelta. Lisäksi voi käyttää sitä ensimmäistä asuntoa, tässä tapauksessa Lahden asuntoa, takauksena kun sen lainaa on jo lyhennetty kivasti parin vuoden aikana niillä AirBnB - Booking tuotoilla. 10-15 vuotta alalla ollut voi näin saada ”tukikohtia” 5-10kpl. Toki oletuksena että elämänhallinta on kunnossa ja toimii määrätietoisesti näiden asioiden kanssa. Tuollaisen 400-500€/kk ”sivuun laitto” vaatii että ottaa muutaman tapaamisen per kk ajatuksella että niistä saadut rahat menee näihin sijoitusasuntoihin.

Näin olen siis kuullut joidenkin toimivan ja varmaan toimisin itsekin jos olisin palveluntarjoaja.

Tuossa tulee kiva eläketurva ja voi heittäytyä eläkkeelle jo hyvissä ajoin ilman huolia taloudesta.

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #28 : eilen kello 10:41:29 »
Kovin suurta on optimismi, jos kuvittelee perseellä tienaavan sijoitusasuntoja.
Niinkö? Olisi mukavaa jos et olettaisi niin paljoa.

On täysin mahdollista ja näin on tapahtunutkin. Seksityöllä saa helposti kasvatettua omaisuutta. Laillisesti.
Minun tieto ei ole olettamus kuten sinulla vaan fakta.

Ylläpito oli kovin nopea, kun siivoisi "liian yksityiskohtaisena" lainauksen Suokkaan horokirjan viimeisestä luvusta. En suinkaan kirjoittanut, että sijoitusasuntojen hankinta tai vaurastuminen on mahdotonta.

Vaurastuminen perustuu siihen miten sijoittaa tulonsa. Jotkut haluavat sijoittaa uusiin silikoneihin, toinen
ostaa vaikka Mandatumin osakkeita. Toinen näistä vaurastuu, toiset eivät. Tämä idea vaurastumisesta ei ole
riippuvainen tulolähteestä.

Kun matkani varrella on verotoimisto, niin olen joskus katsonut seksiyrittäjien verotietoja.
Vain yhdellä oli verotietojen perusteella tuplasti yli mediaanitulon ja tämäkin vain yhtenä vuotena.
Muiden seksiyrittäjien tulot jäivät alle mediaanitulojen, osalla jopa reilusti.

Minulle käy hyvin, että tuhannet seksiyrittäjät ostavat sijoitusasuntoja. Saatavilla verotuloilla voidaan  rahoittaa vaikka Pro tukipisteen miljoonapalkat?

Kirjoitukseni pointti oli siinä, että seksiyrittäjyyttä mainostetaan helppona tapana vaurastua.
Viikonlopun iltapäivälehdessä oli juttu fetissiartistista. Hän on aikanaan kertonut somessa ansaitsevansa OF:stä 400€:a kuukaudessa. Jos tuon summan sijoittaisi vaikka pörssiin, niin siinä menisi vuosikymmeniä, että saavuttaisi taloudellisen riippumattomuuden.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #29 : eilen kello 10:52:32 »
^ Sun pitää nyt mika muistaa sun omat sanasi "islami tulee ja tuhoaa kaiken" Eli kaikki raha irti ja baanalle
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)