Näin asiakkaana tavannut muutaman ammattilaisen ja mitä jutellut heidän kanssaan niin ainakin osalla tuntuu olevan suht selvät sävelet miten a) sijoittavat tienestinsä ja b) miten elättävät itsensä varsinaisen työuran jälkeen.
Jos itse olisin alalla niin laittaisin sen verran syrjään että saisi hankittua muutaman asunnon ammatinharjoittamista varten ympäri Suomea ja vuokraisin niitä AirBnB / bookingin kautta silloin kun en itse tarvitse. Sitten kun joku päivä ne eläkepäivät koittaa tai muuten vaan haluaa lopettaa uransa niin asunnot ovat maksaneet niihin otetetut lainat pois (15-20v aikana) ja tuotoilla pystyisi elämään suht normaalia elämää ja voi halutessaan laittaa asunnot ”lihoiksi”.
Kovin suurta on optimismi, jos kuvittelee perseellä tienaavan sijoitusasuntoja. *****
Käsittääkseni kaikilla suomalaisilla seksiyrittäjillä, jotka itse tunnen, on varsinainen ammatti.
Seksiyrittäjyys on heille lisätulojen lähde. Yleisin ammatti liittyy jotenkin taloushallintoon.
Yksi on sairaanhoitaja. Yhdellä ei ole varsinaista ammattia ja hän on velkajärjestelyssä.
Näyttäisi siltä, että silikonirinnat on aika yleinen sijoituskohde. Päätyökseen taloushallintoa tekevä X
totesi minulle: Talousammattilaisena ostan mielummin Mandatumin osakkeita kuin isommat rinnat. Lisäksi rinnat vaativat tulevaisuudessa huoltoa. X:n paljaaat rinnat ovat kelvanneet kotimaiseen televisiosarjaan.
Aika moni, käytännössä kaikki minun tuntemani suomalaiset seksiyrittäjät ovat yli kolmikymppisiä.
Jos siinä vaiheessa ei ole miettinyt vaihtoehtoa seksiyrittäjyydelle, niin juna on jo mennyt.
Kolmikymppisen pitäisi olla valmistunut ammattiin tai olla opiskelujen loppusuoralla.
ModEdit: liian henkilökohtaiset tiedot poistettu.