Kumpaa asiakkaitanne kiinnostaa enemmän pillu vai "kakkonen" 
Onko hoidokin iällä siihen merkitystä ?

Onko hoidokin iällä siihen merkitystä ?

Uutiset:
								dueerre

Piristää muiden päivää

Mertsu90

Piristää muiden päivää

Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta

Leopold Stotch

Kelpo kaveri

PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä

Eli ainakin meikäläisellä se pillu on edelleen ykkönen ja kakkosta kyselevät enemmän nuoremmat miehet 
								dueerre

Piristää muiden päivää

dueerre

Piristää muiden päivää
						Itse antaisin enemmän kuin mielelläni useamminkin kakkoseenEli ainakin meikäläisellä se pillu on edelleen ykkönen ja kakkosta kyselevät enemmän nuoremmat miehet

En tule ikinä kokeilemaan kakkosta, ja olen iloinen jos koko palvelua ei ole listalla.Kuinka kehtaat! Into piukeana vedit minua perseeseen Rauman meren juhahannuksena
								pillut_pyöreeks

Kelpo kaveri

PrettyHorny

Näyttää hyvää esimerkkiä
						On myös niitä vanhempia miehiä jotka eivät ole koskaan kokeilleet eivätkä siksi osaa sitä edes kysyä. Sitä toki en osaa sanoa ovatko he enemmistö vai vähemmistö, mutta toisaalta olisi kyllä mielenkiintoista tietää onko tässä jotain sukupolvien välisiä eroja, ja kuinka paljon (ja miksi)Itse antaisin enemmän kuin mielelläni useamminkin kakkoseenEli ainakin meikäläisellä se pillu on edelleen ykkönen ja kakkosta kyselevät enemmän nuoremmat miehet
Nuoremmille miehille kakkosreikä on aivan uusi kokemus, vanhemmat miehet ovat jo ehtineet paremmin tutustua siihen. Ei ole siis ihme jos se nuorempia miehiä kiehtoo.![]()
![]()
![]()

Ratto_Poika

Piristää muiden päivää

Livya

Rakastajien aatelia
						En tarjoa palveluita, mutta heitän välikommentin.
Miksi kakkonen monella exrtana, jos ja kun siitä aidosti monet pt:t nauttivat itsekkin? Tämä muutenkin vain oma näkemys, mutta itse arvostaisin eniten sitä, ettei "lisukkeet" listaa tarvitsisi selata läpi ja valita sieltä mitä haluaa, vaan hinta olisi sellainen, että siihen sisältyy ns kaikki. Koska itselläni keskittymishäiriö ja lukihäiriö, niin tuo yllättäviä haasteita kun alan valitsemaan tapaaminen 1,5h =300, kakkonen +50, Owo inc/+20€, CIM +50 ja esim yhteissuihku +30€. Ja noista tuo suihku oikeastaan ainoa ehdottomuus, silloin jos tapaamisella on öljyn kanssa läträtty, koska selän pesu kunnolla on yksin haasteellista.
Oma kehitysehdotus: pistäkää hinta sellaiseksi, ettei siihen tarvitse plussailla mitään, vaan riittää kun valitsee listalta haluamansa ajan

Meaxx

Huikea tyyppi
						Oma kehitysehdotus: pistäkää hinta sellaiseksi, ettei siihen tarvitse plussailla mitään, vaan riittää kun valitsee listalta haluamansa ajan
								AnnaVonB

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						En tarjoa palveluita, mutta heitän välikommentin.
Miksi kakkonen monella exrtana, jos ja kun siitä aidosti monet pt:t nauttivat itsekkin?
								Ratto_Poika

Piristää muiden päivää
Mulla on justiin näin. Putoaisin itsekin kärryiltä jos pitäisi asiakkaan aikana miettiä että mitä ekstroja tähän nyt tulikaan. Häiritsisi omaa keskittymistä. Kaiken palveluihin ylipäänsä kuuluvan saa hoidella varaamassaan ajassa. Sellainen selkeys sopii mulle ja yksinkertaistaa viestintääkin aikalailla.
Kakkosjuttuihin tämä ei liity koska niitä ei ole tarjolla. En halua tunkea mitään asiakkaan pyllyyn enkä tykkää samasta toisinpäinkään. Luvalla sanoen hyi. Se mitä sitä on siviilielämässä joskus kokeiltu, niin tuntui vessassa käymiseltä. Ei kovin eroottista.
								Loco Lucy

Nauttii muiden arvostusta