Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Hyvinkää

<< < (3/4) > >>

Vieras1558:
Viestejä vaihdettiin epäsäännöllisin väliajoin jonkin aikaa (siis mun aikatauluista johtuen) ja lopulta tiemme kohtasivat. Vastaukset mun viesteihin oli yleensä nopeita jos oli tavattavissa.

Oikein ihana taskuraketti, ei valittamista. Kohtaamisemme oli hyvin luonnollinen ja aktin jälkeen tuli fiilis että olisi tykännyt höpötellä enemmänkin. Onko se nyt sitten GFE?

Kuvat paikkansapitävät.

Veka:
^Myös minä kävin loppukesästä tapaamassa. Viestittely jopa poikkeusellisen sujaa ja erittäin ystävällistä. Oli todella mukava ja erittäin kaunis nainen ja voin suositella sekä yhtyä kaikkiin ketjussa olleisiin kehuihin. Varmasti menen toistekin, jos vain sillä suunnalla olen liikkeellä.

--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Toukokuu 26, 2023, 20:34:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: C.G.E. Bannerheim - Toukokuu 26, 2023, 11:02:38 ---Jos ei haittaa että kämppä oli kuin pommin jäljiltä, KPH pimeä ja likainen, niin mikäs siinä.

--- Lainaus päättyy ---
On vaihtanut osoitetta, ei ollut uudessa kämpässä tuommoista - tai riippuu tietysti vaatimustasosta.

--- Lainaus päättyy ---

Vahvistan tämän, asunto oli oikein siisti ja myös tämän lajin suhteen erittäin käytännöllinen ja toimiva. Oli jopa ilmastointilaite niin helteisestä säästä ja tiiviistä menosta huolimatta ei tullut kuuma. Sohvan alle en toki kurkannut  ;D Hän vaikutti ylipäätään naiselta, joka huolehtii itsestään ja asunnostaan. Oli nätisti laittautunut ja asutoiveet huomioitu viimeistä piirtoa myöten. 10/10

Sää +20, aurinkoinen. Sisällä kuitenkin miellyttävän viileää.

Ej4575:
Moro.
Onkos kukaan herroista käynyt lähi aikoina Pööpöö ladyä tapaamassa Hyvinkäällä??

Veka:
Toukokuun koleilla keleillä tuli käytyä viimeksi. Tapaaminen oli lämmin ja miellyttävä niin kuin ennenkin. Sanoisin, että kaikki tässä viesiketjussa olevat kehut ovat edelleen voimassa. Kuuluu omaan top 3:een edelleen.

Blain:
Pieni naapurinlikka.
Kerran käynyt, en mene uudestaan.

Liian pieni, liian hiljainen, liian basic ulkonäkö. Ja palvelut vajavaiset omaan makuun. No, oppirahoja...

Kun oma vaimokin on niin saakelin kaunis, rima on korkealla.
Basic ei riitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta