Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Hyvinkää
japxxx:
Onko kellään kokemusta Hyvinkäältä nimim. Pööpöö, ilmoittelee naapurissa? Houkutteleva ilmoitus, ajattelin poiketa ensi viikolla.
Jap3:
Itselleni oli oikein kiva tapaaminen. Oli kyllä menkat, ilmoitti asiasta kyllä että kiinnostaako tavata niiden aikana. En rantustellut. Tykkäsin suikkarista ja pannakin sai koko rahan edestä. Itselleni ulkonäkö miellytti, mukavakin mutta ehkä hitusen ujo. Jollekin voi olla hyväkin, mutta itselle pienen pieni miinus siitä. Kokonaisuus omasta mielestä kouluarvosanoin 3/5 tai 8/10 :)
Entto:
^^
Olen kahdesti tavannut.
Tapaamiset ovat olleet loppujen lopuksi oikein lämpimiä.
Näiden tapaamisten välissä hän oli onnistuneesti laitattanut täytettä tisseihin.
Ulkonäöllisesti minustakin oikein kaunis.
^Hiljaisuus - ei haitannut minua.
Suutelee, nuolla saa, suihinotto kumilla.
Kuvat naapurissa ovat oikeita.
Suosittelen 👍
Jukkis1:
Tapasin eilen tämän nimimerkillä Pööpöö naapurissa ilmoittavan tytön. Viestittely ennen tapaamista oli sujuvaa mutta niukkasanaista. Tälle löytyi kuitenkin varsin ymmärrettävä selitys.
Kohteeseen päästyäni vastassa oli kuvien mukainen pienikokoinen ihanuus. :inlove: Aiemmin mainittu ujous oli alkuun vahvasti läsnä. Olen ehkä vain niin tottunut puheliaisiin palveluntarjoajiin. Ujous oli kuitenkin varsin söpöä.
Suutelu luonnistui niin hyvin, että hän varmasti piti siitä itsekin. Suihinotto menee omalla ranking listalla kolmen parhaan joukkoon. Oli pyydettävä siirtymään ratsastukseen kun alkoi tuntua siltä, että nalli palaa turhan äkkiä. No, eipä siinä ratsastaessakaan kauaa mennyt kun olin valmis. 😃 Oikein mukavan tiukka pillu jopa tällaiselle keskivertoa pienemmän varustuksen omaavalle.
Liiallinen ujous olikin haihtunut seksin aikana ja saatiin oikein hyviä keskusteluja aikaan. Oli mukavaa jutella ja imeä itseensä energiaa toisen iholta. 🥰 Plussaa myös siitä, ettei kelloa tiirailtu niin kovin tarkaan.
Vielä jäi kokeiltavaa seuraavaan kertaan. En nyt tiedä, onko hyvä vai huono asia kun tällainen helmi löytyi vain reilu kilometri omasta kodista. 🥴 Niin tottunut lähtemään merta edemmäs kalaan.
japxxx:
Kiva kuulla. Oliko posliini? Millainen suihinotto? Oliko suuseksisuojaa, jos olisit halunnut itse pimperoa lipitellä? Entä oliko dildosta puhetta?
Ilmeisesti suosittelet!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta