Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäero  (Luettu 3842 kertaa)

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Ikäero
« : Maaliskuu 28, 2023, 03:09:25 »
Itse tapasin tuossa 22v neitosen ja aiemmin olin pitänyt alaikärajana 25v. Tuntui oudolta tavata ekaa kertaa tällä vuosituhannella syntynyttä neitoa. Itse oon kuten 70-luvulla syntynyt eli meillä oli pitkälti tuplat ikäeroa. Mukava ja yllättävän fiksu mimmi noin nuoreksi aikuiseksi ja etukäteen otin vähän turhaan painetta tuostakin asiasta. Ei tätäkään varmaan oo lähelläkään hurjinta ikäeroa mitä täältä löytyy. Minkäikäisiä itse olette täällä ja minkäikäisiä tapaatte mieluiten? Itse oon sen himpun alta 50v ja kyllä se 25-35v on yleensä ollut haitarina. Tää tapaamani neito ei ollut edes hupakko vaan ihan normi mimmi jota tapasin.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 784
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2023, 05:44:26 »
Ite syntynyt -76,ja pääsääntöisesti tapaamani pt:t ollu n.10-15v.nuorempia. Oon pari kertaa "hairahtanu" n.25v.typyköihin,siihen syynä vaan ollut heidän sijainti,ja tarve palvelulle. Jälki käteen ajateltuna he eivät ole yhtään hassumpia tapauksia,mutta jotenkin se vaan tuntuu itsestäni "epämoraaliselta",koska hehän saattais olla vaikka lapseni kavereita (jos ois lapsia). Toisaalta mitään tunteita ei sais olla,kunhan vaan tapahtuu vapaaehtoisesti,ja omasta halusta. Se tässä on hassua,että ikinä ole tavannu samalla vuosikymmennellä syntynyttä. No ehkä se korjaantuu,kun vaan saadaan aikataulut osumaan :) Tietysti yks osasyy saattaa myös olla ilmoittajien ilmoituksissa oleva ilma iässään. Sitä ilmaahan on,ja yleensä alaspäin.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ikäero
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2023, 06:49:18 »
Noin 30 ollut alaikärajana. Ei nyt mikään kiveen hakattu viiva kuitenkaan.

Itse menossa kohti 50 ikävuotta, joten ihan nuorimmista en viehäty samalla tavalla kuin kokeneemmista leideistä.

Iän myötä naisille tulee piirteitä, mitkä koen hyvinkin viehättäviksi.
Itsevarmuus on yksi niistä.

Ja kyllähän harjoittelu tekee mestarin myös seksissä eli hiukan kokeneempi todennäköisesti tietää paremmin, mistä miehet pitävät.

Ja kyllä sitä yleiselläkin tasolla viihtyy enemmän lähempänä omaa ikää olevien kanssa.

Kaikki ylläoleva yleisellä tasolla.
Poikkeuksia varmasti on.

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2023, 12:04:01 »
Tosiaan itsekin pidän eniten itsevarmemmista reilusti yli 25v käytännössä 30+v naisista. Pohdin aika pitkään eli pari viikkoa tuota että tapaanko tuon 22v naisen ja tein tosiaan sen kun aikuisiahan molemmat ovat ja toinen pitää itseni ikäisistä ja jopa jokusen vuoden vanhemmistakin. En silti usko että tästä tapaa tulee ja yleensä tapaan mieluummin hupakonkin kuin normaali naisen monestakin syystä. Se on vaan kun täällä ei ole aina tarjontaa ja sitten välillä tekee uuttakin naista mieli.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #4 : Maaliskuu 28, 2023, 12:16:33 »
30-vuotias olen itse ja ajatuksen tasolla mahdollisimman nuori on kiinnostavin ajatus mutta suurimmat pettymykset on tullut niiden nuorimpien kanssa joten nykyään preferoin akselia 5 vuotta +- omasta iästä. Toki poikkeuksia on. Nuorin jota olen päässyt tapaamaan oli 19, silloin toki itsekin vähän nuorempi.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäero
« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2023, 13:17:57 »
Jos on aina kovasti mieltynyt juuri parikymppisiin palveluntarjoajista, niin ikäero palveluntarjoajiin valitettavasti ja väistämättä vain kasvaa ja lisääntyy vuosi vuodelta...  ;D. Ja käyhän se muunkin ikäisten kanssa jossain vaiheessa, jos PT:n toiveikä ei ole sidottu omaan ikään.

Hyvä keskustelunavaus muuten!
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäero
« Vastaus #6 : Maaliskuu 28, 2023, 22:13:07 »
Itse olen hyvinkin viehtynyt "vanhemmista" naisista. Ehkä siihen liittyy jokin kokemuksen omaaminen ja naiselliset kurvit. Niistä tämä ukko innostuu ja on kiedottu sormen ympärille kerta toisensa jälkeen. Ehkä tulevaisuudessa koen jonkin kriisin ja ajaudun nuorempiin naisen alkuihin mutta toistaiseksi näin ei ole vielä käynyt.
Edellistä kompaten hyvä keskustelu tämä.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2943
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäero
« Vastaus #7 : Maaliskuu 29, 2023, 09:02:47 »
Lisättäköön edelliseen että en ole ihan nuorisoa itse enään ja nykypäivän "vanhempi" nainen menee itselläni 35v.-> Eli vähän enemmän elämänkokemusta omaavista sydämmeni sykähtää.
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #8 : Maaliskuu 29, 2023, 14:46:19 »
Itselläni on ikää 51 ja suosikki ikä huoralle on siinä välissä 18-24 v. Ikäero luonnollinen asia ja kuuluu kivasti huorissakäyntiin.   :)

Kun täytän 70, tulen varmasti nussimaan itseäni 50 vuotta nuorempia narttuja ilman mitään tunnontuskia.

Poissa Vesseli59

  • Jr. Member
  • Viestejä: 99
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #9 : Maaliskuu 29, 2023, 16:06:44 »
Kun ikää on tullut mittariin ja halut ovat edelleen olemassa, on tämä kysymys tullut mieleen ja olen siinä itse löytänyt tasapainon. Täytyy myöntää, että oma mielenkiinto kohdistuu enemmän 30+ ikäisiin, vaikka olen tavannut myös muutaman vuoden nuorempia (25-30) tyttöjä, joiden kanssa tapaaminen on ollut oikein onnistunut, eikä ikäero ole mielestäni vaikuttanut mitenkään tunnelmaan tai palvelun laatuun. Suosin pidempiä, yleensä tunnin tapaamisia, jolloin pystyy muodostamaan myös henkisen yhteyden ikäänkuin vanhan ystävän kanssa GFE-tapaan.

En siis tunne moraalista krapulaa tai pahaa mieltä tästä asiasta. Jos minulta olisi kysytty tätä 20 vuotta sitten, olisin varmaan vastannut toisin. Toisaalta tuon ikäni esille yhteydenotossa, jolloin valinta on myös palvelun tarjoajan. Keskimäärin väestö ml turskakunta on ikääntymässä, joten parhaita asiantuntijoita ja ohjaajia tässäkin jutussa ovat meidän ammattihenkilöt, jotka joutuvat päivittäin kohtaamaan tämän realiteetin. Joka tapauksessa erinomainen ja tärkeä keskustelun avaus.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #10 : Maaliskuu 29, 2023, 16:19:25 »
Itse olen 48v ja kyllähän se mielenkiinto kohdistuu 20-25v neitokaisiin. Se naisen kroppa vaan on yleensä hehkeimmillään tuossa haarukassa.

Jos haluaisin panna oman ikäisiä, niin menisin lauantaina paikalliseen, kyllä sieltä aina joku käsikynkkään lähtisi.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ikäero
« Vastaus #11 : Maaliskuu 29, 2023, 16:53:44 »
En tiedä haluttiinko tässä pelkästään asiakkaan näkökulmasta keskustelua, mutta kommentoinpa silti.😄
Itsellä suurin ikäero asiakkaaseen on ollut noin 40 vuotta. Mulle henk.koht. sillä iällä ei ole väliä, kunhan omaa käytöstavat, hyvän hygienian ja on täysi-ikäinen. Mukavaa tavata eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä!☺️ Välillä kuulee erittäinkin mielenkiintoisia tarinoita jos asiakas on puheliasta sorttia, ja kaikkea mielenkiintoista on tullut elämän eri osa-alueista opittua!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #12 : Huhtikuu 01, 2023, 00:14:30 »
Itse on tullut aika monen ikäisen PT:n kanssa touhuttua ainakin 20-60v välissä. Nuorempana en kauheasti vanhemmista piitannut, mutta nyt kun tuota ikää on itselläkin 40+ niin kaikki menee. Ehkäpä omien lasten ikäiset menee ei listalle tässä kun aika kuluu.

Nykyään hieman vanhemmat ehkä matsaa useammin siihen mitä haen, joka on todella muutakin kuin vain yhdyntä.

Mutta, oikeesti iällä ei minulle ole niin väliä, vaan sillä miten kemiat kohtaavat, millainen se toinen ihminen on ja miten tullaan juttuun.

On ollut minun makuuni ihania tapauksia laajalla ikä haitarilla näin vanhempanakin ja ns. vakkareissakin varmaan 20 vuoden ikähaitari.


Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #13 : Huhtikuu 16, 2023, 00:07:52 »
Olen katsellut naapurisivuston ilmoja sillä ajatuksella, että mitä iäkkäämpi pt (50-70 v) sitä kiinnostuneempi olen.
Tämä johtuu osittain omasta vanhenemisestani, mutta on kiva tavata näistä kuvioista samoin ajatteleva ikätoveri, kemiat syntyvät jotenkin luontevammin.

Elämänkokemus takaa senkin, että turha snobbailu jää pois kummankin puolelta.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäero
« Vastaus #14 : Huhtikuu 16, 2023, 00:30:10 »
Jos haluaisin panna oman ikäisiä, niin menisin lauantaina paikalliseen, kyllä sieltä aina joku käsikynkkään lähtisi.

Missä tuommoinen paikallinen on?

Poissa Poju__84

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #15 : Huhtikuu 17, 2023, 12:34:28 »
Kyllä sanoisin kans että lähden hakeen sitä 10-15v nuorempaa lähtökohtaisesti oli kyse sitten baari/Pubi löytö tai maksullinen :)

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ikäero
« Vastaus #16 : Huhtikuu 17, 2023, 12:46:47 »
Jos haluaisin panna oman ikäisiä, niin menisin lauantaina paikalliseen, kyllä sieltä aina joku käsikynkkään lähtisi.

Missä tuommoinen paikallinen on?
Jakomäessä.

Poissa saukki

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #17 : Huhtikuu 17, 2023, 13:58:57 »

Jos haluaisin panna oman ikäisiä, niin menisin lauantaina paikalliseen, kyllä sieltä aina joku käsikynkkään lähtisi.
[/quote]

Missä tuommoinen paikallinen on?
[/quote]
Jakomäessä.
[/quote]


Huvikumpua jakomäessä.. :)  :kiss:

juuri havahduin siihen että mature ladyt ovatkin nykyisin mua nuorempia..
huomaan että hupakkojen tavoite ikä ei pitkään aikaan noussut oman iän myötä, mutta nyt se on kyllä jotenkin pompsahtanut vähän ylemmäksi, ihan nuoret ei niin kiinosta -vaikka yksilökysymys se onkin.

Kun nuorena piti vanhemmista ja nyt vanhempana nuoremmista.. joten mature lady on aina hyvä

Poissa pillunnuolija

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #18 : Huhtikuu 19, 2023, 18:02:39 »
Nuorin on tainnut olla parikymmentä vuotta nuorempi, vanhin taas viitisentoista vanhempi. Nyt kun on itse lähempänä 50, kuin 40, niin eniten tekis mieli kunnon varttunutta mature-ladya. Kuuskymppinen vähintään. Nuoremnpien osalta ohitan kaikki alle kolmekymppisten ilmoitukset, poislukien thai-hieronnat, kun niissä toi ikä heittelee aika paljon....

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 590
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ikäero
« Vastaus #19 : Huhtikuu 20, 2023, 08:11:16 »
Itse oon nelikymppinen, suurin osa asiakkaistani on mua vanhempia tai suunnilleen samanikäisiä. Koskaan en kuitenkaan toisen ikää kysy kunhan on täysi-ikäinen. Nuorin kysyjä on varmaan ollu 14v...🤦‍♀️
Nokialla