Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ikäero  (Luettu 3845 kertaa)

Poissa Megreda

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #20 : Huhtikuu 20, 2023, 08:49:51 »
Vanhin tapaamani tyttö lienee ollut 6 vuotta minua nuorempi, ja lähtökohtaisesti haen tätä nuorempaa (tässä tapauksessa tyttö mainosti nimenomaan tykkäävänsä rimmaamisesta ja koska siitä ei minulla aiempaa kokemusta ollut niin pitihän se kokeilla).

Poissa Paulxp

  • Full Member
  • Viestejä: 190
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ikäero
« Vastaus #21 : Huhtikuu 20, 2023, 09:02:45 »
Ajattelen niin, että jos kyseessä on täysi-ikäinen itsellinen pt ja että kyseessä ei ole paritus tai ihmiskauppa, niin silloinhan tuolla ikäkysymyksellä ei ole merkitystä. Jos ikäasia on oleellinen juttu, niin kannattaahan se ennakkoon selvitellä - puolin ja toisin. Mikäli pt:llä on sitten joku pakottava tarve toimia alalla vastoin tahtoaan (elämäntilanne, huumeet yms.), niin tokihan siinä silloin on moraalinen puoli mukana.
We come 1

Poissa AnaVaan

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ikäero
« Vastaus #22 : Huhtikuu 26, 2023, 15:40:33 »
Ajattelen niin, että jos kyseessä on täysi-ikäinen itsellinen pt ja että kyseessä ei ole paritus tai ihmiskauppa, niin silloinhan tuolla ikäkysymyksellä ei ole merkitystä. Jos ikäasia on oleellinen juttu, niin kannattaahan se ennakkoon selvitellä - puolin ja toisin. Mikäli pt:llä on sitten joku pakottava tarve toimia alalla vastoin tahtoaan (elämäntilanne, huumeet yms.), niin tokihan siinä silloin on moraalinen puoli mukana.

Ei oo kyseessä pt vaan ihan 'normimuija' jonka olen tavannut ja vietän jo paljon aikaa hänen kanssaan eli noin viitenä päivänä viikossa olemme yhdessä. Onneksi en ollut epäluuloinen tuon iän perusteella kun hän kumminkin on reilusti täysi-ikäinen kun on yli parikymppinen. Kiitoksia paljon kaikille vastauksista ja mielipiteistä.