Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?  (Luettu 9660 kertaa)

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #40 : Huhtikuu 07, 2023, 11:12:23 »
Kerrompa kans tähän vähän samanlaisen tarinan omalta kohdalta kuin joy_t tuossa ennemmin.
Tapasin kivan pt;n ja kaikki meni parilla ekalla tapaamisella tosi hyvin kivaa oli nussittiin oikeinkunnolla eli sanotaanko nautin viimeisen päälle.
Pois lähtiessä kans toivotti pian tulemaan uudelleen ja myös lupasi tuon hinnan alennuksen 150€ > 100€.
Silloin jo vähän katsoin että kaikki ei taida olla kunnossa mutta olemmehan me kaikki ihmiset erilaisia niin nautin vain yhteisestä ajastamme.
Otti sitten viikon päästä yhteyttä että olisi kova rahapula jotta voisinko tulla. Sanoin että olen töissä enkä tänään pysty auttamaan. Jatkoi vielä keskustelua ja tivasi että pitää tulla ja "kaikki olisi käynyt". Lopuksi myönsi että on niin kovat vieroitusoireet päällä että pakko saada ainetta heti lisää.
Käskin hakeutua hoitoon niin siellä auttavat mutta tästä hän vasta suuttuikin ja alkoi uhkailut.
Lopputuloksena poistin sim-kortin puhelimesta ja hain ärrältä uuden talletin tämän numeron kohtaan älä ota yhteyttä, jos sattuisi numero joskus vastaan tulemaan.
Surullinen tapaus tämä mutta tälläisiakin rahan tarpeita on.


Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #41 : Huhtikuu 07, 2023, 12:25:36 »
Kerrompa kans tähän vähän samanlaisen tarinan omalta kohdalta kuin joy_t tuossa ennemmin.
Tapasin kivan pt;n ja kaikki meni parilla ekalla tapaamisella tosi hyvin kivaa oli nussittiin oikeinkunnolla eli sanotaanko nautin viimeisen päälle.
Pois lähtiessä kans toivotti pian tulemaan uudelleen ja myös lupasi tuon hinnan alennuksen 150€ > 100€.
Silloin jo vähän katsoin että kaikki ei taida olla kunnossa mutta olemmehan me kaikki ihmiset erilaisia niin nautin vain yhteisestä ajastamme.
Otti sitten viikon päästä yhteyttä että olisi kova rahapula jotta voisinko tulla. Sanoin että olen töissä enkä tänään pysty auttamaan. Jatkoi vielä keskustelua ja tivasi että pitää tulla ja "kaikki olisi käynyt". Lopuksi myönsi että on niin kovat vieroitusoireet päällä että pakko saada ainetta heti lisää.
Käskin hakeutua hoitoon niin siellä auttavat mutta tästä hän vasta suuttuikin ja alkoi uhkailut.
Lopputuloksena poistin sim-kortin puhelimesta ja hain ärrältä uuden talletin tämän numeron kohtaan älä ota yhteyttä, jos sattuisi numero joskus vastaan tulemaan.
Surullinen tapaus tämä mutta tälläisiakin rahan tarpeita on.

No voihan nenä. 😞
Jotain tällaista vähän aavistelinkin.
Nuo kamat ovat kyllä yksiä perkeleitä, vievät ihmisen mennessään. Olen sellaista joutunut muutamia kertoja sivusta seuraamaan ja ne ovat surullisia tapauksia.

Ei siinä auta yhtään mikään muu, kuin että ihmiselle itselleen jostain syttyy palava halu päästä irti. Eikä se silloinkaan välttämättä ole laisinkaan helppoa.

Toivottavasti tuo kyseinen pt saisi apua ja ymmärtäisi sellaista itse hakea. 😥

Jännä, että hän kuitenkin myönsi lopulta kaman käyttönsä. Useinhan addiktit välttävät viimeiseen asti sen asian tunnustamista.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 622
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #42 : Huhtikuu 07, 2023, 17:05:10 »
Kokeilunhalusta itsellä homma lähti. Olin siinä sinkkuaikana harrastanut ilmaisjakelua aika paljon niin aattelin kokeilla että josko tästä joku jotain maksaisikin. Ja edelleen oon aika hämmentynyt siitä kuinka paljon parempaa kohtelua saan nykyään asiakkailta kuin ennen niiltä satunnaisilta baari- tai tinderipokilta
Nokialla

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #43 : Huhtikuu 07, 2023, 17:43:40 »
Onpa hienoja kommentteja puolin ja toisin. Tosiaan tekee asiakkuudesta niin paljon miellyttävämpää kun tietää myyjän tykkäävän työstään ja upeeta, että äänessä on tursakkeita joille on tärkeää myös pt:n hyvinvointi! Oisko jopa niin, että asiakkaista valtaosa on naisia kunnioittavia empaattisia,  fiksuja ja hyvin käyttäytyviä?

Stigman poistamisen ja alan normalisoinnin kannalta tän puolen näkyminen on tosi tärkeetä!

Muista töistä maksettaviin taksoihin verrattaessa pitää muistaa, että täysipainoisesti tapaamiseen ja läsnäoloon panostavia tapaamisia ei varmasti pysty kukaan tekemään täysiä työpäiviä 5pv/vko piti seksistä miten paljon tahansa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #44 : Huhtikuu 08, 2023, 07:30:10 »
Ainoat henkilöt, keiden kanssa olen intiimisti, ovat vaimo ja pt:t.

Vaimo tai pt, kohtelu ja suhtautuminen tilanteeseen/ihmiseen osaltani on aina aivan samanlainen.

Ja miksei olisi;
pt on siinä tilanteessa mun varavaimo, kaiken huomioni keskipiste.
Hän on siis varsin oikeutettu näkemään/kokemaan ainoastaan mun parhaimmat puolet.

Ja koska kyseessä on kuitenkin ajallisesti rajoitettu tilanne, ne huonommat puolet jää sit oikealle vaimolle, makuuhuoneen ulkopuolisiin tilanteisiin😄.


Harva meistä kuitenkaan lienee täydellinen, after all.

Hiukan ohi aiheen, sorry...




Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #45 : Huhtikuu 08, 2023, 11:18:24 »
Onpa hienoja kommentteja puolin ja toisin. Tosiaan tekee asiakkuudesta niin paljon miellyttävämpää kun tietää myyjän tykkäävän työstään ja upeeta, että äänessä on tursakkeita joille on tärkeää myös pt:n hyvinvointi! Oisko jopa niin, että asiakkaista valtaosa on naisia kunnioittavia empaattisia,  fiksuja ja hyvin käyttäytyviä?

Stigman poistamisen ja alan normalisoinnin kannalta tän puolen näkyminen on tosi tärkeetä!

Muista töistä maksettaviin taksoihin verrattaessa pitää muistaa, että täysipainoisesti tapaamiseen ja läsnäoloon panostavia tapaamisia ei varmasti pysty kukaan tekemään täysiä työpäiviä 5pv/vko piti seksistä miten paljon tahansa.

Allekirjoitan tuon omalta kohdaltani että valtaosa asiakkaista on todellakin erittäin kunnioittavia, hyvinkäyttäytyviä ja kohteliaita.  Ja tämänpä takia arvostan heitä suuresti. Sen lisäksi että pitävät meitä leivässä niin arvostan sitä että he ottavat vastuun omasta (seksuaalisesta) hyvinvoinnistaan, kohtaavat tarpeensa ja hankkivat palveluita meiltä. Kiitos siitä 🙏🏼

Your part-time lover 💕

Poissa Heppu

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #46 : Huhtikuu 09, 2023, 16:31:42 »
Ainoat henkilöt, keiden kanssa olen intiimisti, ovat vaimo ja pt:t.

Vaimo tai pt, kohtelu ja suhtautuminen tilanteeseen/ihmiseen osaltani on aina aivan samanlainen.

Ja miksei olisi;
pt on siinä tilanteessa mun varavaimo, kaiken huomioni keskipiste.
Hän on siis varsin oikeutettu näkemään/kokemaan ainoastaan mun parhaimmat puolet.

Ja koska kyseessä on kuitenkin ajallisesti rajoitettu tilanne, ne huonommat puolet jää sit oikealle vaimolle, makuuhuoneen ulkopuolisiin tilanteisiin😄.


Harva meistä kuitenkaan lienee täydellinen, after all.

Hiukan ohi aiheen, sorry...

Ai että! Meni ohi tai ei, niin tämän minäkin allekirjoitan!

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #47 : Huhtikuu 12, 2023, 01:27:46 »
Eiköhän se ole aika selvää, että seksiä myydään rahasta. Se on bonusta, jos kykenee nauttimaan täysin rinnoin asiakkaan seurasta. Mut jos ei pysty, niin sitä pillua myydään silti. koska raha.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #48 : Huhtikuu 12, 2023, 07:09:47 »
Vaatii tietynlaista luonnetta jotta voi harrastaa seksiä useiden eri miesten kanssa.

Lisäksi hyvää ihmistuntemusta vaaditaan ja kykyä pärjätä erilaisten ihmisten kanssa muutenkin. Jos seksistä ei yhtään nauti tapaamistilanteessa, sen kyllä huomaa ja ennen pitkää saattavat asiakkaat kaikota. Mä olen joidenkin nuorten tyttöjen kohdalla ollut monesti huolissani - kun alalle tultu ns. takki auki ja sitten lopetetaan hommat jopa puolen vuoden sisään. Pettymys siitä ettei tämä olekaan niin helppoa rahaa voi olla vaikeaa kestää.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #49 : Heinäkuu 05, 2023, 22:21:28 »
Tajusin tässä sellaisen asian (minulla on hieman pitkät piuhat toisinaan, koittakaa ymmärtää), että vastaus on: hupakko myy seksiä rahan takia. Koska. Muutenhan hupakko panisi vain ilmaiseksi. Eikä olisi kyllä hupakko enää siinä vaiheessa. 🤔

Voi panna ihan hitokseen ilmaiseksi, koska kiima. Tai sitten voi tehdä sillä rahaa. Eli toisinsanoen tehdä duunin itselleen siitä mistä tykkää.

Oliko tässä mitään järkeä? Ehkä ei.
Oon kuulemma kuitenkin ihan älykäs. Ainakin joskus.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #50 : Heinäkuu 06, 2023, 04:48:30 »
Tajusin tässä sellaisen asian (minulla on hieman pitkät piuhat toisinaan, koittakaa ymmärtää), että vastaus on: hupakko myy seksiä rahan takia. Koska. Muutenhan hupakko panisi vain ilmaiseksi. Eikä olisi kyllä hupakko enää siinä vaiheessa. 🤔

Voi panna ihan hitokseen ilmaiseksi, koska kiima. Tai sitten voi tehdä sillä rahaa. Eli toisinsanoen tehdä duunin itselleen siitä mistä tykkää.

Oliko tässä mitään järkeä? Ehkä ei.
Oon kuulemma kuitenkin ihan älykäs. Ainakin joskus.

Kyllä tässä ihan perää on, miettii esimerkiksi ammattiurheilijoita tai taiteilijoita. Usein nämäkin alkavat siitä että tykkää tehdä sitä ja oikeasti nauttii. Lopulta jos tarjoutuu mahdollisuus, niin siirtyvät saamaan palkkaa siitä mitä tekevät, ja ainakin toivottavasti, silti kuitenkin vielä nauttivat siitä mitä tekevät.

Jos tässäkään nyt oli mitään tolkkua, mun mielestä oli.😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 204
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #51 : Heinäkuu 06, 2023, 06:44:40 »
Tajusin tässä sellaisen asian (minulla on hieman pitkät piuhat toisinaan, koittakaa ymmärtää), että vastaus on: hupakko myy seksiä rahan takia. Koska. Muutenhan hupakko panisi vain ilmaiseksi. Eikä olisi kyllä hupakko enää siinä vaiheessa. 🤔

Voi panna ihan hitokseen ilmaiseksi, koska kiima. Tai sitten voi tehdä sillä rahaa. Eli toisinsanoen tehdä duunin itselleen siitä mistä tykkää.

Oliko tässä mitään järkeä? Ehkä ei.
Oon kuulemma kuitenkin ihan älykäs. Ainakin joskus.

Kyllä tässä ihan perää on, miettii esimerkiksi ammattiurheilijoita tai taiteilijoita. Usein nämäkin alkavat siitä että tykkää tehdä sitä ja oikeasti nauttii. Lopulta jos tarjoutuu mahdollisuus, niin siirtyvät saamaan palkkaa siitä mitä tekevät, ja ainakin toivottavasti, silti kuitenkin vielä nauttivat siitä mitä tekevät.

Jos tässäkään nyt oli mitään tolkkua, mun mielestä oli.😁

Yleensä esim. ammattiurheilijat on alansa parhaita ja mitä parempi olet niin sitä enemmän tienaat (lajista riippuen). Samaa ei voi sanoa hupakoista. Iso osa ihan paskoja siinä mitä tekee, mutta hinnat samat kuin huipuillakin. Eli siinä mielessä ei toimiva vertaus, mutta jokainen varmaan tajusi pointin

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #52 : Heinäkuu 06, 2023, 09:16:17 »
^ Noh joo, en itse edes ajatellut tätä asiaa että onko hyvä siinä vai ei, vaan tosiaan että samaan tyyliin tekee sitä mistä nauttii mutta myös tienaa sillä.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #53 : Heinäkuu 06, 2023, 09:21:26 »
Yleensä esim. ammattiurheilijat on alansa parhaita ja mitä parempi olet niin sitä enemmän tienaat (lajista riippuen). Samaa ei voi sanoa hupakoista. Iso osa ihan paskoja siinä mitä tekee, mutta hinnat samat kuin huipuillakin. Eli siinä mielessä ei toimiva vertaus, mutta jokainen varmaan tajusi pointin

Pyyntitaksa on valitettavasti usein sama noilla väärällä alalla olevilla onnettomilla tapauksilla kuin huipuillakin. Joskus huiput ovat kuitenkin yllättävänkin edullisia ja hinta-laatusuhde on tällöin vähän kuin Jelena Isinbajevan seiväshyppy, muut yksinkertaisesti jäävät riman alle.

Rapsoja voi ehkä verrata osittain julkisiin urheilutuloksiin. Potentiaalinen sponsori näkee tällöin, kehen kannattaa satsata ja ketkä kannattaa unohtaa ;D

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #54 : Heinäkuu 06, 2023, 09:41:38 »
Ammattiurheilijan pitää kyllä sietää melkoista epämukavuutta, kipua ja isoja pettymyksiä. Siltä osin on varmasti jotain yhtäläisyyttä seksinmyyjän kanssa? Kaveri teki/sain harrastuksestaan ammatin ja omat haasteensa siinäkin tuntuu olevan. Piti ainakin keksiä uusi harrastus, jolla saa vaihtelua elämään.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #55 : Heinäkuu 06, 2023, 10:43:02 »
Kumpaakin on tullut tehtyä. Kyrpää myytyä ja ammattiurheilua. En löydä yhtymäkohtia. Toista tein että saan rahaa tehdä sitä mistä nautin. Toista tein ihan vaan koska se oli parasta mitä tiedän.
Why so fragile?

Poissa Pankkiiri

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #56 : Heinäkuu 06, 2023, 15:37:07 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #57 : Heinäkuu 06, 2023, 16:19:27 »
Eiköhän suurin osa ole mt ongelmaisia ja siitä johtuvaa harhaa nautinnosta ..ja onko se sitten hyväksikäyttämistä ostajien puolelta... Harmillinen fakta isoon osaan. sorry

Saanen olla toista mieltä :whipping: 😚
Opiskelijarouva

Turku

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #58 : Heinäkuu 06, 2023, 17:57:37 »
Freyjan pointti taisi olla se, että kun kysymys on muotoiltu noin, että myykö rahan vai kiiman takia, niin vastaus on pakostakin että rahan takia  ;D. Ihan hauska oivallus Freyja!  :headbang:

Myyminenhän tapahtuu aina rahan takia. Seksiä voi olla kiiman takia, mutta rahaa siitä otetaan tietenkin - no, rahan takia.

Toki hyvä jatkokysymys on sitten se, että onko rahan ottaminen seksistä itsessään seksuaalisesti kiihottavaa (rahan saaminen on toki aina kivaa). Jollakin ehkä niinkin?
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 956
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #59 : Heinäkuu 06, 2023, 18:05:37 »

Toki hyvä jatkokysymys on sitten se, että onko rahan ottaminen seksistä itsessään seksuaalisesti kiihottavaa (rahan saaminen on toki aina kivaa). Jollakin ehkä niinkin?

Totta muuten, tämäkin pointti! 😁 Joitain voi kiihottaa se rahan seksistä saaminen, kuin myös toisinpäin. Nyt kun tuli puheeksi niin muistan että mullekkin on jotkut sanoneet että heitä kiihottaa jo se ajatus seksin ostamisesta. :stiletto:
Opiskelijarouva

Turku