Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?  (Luettu 9627 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 28, 2023, 12:36:43 »
Onpa tosi hyvä aloitus ja kysymys! Kiitos FortySexN2:lle hyvästä avauksesta ja kiitos kaikille vastanneille, on ollut kiinnostava lukea näitä!

En mä netistä kyllä vieraita miehiä (anonyymeja prepaid-liittymillä ja ilman kuvaa) etsisi pelkän kiiman takia. Jos siis raha ei liikkuisi, muuttuisi vaatimukset vastapelurille. - -
Pystyisinkö horoilemaan jos en olisi seksuaalisesti aktiivinen ja tykkäisi seksistä? Tuskin. Tykkään seksistä, joten horoillessa yhdistyy kivasti huvi ja hyöty.

Tämä MariaEnkelin kommentti on todella osuva ja tuntuu tiivistävän homman ytimen: vaikka seksistä tykkääminen on tärkeää, raha vaikuttaa juuri siihen, missä  milloin, miten, kuinka usein ja erityisesti kenen kanssa. Ja mitä toiselta osapuolelta edellytetään. Niin se on monen asiakkaankin näkökulmasta: sitä ei välttämättä maksa seksistä sinänsä (moni saa seksiä helposti ilmaiseksikin), vaan juuri tietynlaisesta seksistä, tietynlaisen (ja monesti tietyllä tavalla laittautuneen) naisen kanssa ja juuri tiettyyn aikaan. Seksiä saa ilman rahaakin, mutta rahalla voi hankkia juuri sellaista seksiä kuin haluaa ja sellaisen vastapuolen kanssa, jollaisen kanssa ei ehkä muuten saisi. Eli ehkä asiakaskin maksaa monesti seksin sijaan enemmänkin sen toteutustavasta ja vastapuolesta/vastapuolen ominaisuuksista.

Siviilipuolella ja suhteessa seksiä ollaan pitkälti kumppanin ehdoilla, se on enemmän antamista kuin saamista (ja vanhan viisauden mukaan onnellisempaa on antaa kuin saada) kun taas maksullinen palvelu on sitten enemmän saamista kuin antamista (toki viime mainittuakaan kokonaan pois sulkematta) ja se tapahtuu enemmän omista lähtökohdista ja ehdoilla. Toki maksupuolellakin kaikki tapahtuu periaatteessa aina palveluntarjoajan ehdoilla, mutta käytännössähän diiliä ei synny ja palvelu jää ostamatta, jos palveluntarjoajan ehdot ja rajat eivät kohtaa asiakkaan tarpeita.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #21 : Maaliskuu 28, 2023, 16:55:18 »
Yleensä töitä tehdään rahan takia, eikä ilmaiseksi ”huvikseen”😅 Plussaahan se tietysti on, jos työstä pitää tai siihen kokee jopa intohimoa.

Voin todellakin sanoa, että seksityö on yksi parhaimmista duuneista, mitä olen tehnyt :whipping:
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #22 : Maaliskuu 31, 2023, 12:00:18 »
Onhan tuota joskus onnistunut tapaamiset aika nopeallakin aikataululla tutun palveluntarjoajan kanssa, koska häntä panetti ja tiesi mitä on tarjolla  :behind:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5419
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 06, 2023, 08:10:48 »
Kerron eräästä lähiaikojen kokemuksesta joka sopinee tähän ketjuun.

Vierailin erään naisen luona, hinnaksi oli sovittu 150€, aikaa ei ollut tarkemmin määritelty vaan se oli tyyliin "niin kauan kuin siinä menee". Jälkikäteen arvellen siinä meni puoli tuntia taikka vähän alle - tähän ikään ehtineenä minusta ei ole toiseen suoritukseen. Osa ajasta loppupuolelta meni keskustellessa ja vaikka juttelu oli ihan mukavaa, en kokenut tarpeelliseksi jäädä naisen luokse juttelemaan pidemmäksi aikaa. Siinä loppukeskusteluissa nainen totesi että mikäli vierailen luonaan jatkossakin, hinta on 100€. Hän sanoi pitävänsä tapailuista ja jäin siihen käsitykseen että mikäli vierailija jossakin määrin miellyttää naista taikka on vähintäänkin sellainen jonka uudelleenvierailu on toivottavaa, hän kasvattaa houkuttelevuuttaan edullisemmalla hinnalla. Tuossa on jotakin järkeä ottaen huomioon se että osa vieraista voi olla jopa vastenmielisiä.

No tämä neito oli pääosin ihan ok. Poistuessani paikalta tein itselleni "kävisinkö uudelleen?" kysymyksen ja vastasin siihen että kenties, miksipä ei. Vastauksessa vain pienenä osasyynä oli luvattu alennettu hinta, pääsyy oli se että homma meni ihan kivasti, nautin vierailusta. Kannaltani katsoen ainoa miinsseikka oli se että kun tapaamisen alkuvaiheissa kysyin suutelumahdollisuudesta, nainen vastasi että sitä hän ei mielellään tee. Itselleni se olisi kyllä merkityksellistä, yleensä jopa merkitsevää kun miettii halua uusintaan. Mikäs sen kivempaa kuin suudella samalla ja vieläpä niin että molemmat ovat aktiivisesti mukana?

Tässä joitakin päiviä sitten nainen otti minuun yhteyttä. Hän kertoi olevansa rahan tarpeessa ja toivoi vierailuani. Nyt kertoi ehdoiksi sen että hinta olisi 200€ ja niin että saisin tehdä "mitä vain". Jos ei ota huomioon sitä että luvattua hintaa ja jopa normaalitaksaa korkeampi hinta ei varsinaisesti houkuttele, kohdallani ongelma on myös se että en halua tehdä "mitä vain". Mulle on tärkeätä että kaikki se mitä teemme on hommaa jota molemmat näyttävät haluavan (nainen ehkä näyttelee mutta on silti aktiivisesti mukana). Voisihan tuossa ajatella että kenties suutelut nyt onnistuisi mutta ei tunnu kivalta ajatukselta että rahapulan takia nainen alkaisi tehdä asiaa jota "ei mielellään tee".

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 06, 2023, 08:45:07 »
Jos seksityön hintataso ja tuntiveloitus olisi +200-300€/h sijasta lähempänä vastaavien palveluammattien tuntiveloituksia vaikka 80€/h alv24% tai 60€/h alv. 0% niin luulenpa että aika monenkin tähänkin ketjuun vastanneiden ajatus työnmielekkyydestä katoaisi sen samantien ja ei olisikaan enää paras työ ikinä. Mistään muusta työstä kun ei saa niin helpolla näin kovia tuntiveloituksia.  :whipping: It's all about the money :blowjob: :inlove:
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 06, 2023, 09:34:51 »
Joey puhuu asiaa. Samoilla linjoilla.

Vaikka maksan, en halua tehdä mitään sellaista, mistä toinen ei pidä.
Nämä asiat on käyty läpi pt:n kanssa heti ensi tapaamisella/viestein, joten suunnilleen on tiedossa toisen mieltymykset.

Oman vakkarin kanssa uskaltaisin väittää, että raha/kiima on fiftysixty. Sellainen hyvä yhdistelmä.
Ja onhan siitä myös puhuttu ja noinhan se asia on.






Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3068
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 06, 2023, 10:35:35 »
^ Sama linja jatkuu myös täällä.
Järkyttävää edes ajatella että tapaisi jonkun joka on niin epätoivoinen rahapulassa että antaa toisen kohdella itseään miten toista huvittaa.
Mielestäni se menee jo hyväksikäytön puolelle rankasti.
Ja kertoo aika paljon epätoivosta jos ottaa yhteyttä ja kertoo miten tilanne on. Tietty voihan olla että Joey on herättänyt hänessä luottamusta ettei mitään pahaa tapahdu mutta silti.

Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 06, 2023, 11:22:46 »
Auts. Joeyn mainitsemalla hupakolla ei kyllä mene kovin hyvin. Surullista luettavaa oli tuo loppuosio. 😓

Toisekseen ei edusta hyvää palveluasennetta moinen, vaan juurikin henkilö on erittäin epätoivoinen. Ei tähän alaan, eikä mihinkään muuhunkaan, kuulu viestien lähettely perään ja anelu tapaamisen järjestämiseen, koska on rahan tarpeessa. Eikä etenkään yhtäkkisen taksan nostaminen rahan tarpeen vuoksi, kun on aiemmin luvattu alempaa hintaa tai moinen rajattomuus. Pelottaa ja ahdistaa kyseisen pt:n puolesta.

Toivottavasti ko. henkilö saa tarvitsemaansa tukea ja apua muilla keinoin. Ei kuulosta yhtään hyvältä.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 06, 2023, 11:35:28 »
Jos seksityön hintataso ja tuntiveloitus olisi +200-300€/h sijasta lähempänä vastaavien palveluammattien tuntiveloituksia vaikka 80€/h alv24% tai 60€/h alv. 0% niin luulenpa että aika monenkin tähänkin ketjuun vastanneiden ajatus työnmielekkyydestä katoaisi sen samantien ja ei olisikaan enää paras työ ikinä. Mistään muusta työstä kun ei saa niin helpolla näin kovia tuntiveloituksia.  :whipping: It's all about the money :blowjob: :inlove:

En nyt sanoisi, että "it's all about the money", koska aika harva loppujen lopuksi kuitenkaan rahasta tekee ihan mitä vain. Eivät edes seksityöntekijät. On kuitenkin sen verran vaativaa hommaa, ettei tähän ihan tuosta noin vaan ryhdytä yleensä. Saati että läheskään kaikki edes olisivat seksityötä kykeneviä tekemään (vaikka olisivatkin kauniita naisoletettuja).

Ja jos se olisi pääsääntöisesti vain rahasta kiinni, meillähän olisi tässä maassa aivan moninkertainen määrä seksityöntekijöitä nykyiseen verrattuna. Toki _osa_ tekee myös tätä duunia ainoastaan rahan tähden.

Itse koen, että tämä on minulle myös kutsumusammatti. Ja tyhmähän mä olisin, jos hintoja hilaisin alaspäin, kun kuitenkin kysyntää löytyy ja korkeampi hintataso karsii tehokkaasti epäkunnioittavia yksilöitä pois asiakaskunnasta.
Sainpa tuossa myös kuulla, että minun täytyisi nostaa hintojani, kun eräs ihana halusi välttämättä maksaa minulle enemmän, kuin palveluistani pyydän. 😳❤️

Uskon, että vaikka tilanne olisi se, että yleinen hintataso olisi 80€ / h, sis. alv 24%, tekisin tätä silti. Koska tuo olisi silti enemmän kuin mun tuntiveloitus joillain muilla ammatti-aloilla, joilla olen myös itseäni ja perhettäni elättänyt.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 06, 2023, 11:40:09 »
Kerron eräästä lähiaikojen kokemuksesta joka sopinee tähän ketjuun.

Toisessa raamituksessa voisi tyytyä sanomaan, että hupakko hinnoitteli huuliherpeksen à 100€.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5419
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 06, 2023, 12:00:19 »
Vaikka olenkin Freyjan (kuten myös muidenkin viestiäni kommentoiden) kanssa samaa mieltä ja samoilla linjoilla kirjoituksiensa kanssa, tarkennan kuitenkin seuraavaa
Ei tähän alaan, eikä mihinkään muuhunkaan, kuulu viestien lähettely perään ja anelu tapaamisen järjestämiseen, koska on rahan tarpeessa.
Ainoa yhteistieto ja yhteydenpitotapa välillämme on anonyymi sähköposti, johon yhteydenottoa pt:n puolelta en pidä siinä määrin paheksuttavana kuin olisi puhelimen kanssa.

Kuitenkin ajattelin asiaa siinäkin näkökulmassa että minulla oli naisen kanssa positiivinen kokemus, josta edellä kerroin, jonka siis mahdollisesti olisin valmis uusimaan maksavan asiakkaan roolissa. Mietin että jos varaisin ajan ja maksaisin pyydetyn 200€ ja itse tapahtuma olisi jotakuinkin samanlainen kuin se josta kerroin, kenties hieman pitkäkestoisemmalla tahdilla mutta ei muuta erotusta.

Enhän minä naisen mahdollisista talousongelmista tiedä muuta kuin sen jota ketjuun jo kirjoitin. Mielessäni kuitenkin väijyy ajatus siitä että tulisin jatkossa olemaan uudempienkin "anelu" yhteydenottojen uhri. Olinhan kaveri joka oli valmis maksamaan enemmän mutta jonka kanssa ei edes tarvitsisi tehdä sen kummempia kuin perussetti. Ajatus siitä että asiakassuhde saisi tuollaisia piirteitä ei ole houkutteleva vaan vaikka haluaisin käydä jonkun naisen luona useampiakin kertoja, tapaamisen syy on oltava oma haluni eikä mikään velvollisuudentunto. Tässä mielessä pt:n harjoittama markkinointi taikka sen kömpelyys kääntyy jopa itseään vastaan: jos hän ei olisi ottanut minuun yhteyttä itse, ehkäpä minä olisin kysynyt aikaa jota nyt en tee. Joten Freyja oli oikeassa sanoissan jotka tähän viestiin lainasin sitaattiin.

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1360
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 06, 2023, 15:41:15 »
Jos seksityön hintataso ja tuntiveloitus olisi +200-300€/h sijasta lähempänä vastaavien palveluammattien tuntiveloituksia vaikka 80€/h alv24% tai 60€/h alv. 0% niin luulenpa että aika monenkin tähänkin ketjuun vastanneiden ajatus työnmielekkyydestä katoaisi sen samantien ja ei olisikaan enää paras työ ikinä. Mistään muusta työstä kun ei saa niin helpolla näin kovia tuntiveloituksia.  :whipping: It's all about the money :blowjob: :inlove:

En nyt sanoisi, että "it's all about the money", koska aika harva loppujen lopuksi kuitenkaan rahasta tekee ihan mitä vain. Eivät edes seksityöntekijät. On kuitenkin sen verran vaativaa hommaa, ettei tähän ihan tuosta noin vaan ryhdytä yleensä. Saati että läheskään kaikki edes olisivat seksityötä kykeneviä tekemään (vaikka olisivatkin kauniita naisoletettuja).

Ja jos se olisi pääsääntöisesti vain rahasta kiinni, meillähän olisi tässä maassa aivan moninkertainen määrä seksityöntekijöitä nykyiseen verrattuna. Toki _osa_ tekee myös tätä duunia ainoastaan rahan tähden.


Ei varmaankaan " it`s all about th money " pidä paikkaansa, mutta maksullista seksiä koskevissa tutkimuksissa raha on ollut alalle ryhtymisen tärkein motiivi. Kuten Freyja tuossa yllä totesi, aika harva kuitenkaan tekee rahasta ihan mitä vaan.

Sen verran vaativaa hommaa seksityö on, jollei siitä yhtään nauti on alalla pysyminen vaikeaa. Ennen kaikkea tämä näkyy asiakkaalle.

En tiedä mihin vastaaviin palelualan hintoihin viitattiin, mutta hintataso Suomessa alan luonne ja laatutaso huomioon ottaen on paremmin alatasoa kuin liian korkea. Palvelun ostajan sekä viimekädessä myös myyjän kannalta korkeampi hintataso on kaikkien etu.


Poissa misterx83

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #32 : Huhtikuu 06, 2023, 16:09:07 »
Luultavista sitä tehdään rahan takia, eikä kiiman. Kuten monesti mennään yleensä töihinkin rahan takia ja eikä sen vuoksi, koska se on vaan niin kiimaa nostattavaa herätä aamulla ja olla paikassa tietty aika päivästä. Tosin saatan olla tietty väärässäkin, mutta näin isot pojat kertoivat mulle yksi kaunis talvipäivä.

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #33 : Huhtikuu 06, 2023, 16:57:54 »
Tää on lähtökohtaisesti niin jurpo topikki, että oksat pois...

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #34 : Huhtikuu 06, 2023, 17:11:14 »
Mulla ainakin painaa molemmat! Seksi on parasta, mutta onhan se rahakin aika kiva keksintö 🤭

Mitä taas liksoihin tulee, nii pienemmillä summilla en jaksais kaikkea oheishommaa, mitä työhön kuuluu. Jos seksityö olis ns. salonkikelpoista ja olisin töissä bordellissa, johon vaan tulis asiakkaita ilman että ite tarttis markkinoida tai kestää oharoijia, ni vois sitten tehdä pienemmälläkin summalla. Siihen saakka näillä mennään 😂
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #35 : Huhtikuu 06, 2023, 17:17:03 »
Mulla ainakin painaa molemmat! Seksi on parasta, mutta onhan se rahakin aika kiva keksintö 🤭

Mitä taas liksoihin tulee, nii pienemmillä summilla en jaksais kaikkea oheishommaa, mitä työhön kuuluu. Jos seksityö olis ns. salonkikelpoista ja olisin töissä bordellissa, johon vaan tulis asiakkaita ilman että ite tarttis markkinoida tai kestää oharoijia, ni vois sitten tehdä pienemmälläkin summalla. Siihen saakka näillä mennään 😂

Mutta, et möisi pillua jos se ei kannattaisi rahallisesti.
Kiimalla on varmaan aika vähän tekemistä seksityön kanssa..

Poissa Opiskelijarakastelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #36 : Huhtikuu 06, 2023, 17:19:02 »

En nyt sanoisi, että "it's all about the money", koska aika harva loppujen lopuksi kuitenkaan rahasta tekee ihan mitä vain. Eivät edes seksityöntekijät. On kuitenkin sen verran vaativaa hommaa, ettei tähän ihan tuosta noin vaan ryhdytä yleensä. Saati että läheskään kaikki edes olisivat seksityötä kykeneviä tekemään (vaikka olisivatkin kauniita naisoletettuja).

Ja jos se olisi pääsääntöisesti vain rahasta kiinni, meillähän olisi tässä maassa aivan moninkertainen määrä seksityöntekijöitä nykyiseen verrattuna. Toki _osa_ tekee myös tätä duunia ainoastaan rahan tähden.

Itse koen, että tämä on minulle myös kutsumusammatti. Ja tyhmähän mä olisin, jos hintoja hilaisin alaspäin, kun kuitenkin kysyntää löytyy ja korkeampi hintataso karsii tehokkaasti epäkunnioittavia yksilöitä pois asiakaskunnasta.
Sainpa tuossa myös kuulla, että minun täytyisi nostaa hintojani, kun eräs ihana halusi välttämättä maksaa minulle enemmän, kuin palveluistani pyydän. 😳❤️

Uskon, että vaikka tilanne olisi se, että yleinen hintataso olisi 80€ / h, sis. alv 24%, tekisin tätä silti. Koska tuo olisi silti enemmän kuin mun tuntiveloitus joillain muilla ammatti-aloilla, joilla olen myös itseäni ja perhettäni elättänyt.

Kyllä se loppupeleissä vaan kuitenkin niin on. Se miksi hintataso on kova kuitenkaan aiheuttamatta palveluntarjoajien ylitarjontaa alalla johtuu täysin alan stigmasta ja tabuuluontoisuudesta mitä onneksi on viime vuosina hieman saatu laskettua alaspäin ja ihmiset alkavat enenevissä määrin ymmärtämään että seksityö on työtä siinä missä "normaalikin"työ. Samasta syystä myös te yleensä esiinnytte nimimerkkeinä, aliaksina, raha liikkuu käteisellä ilman kuittia, asiakkaat käyttää prepaideja jne... Jos seksityöllä ei olisi sellaista stigmaa yhteiskunnassa niin palveluntarjoajien määrä hyvin todennäköisesti kasvaisi valtavasti ja hinnat sitä mukaa tulisivat alaspäin ja jossain kohtaa löytyisi uusi markkinaehtoinen tasapaino työnmielekkyyden ja hintatason kanssa. Näkisin että hintataso jäisi johonkin nykyisen hintatason ja esimerkiksi hierojan ammatin välille, ehkä johonkin 100-120€/h paikkeille.
Kauniit naiset PKS, Turku, Tre
Saa laittaa viestiä

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (20)
  • Viestejä: 83
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #37 : Huhtikuu 06, 2023, 17:25:27 »
Sekä että täälläkin.. Alussa hupakointi oli myös ehkä sellainen kiihottava "kielletyn" kokeileminen mutta kyllä siitä ihan oikea työ muodostui.
Vaikea tätä olisi tehdä jos tästä ei nauttisi ja kyllä työnilo ja juurikin se hyvä korvaus on niitä tärkeimpiä syitä jatkaa alalla vaikka toinen työni tätä hommaa häiritseekin  :whipping:
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #38 : Huhtikuu 06, 2023, 17:29:16 »
Mulla ainakin painaa molemmat! Seksi on parasta, mutta onhan se rahakin aika kiva keksintö 🤭

Mitä taas liksoihin tulee, nii pienemmillä summilla en jaksais kaikkea oheishommaa, mitä työhön kuuluu. Jos seksityö olis ns. salonkikelpoista ja olisin töissä bordellissa, johon vaan tulis asiakkaita ilman että ite tarttis markkinoida tai kestää oharoijia, ni vois sitten tehdä pienemmälläkin summalla. Siihen saakka näillä mennään 😂

Mutta, et möisi pillua jos se ei kannattaisi rahallisesti.
Kiimalla on varmaan aika vähän tekemistä seksityön kanssa..

Jollain pitää elää. Ei mulla olisi varaa paneskella kaikkea opiskelujen ulkopuolista aikaa ilman korvausta, kun sit olisin sen ajan jossain toisessa työssä.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Vieras1454

  • Full Member
  • Viestejä: 314
  • * Kelpo kaveri
Vs: Myykö hupakko seksiä kiiman vai rahan takia?
« Vastaus #39 : Huhtikuu 06, 2023, 17:32:46 »
Mulla ainakin painaa molemmat! Seksi on parasta, mutta onhan se rahakin aika kiva keksintö 🤭

Mitä taas liksoihin tulee, nii pienemmillä summilla en jaksais kaikkea oheishommaa, mitä työhön kuuluu. Jos seksityö olis ns. salonkikelpoista ja olisin töissä bordellissa, johon vaan tulis asiakkaita ilman että ite tarttis markkinoida tai kestää oharoijia, ni vois sitten tehdä pienemmälläkin summalla. Siihen saakka näillä mennään 😂

Mutta, et möisi pillua jos se ei kannattaisi rahallisesti.
Kiimalla on varmaan aika vähän tekemistä seksityön kanssa..

Jollain pitää elää. Ei mulla olisi varaa paneskella kaikkea opiskelujen ulkopuolista aikaa ilman korvausta, kun sit olisin sen ajan jossain toisessa työssä.

Tottakai, näin se vain menee..