Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Käsien pesu  (Luettu 3373 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Käsien pesu
« : Maaliskuu 09, 2023, 17:38:07 »
Mulla oli ennen koronaa ja vahvistui sen myötä, että käsipesu ihan ekaks. Viime aikoina fiksutkin miehet ovat ihmetelleet miksi olen niin tiukka. En viitsi linkata, lukekaa. Yksi lapsi onjopa kuollut.

On sevaanniikaiheen kamalaa ku pitää pesta tassut ku tulee hutsulle.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2023, 18:01:40 »
Ei vittu, tarttiko tämäkin nyt uuden aiheen vai oisitko ihan oikeasti voinut pohtia käsien pesua jossain täällä jo olevista ketjuista?


Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2023, 18:12:43 »
^^Virutit sitten kätesi tai et, niin ketä kuvittelet sen jaksavan kiinnostaa?
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #3 : Maaliskuu 09, 2023, 18:21:17 »
Toi käsienpesu on keksitty jo 1800 luvulla, hyvä jos sä keksit nyt.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #4 : Maaliskuu 09, 2023, 18:22:40 »
Tarviiko muuta pestä kuin kädet?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #5 : Maaliskuu 09, 2023, 19:16:42 »
Ei tarvitse, jos kävit edellisenä lauantaina saunassa :laught:

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #6 : Maaliskuu 09, 2023, 19:38:09 »
Oikeesti joka arkiasiasta oma topik? Maksullinen seksi-osioon?

Tekemisen vai huomion puute?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2023, 19:39:55 kirjoittanut Olvi »

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #7 : Maaliskuu 09, 2023, 19:42:10 »

Tekemisen vai huomion puute?

Veikkaan jälkimmäistä, mutta voi kyllä olla kumpikin. On tää aikamoista 😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5271
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #8 : Maaliskuu 09, 2023, 20:07:04 »
Pyllynpyyhkiminen ansaitsisi myös oman keskusteluketjunsa.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #9 : Maaliskuu 09, 2023, 20:16:17 »
Mites nenän niisto? Sillekin oma topikki. 🤣
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #10 : Maaliskuu 09, 2023, 23:06:44 »
No jos pesee kikkelin, niin kädetkin siinä yleensä puhdistuvat samalla, paitsi jos osaa jalalla pestä kigun.
Tunnistan kyllä tämän Maturen kriisin, on vaan jatkunut jo niin kauan aikaa, että olisikohan luonteenpiirre vai pysyvä diagnoosi.
Tähän kuuluu joku ongelma omassa elämässä. Sitä ei itselle myönnetä, vaan haetaan muiden ongelmia ja tukea mitä ihmeelisempiin asioihin kanssakirjoittajilta. Jos tukea ei tule, niin loukkaannutaan ja uhataan hui eli vittu sentään estolistalla, mikä sekään ei ketään kiinnosta.
Kun kaikki foorumilaset on jo kyllästetty jollain Maturen naftaliinilla kyllästymiseen asti, niin hän googlettaa ja yrittää hämmentää edes päivänpolttamia kysymyksiä ja politiikkaa...ketään ei taaskaan kiinnosta.
Sääli sinänsä, kun minua kyllä kiinnostaa tuossa aihepiirissä kaikkien näkemykset.
Tunnen sympatiaa häntä kohtaan ja tuen sinä päivänä kun hän tulee päivän valoon omat ongelmansa itselleen myöntäneenä ja dissaamisen sijaan kannustavana upeana naisena. Minullakin oli aika elämässä, kun kaasin oman pahan olon toisten niskaan. Mutta ihminen voi kasvaa ja muuttua.
Joskus jossain kerroinkin lapsuuden huonetaulun sanat "Sydämen auringon säteitä ovat hymy ja hyvät sanat"
Sen kun pitää mielessä, itse en aina ole osannut olla noin hyvä, mutta edes pyrkii sitä kohti.
Pitkästä aikaa tapasin uusia ihmisiä ja kaikki oli niin ihania, että ihmettelin, miksi en tee sitä useammin.
Olen varma, että Maturessakin on jotain hyvää, kunhan antaisi sille hyvälle mahdollisuuden.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #11 : Maaliskuu 09, 2023, 23:14:48 »
Kävin illalla saunassa ja pesin taas munat ja kädet, nyt on puhdas poika vaikka mihin seksikkääseen
kanssakäymiseen mutta kauanko tämä puhtaus kestää jos ei ole viel illalla treffit saatavilla. :-* :inlove: :behind:
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1381
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #12 : Maaliskuu 09, 2023, 23:33:02 »
Vittu, kävin juuri reenin jälkeen suihkussa, pesin munat, kainalot, kaikki kolot ja varpaan välit, mutta kädet unohtuivat pestä. Kyllä nyt harmittaa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #13 : Maaliskuu 10, 2023, 03:09:34 »
No jos pesee kikkelin, niin kädetkin siinä yleensä puhdistuvat samalla, paitsi jos osaa jalalla pestä kigun.
Tunnistan kyllä tämän Maturen kriisin, on vaan jatkunut jo niin kauan aikaa, että olisikohan luonteenpiirre vai pysyvä diagnoosi.
Tähän kuuluu joku ongelma omassa elämässä. Sitä ei itselle myönnetä, vaan haetaan muiden ongelmia ja tukea mitä ihmeelisempiin asioihin kanssakirjoittajilta. Jos tukea ei tule, niin loukkaannutaan ja uhataan hui eli vittu sentään estolistalla, mikä sekään ei ketään kiinnosta.
Kun kaikki foorumilaset on jo kyllästetty jollain Maturen naftaliinilla kyllästymiseen asti, niin hän googlettaa ja yrittää hämmentää edes päivänpolttamia kysymyksiä ja politiikkaa...ketään ei taaskaan kiinnosta.
Sääli sinänsä, kun minua kyllä kiinnostaa tuossa aihepiirissä kaikkien näkemykset.
Tunnen sympatiaa häntä kohtaan ja tuen sinä päivänä kun hän tulee päivän valoon omat ongelmansa itselleen myöntäneenä ja dissaamisen sijaan kannustavana upeana naisena. Minullakin oli aika elämässä, kun kaasin oman pahan olon toisten niskaan. Mutta ihminen voi kasvaa ja muuttua.
Joskus jossain kerroinkin lapsuuden huonetaulun sanat "Sydämen auringon säteitä ovat hymy ja hyvät sanat"
Sen kun pitää mielessä, itse en aina ole osannut olla noin hyvä, mutta edes pyrkii sitä kohti.
Pitkästä aikaa tapasin uusia ihmisiä ja kaikki oli niin ihania, että ihmettelin, miksi en tee sitä useammin.
Olen varma, että Maturessakin on jotain hyvää, kunhan antaisi sille hyvälle mahdollisuuden.

Saitti olisi parempi ja siedettävän luetumpi paikka jos täällä ei olisi näitä henkilöön kohdistuvia arvosteluita niin paljoa.

Keskityttäisiin vain itse aiheisiin ja jätetään mielipiteet saitin jäsenistä pois.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #14 : Maaliskuu 10, 2023, 07:01:28 »
^
Arvosteletkohan nyt väärää puuta, minä tarjosin ymmärrystä, jos ding dong menee itseensä.
Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #15 : Maaliskuu 10, 2023, 07:36:21 »
^
Arvosteletkohan nyt väärää puuta, minä tarjosin ymmärrystä, jos ding dong menee itseensä.
Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Mun mielestä sun kirjoitus oli hyvä ja ymmärsin pointin. Oli sitä herkempää Ninaa 😉❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #16 : Maaliskuu 10, 2023, 07:44:44 »
Nimaralle pisteet että kykenee myöntämään omat mokansa.  :-* Virheiden myöntäminen ei koskaan onnistuisi tietyn luonteenpiirteen omaavalta ihmiseltä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #17 : Maaliskuu 10, 2023, 07:56:46 »

Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Sinulla väärää tietoa.
Tietääkseni en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä.

Tarkoitan kommentillani sitä mitä kirjoitin.
Keskitytään itse aiheisiin eikä henkilöihin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1381
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #18 : Maaliskuu 10, 2023, 08:11:31 »
Henkilöihin menevät keskustelut joo. Joillain menee vastaväitteet henkilöön, kun muuta ei enää keksitä. Jotkut avaavat jopa ketjuja henkilöistä keistä ei pidä.

Kun jonkun keskustelutapa ja aiheet ovat vuosia erikoisia, kiukuttelevia ja jopa sääntöjen vastaisia niin on väistämätöntä että syntyy spekulointeja että mikä tässä on taustalla. Silloin puhutaan henkilöstä. Esimerkiksi Aurora mature on joskus sanonut että kyse on markkinoinnista ja tavoite että hänestä puhutaan. Tästä syntyy myös keskustekuja että olisko myös muita motiiveja. Tämän toive varmaan olisi, että puhuttaisiin vain kivoista asioista, mutta omat ulostulot ohjaavat millä sävyllä sitä keskustelua käydään.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7762
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #19 : Maaliskuu 10, 2023, 08:15:42 »
Ei vittu, tarttiko tämäkin nyt uuden aiheen vai oisitko ihan oikeasti voinut pohtia käsien pesua jossain täällä jo olevista ketjuista?

Kaatopaikka-osio sopisi näille keskusteluille tai joku valmis mielipideketju.
Takkuiset hiukset rinnoillasi