Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Käsien pesu  (Luettu 3344 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #20 : Maaliskuu 10, 2023, 15:19:32 »

Saitti olisi parempi ja siedettävän luetumpi paikka jos täällä ei olisi näitä henkilöön kohdistuvia arvosteluita niin paljoa.

Keskityttäisiin vain itse aiheisiin ja jätetään mielipiteet saitin jäsenistä pois.

Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Sinulla väärää tietoa.
Tietääkseni en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä.

Tarkoitan kommentillani sitä mitä kirjoitin.
Keskitytään itse aiheisiin eikä henkilöihin.

Joku esittää järkevän toiveen, että keskityttäisiin aiheisiin eikä henkilöiden piikittelyyn.
Ja miten siihen vastattiinkaan - henkilöön menevällä piikillä tietysti. :(

Ja sitten jossain toisessa yhteydessä ihmetellään keskustelujen tasoa ja miksi porukka passivoituu ja poistuu saitilta  :(
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #21 : Maaliskuu 10, 2023, 15:44:38 »
Ja sitten jossain toisessa yhteydessä ihmetellään keskustelujen tasoa ja miksi porukka passivoituu ja poistuu saitilta  :(
Ja osa on ottanut elämäntehtäväkseen muiden kirjoittamien viestien paheksumisen SeksiSaitilla.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #22 : Maaliskuu 10, 2023, 16:04:40 »
Ja sitten jossain toisessa yhteydessä ihmetellään keskustelujen tasoa ja miksi porukka passivoituu ja poistuu saitilta  :(
Ja osa on ottanut elämäntehtäväkseen muiden kirjoittamien viestien paheksumisen SeksiSaitilla.

Monesti todettu että pahimmat paheksujat itse aiheuttavat kahnauksia yhteisöissä vuosienkin ajan jos asiaan ei kunnolla puututa.

Mahdollistajia ja varjelijoita riittää. Suuren yleisön edessä ollaan naama messingillä ja kaikkien kaveria, mutta selän takana puukkoa tulee armotta selkään niille jotka eivät niele aivan kaikkea ja joiden arvostelukyky on normaalilla tasolla eikä siten manipuloitavissa.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #23 : Maaliskuu 10, 2023, 16:28:51 »

Saitti olisi parempi ja siedettävän luetumpi paikka jos täällä ei olisi näitä henkilöön kohdistuvia arvosteluita niin paljoa.

Keskityttäisiin vain itse aiheisiin ja jätetään mielipiteet saitin jäsenistä pois.

Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Sinulla väärää tietoa.
Tietääkseni en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä.

Tarkoitan kommentillani sitä mitä kirjoitin.
Keskitytään itse aiheisiin eikä henkilöihin.

Joku esittää järkevän toiveen, että keskityttäisiin aiheisiin eikä henkilöiden piikittelyyn.
Ja miten siihen vastattiinkaan - henkilöön menevällä piikillä tietysti. :(

Ja sitten jossain toisessa yhteydessä ihmetellään keskustelujen tasoa ja miksi porukka passivoituu ja poistuu saitilta  :(

Enköhän ollut kiltti ja ymmärtävä Maturea kohtaan ja puhuin lähinnä itsestäni. Jos Viola ja Mattsonni loukkaantuivat, niin soitetaan biisi https://www.youtube.com/watch?v=6JQ09xZWR40

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #24 : Maaliskuu 11, 2023, 00:53:57 »

Saitti olisi parempi ja siedettävän luetumpi paikka jos täällä ei olisi näitä henkilöön kohdistuvia arvosteluita niin paljoa.

Keskityttäisiin vain itse aiheisiin ja jätetään mielipiteet saitin jäsenistä pois.

Terveisiä ystävättärellesi Maturelle.

Sinulla väärää tietoa.
Tietääkseni en ole koskaan tavannut kyseistä henkilöä.

Tarkoitan kommentillani sitä mitä kirjoitin.
Keskitytään itse aiheisiin eikä henkilöihin.

Joku esittää järkevän toiveen, että keskityttäisiin aiheisiin eikä henkilöiden piikittelyyn.
Ja miten siihen vastattiinkaan - henkilöön menevällä piikillä tietysti. :(

Ja sitten jossain toisessa yhteydessä ihmetellään keskustelujen tasoa ja miksi porukka passivoituu ja poistuu saitilta  :(

Enköhän ollut kiltti ja ymmärtävä Maturea kohtaan ja puhuin lähinnä itsestäni. Jos Viola ja Mattsonni loukkaantuivat, niin soitetaan biisi https://www.youtube.com/watch?v=6JQ09xZWR40

En pahoittanut mieltäni. Enkä tarkoittanut pahoittaa sinunkaan. Ilmeisesti kuitenkin niin tein, joten biisin soittamisen sijaan pyydän anteeksi. Jos tavataan, tarjoan yhdet ja kilistetään yhdessä :drinking:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #25 : Maaliskuu 11, 2023, 06:20:15 »
^
Niin teemme :kiss: Et pahoittanut ja Violankin kanssa jo juteltiin hyvässä hengessä.

Poissa exhobo

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #26 : Maaliskuu 14, 2023, 20:54:10 »
Nyt tuli kynnetkin leikattua ja vielä Madaran hand-cream päälle niin kelpaa sormettaa hellästi puhatilla pehmeillä käsillä.
Btw. Nina on ihana on vaan sellainen tunne.
Too late to feel sorrow
Too late to feel pain
I'm just an old hobo

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Käsien pesu
« Vastaus #27 : Maaliskuu 14, 2023, 23:40:03 »
^on se :inlove:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.