Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miltä näyttää sun estolista?

<< < (12/19) > >>

Aurora Mature:
[quote
Etenkin mun kirjoituksista sillä on jo pakkomielle. Tämänkin varmasti tsekkaa.  ::)
/quote]

Hei ”Hottis Puuma”

Kirjoitiåuksesi eivät ole mulle pakkomielle vaan pyrin estämään että sun vihapuhe mua kohtaan ei kaada tätä saittia. Emme ole koskaan tavanneet mutta suollat vihaa minun niskaani aina kun näppikselle pääset. Minä en ymmärrä. Olenko tehnyt jotain pahaa sulle joskus? Kirjoituksesi poistetaan koska vihapuhe. Miksi vihapuhe mua kohtaan, ”Hottis Puuma”? Se riskeeraa koko saitin olemassaolon.

Aurora Mature:
Lisään vielä, ”Hottis Puuma” , että vaikka en lue sun kirjoituksia saan yksityisviestejä foorumilaisilta kun taas vihaat minua.

Joten,  ole ystävällinen ja lopeta mun vihaaminen näppäimistölläsi.

Vieras1776:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 08, 2023, 07:26:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Maaliskuu 07, 2023, 16:14:59 ---Kurkkii niitä kuitenkin. :laught:

--- Lainaus päättyy ---

No tietenkin, jos huvittaa. Mutta voin valita katsooko vai en, siinätaitaa olla juju.

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän se juju ole lähinnä teoreettinen, kun uteliaana ihmisenä valitset katsomisen. Estolista on hyvä tapa itsensä pettämiseen. :laught:

Aurora Mature:
No nyt mua kiinnostaa,miten petän itseäni?

RobertLey:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 13:17:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Maaliskuu 07, 2023, 12:54:09 ---Mua kyllä kiinnostaa toi lista siksi kun haluan kans päästä tolle listalle. On se sen verran kuuluisa nimittäin… vai miten se nyt olikaan… 😊 Vinkkejä mitä mun kannattaa sanoa?

--- Lainaus päättyy ---

Pääsit just!

--- Lainaus päättyy ---

Lisää meikäläinenkin tuolle listalle; tunnen itseni tyhjänpuhujaksi kun et ole noteerannut meikäläistä perusteellisemmin  :) .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta