Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miltä näyttää sun estolista?
Caravaani Timo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 08, 2023, 12:38:29 ---No nyt mua kiinnostaa,miten petän itseäni?
--- Lainaus päättyy ---
Sinulla tuntuu olevan koko ajan kovasi puhuttavaa, vaikket sano mitään
Aurora Mature:
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Maaliskuu 07, 2023, 11:33:56 ---Kun nyt pitäisit edes estolistalla, etkä stalkkaisi yötä päivää forkalla poistellen välillä listalta ja lukien niin mun että toisten estämiesi kirjoituksia.
:laught:
Mun estolista on muuten tyhjä. En harrasta ala-asteelta tuttuja lapsellisia tempauksia.
--- Lainaus päättyy ---
Siis vaikka panen estolle, voin katsoa mitä viestejä vaan.
Mihin perustat heittosi että stalkkaan yötä päivää? Päivystätkö 24/7
Ei listalta tarvii poistaa viestien lukemista varten, mitä sinä sekoilet?
JPC:
Puheet on kuin naapurin Putlerilla :boozing: :whipping:
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 09, 2023, 02:33:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Maaliskuu 07, 2023, 11:33:56 ---Kun nyt pitäisit edes estolistalla, etkä stalkkaisi yötä päivää forkalla poistellen välillä listalta ja lukien niin mun että toisten estämiesi kirjoituksia.
:laught:
Mun estolista on muuten tyhjä. En harrasta ala-asteelta tuttuja lapsellisia tempauksia.
--- Lainaus päättyy ---
Siis vaikka panen estolle, voin katsoa mitä viestejä vaan.
Mihin perustat heittosi että stalkkaan yötä päivää? Päivystätkö 24/7
Ei listalta tarvii poistaa viestien lukemista varten, mitä sinä sekoilet?
--- Lainaus päättyy ---
Mitä järkeä on estolistalla jos kuitenkin luet siinä olevien viestejä? Joo, saat valita millon luet ja milloin et… Mutta eikö olisi helpompi vain ignoorata viestit silloin kun ne ei kiinnosta? 🤔
Ronja:
Eli siis jos jonkun laittaa estolistalle, estäjä ei näe estetyn aloituksia eikä kirjoituksia muissa alotuksissa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta