Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miltä näyttää sun estolista?

<< < (19/19)

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Maaliskuu 07, 2023, 11:09:09 ---Oikeesti nyt. Menisit vaikka neulomaan eläkeläisten kanssa sukkia...

--- Lainaus päättyy ---

Heeeei! Ei dissata neulomista siellä! Mä tykkään neuloa! Erityisesti sukkia! 😃

Ja täältä muuten pointsit ja papukaijamerkit ja pullakahvit ja aplodit ja mitä näitä nyt on, sanan neulominen käyttämisestä kutomisen sijaan. Mun sieluni iloitsee! 🤩 Sukkia neulotaan ja mattoja kudotaan (kangaspuilla).

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Maaliskuu 07, 2023, 12:02:57 ---Estolista? Jaa, että täällä on sellainenkin? Jos minä näen mielestäni jotain mistä en täällä pidä niin minä vain kuittaan sen röyhtäisyllä. Se on minun filosofiani.

--- Lainaus päättyy ---

Hieno filosofia. Freyja approves.

Freyja:

--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Maaliskuu 07, 2023, 13:21:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Maaliskuu 07, 2023, 13:17:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Everdreamer - Maaliskuu 07, 2023, 12:54:09 ---Mua kyllä kiinnostaa toi lista siksi kun haluan kans päästä tolle listalle. On se sen verran kuuluisa nimittäin… vai miten se nyt olikaan… 😊 Vinkkejä mitä mun kannattaa sanoa?

--- Lainaus päättyy ---

Pääsit just!

--- Lainaus päättyy ---

Jes! Mahtavaa! Oon nyt niin onnellinen!

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi olkoon! ❤️ Olen iloinen sun puolesta ja kanssa! Yksi virstanpylväs saavutettu...  :laught:

Turuntyttö:

--- Lainaus käyttäjältä: Freyja - Maaliskuu 25, 2023, 18:10:57 ---Ei mulla ole mitään estoja... Eiku. Ei ole ollut tarvetta täällä estää ketään.

Eikös nuo estot tavallisesti toimi siten, etteivät estetytkään näe estetyn kommentteja? Vai toimiiko tällä forkalla jotenkin toisin? Jos näin, niin eiväthän nuo blokatut tyypit näe koko tätä keskustelua.

Saa valaista, mikäli blokit täällä toimivat jotenkin eri tavalla...

--- Lainaus päättyy ---

Näin mäkin luulin, mutta mä oon tällä jopa kuuluisallakin estolistalla ja näen silti auroran kirjotukset 😁

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta