Tämä ketju.
Tämä ketju.
Uutiset:
Naurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Samoin ovat olleet ne lukemattomat asiakkaasi raporttien perusteellaNaurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Mä omistan aidolla lehtikullalla restauroidun rokokoopeilin. Eteisessä paraatipaikalla ja hymyilen peilikuvalleni tyytyväisenä joka aamu koska pidän näkemästäni.
Naurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Mä omistan aidolla lehtikullalla restauroidun rokokoopeilin. Eteisessä paraatipaikalla ja hymyilen peilikuvalleni tyytyväisenä joka aamu koska pidän näkemästäni.
Samoin ovat olleet ne lukemattomat asiakkaasi raporttien perusteellaNaurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Moni luulee ostaneensa kerrostalohuoneiston, mutta tosiasiassa on ostanut vain taloyhtiön osakkeita. Taloyhtiö omistaa sen huoneiston ja taloyhtiön osakkeet antavat henkilölle asunnon hallintaoikeuden.
En tosin ole varma että kuuluuko kylppärin peili kiinteään kalustoon.
Kaikkihan me olemme bisnestyyppejä ainakin omasta mielestämmeSamoin ovat olleet ne lukemattomat asiakkaasi raporttien perusteellaNaurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Niin, eihän mulla tietenkään voi mitenkään bisnestä olla kun ei ole rapsoja, tätähän yrität kovasti uskotella. Keksi jotain uutta jo.
Kaikkihan me olemme bisnestyyppejä ainakin omasta mielestämmeSamoin ovat olleet ne lukemattomat asiakkaasi raporttien perusteellaNaurattaa ihmiset jotka eivät omista peiliä.
Niin, eihän mulla tietenkään voi mitenkään bisnestä olla kun ei ole rapsoja, tätähän yrität kovasti uskotella. Keksi jotain uutta jo.
^ Itse tässä vetelen henkeä klo 14 olleen tapaamisen jälkeen. Mites sun bisnekset on tänään sujuneet?
Maksullinen seksi on jes jos siihen on kumppanilta lupa. Muuten se on pettämistä.
Kaikkihan me olemme bisnestyyppejä ainakin omasta mielestämme[quote author=Hottis puuma link=topic=881.msg84570#msg84570 date=159920705Samoin ovat olleet ne lukemattomat asiakkaasi raporttien perusteella
Se, että tarjottiin 100 koko yöstä ja mainospuheeksi liitettiin kaksi löysää kyrvän kuvaa.Kuulostaa kuin asialla olisi ollut huutokauppakeisari potenssiin kaksi - ilman potenssia.