Taas oli kaupan jauheliha tiski tyhjä. Nyt oli jo kelvannut karitsan lihaki ja luomulihat😂
Sama täällä. Nyt yllättäen leipää on edelleen saatavilla, koska ovat nämä kai huomanneet rajallisen säilyvyyden.
Uutiset:
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Taas oli kaupan jauheliha tiski tyhjä. Nyt oli jo kelvannut karitsan lihaki ja luomulihat😂
Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Aikaa varaava asiakas. Olimme sopineet tälle päivälle ajan. Asiakas oli lähestynyt mua sähköpostilla joten pyysin hänen numeronsa että voin antaa osoitteen tapaamiselle, sekä saapumisohjeet. No tämä ei hänelle käynyt, vaan sanoi antavansa sen mulle 45min ennen ajan alkua. Sanoin etten anna osoitetta ennen kuin saan numeron. Tämäkään ei ollut hyvä. Sen jälkeen kun hän oli haukkunut mut erikoiseksi huoraksi sanoi vielä että hän on tulossa. Kun sanoin että hän puhuu minulle sen verran tökerösti , etten ota häntä asiakkaakseni hän vastasi mulle näin:” Vitut mä huorien säännöistä.. sä latelet lisää sääntöjä koko ajan
. Laita ne jo heti ilmoos lumppu” ja toinen perään ” Huoria kohtaan voikin olla tökerö.. tehän olette kuin orjat aikanaan.. kauppatavaraa.. sopiio että tulen 1815”
Tää siis luulee oikeesti että hän olis vielä tervetullut
RobertLey

Aikaa varaava asiakas. Olimme sopineet tälle päivälle ajan. Asiakas oli lähestynyt mua sähköpostilla joten pyysin hänen numeronsa että voin antaa osoitteen tapaamiselle, sekä saapumisohjeet. No tämä ei hänelle käynyt, vaan sanoi antavansa sen mulle 45min ennen ajan alkua. Sanoin etten anna osoitetta ennen kuin saan numeron. Tämäkään ei ollut hyvä. Sen jälkeen kun hän oli haukkunut mut erikoiseksi huoraksi sanoi vielä että hän on tulossa. Kun sanoin että hän puhuu minulle sen verran tökerösti , etten ota häntä asiakkaakseni hän vastasi mulle näin:” Vitut mä huorien säännöistä.. sä latelet lisää sääntöjä koko ajan
. Laita ne jo heti ilmoos lumppu” ja toinen perään ” Huoria kohtaan voikin olla tökerö.. tehän olette kuin orjat aikanaan.. kauppatavaraa.. sopiio että tulen 1815”
. - Ei no, hatunnosto että kyseisen tapauksen osaa kuitata huumorilla
. Toivottavasti ei sentään ole arkipäivää tuommonen...
Vieras0242

Nauttii muiden arvostusta
The Daily Social Distancing Show.
Trump’s Best Word Bracket: Round 3 | The Daily Show
https://www.youtube.com/watch?v=iOKDB_TUqR4
Waterman2

Näyttää hyvää esimerkkiä
Aika iso liraus pissaa pitää olla päässä, jos tuon säätämisen ja epäasiallisen käytöksen jälkeen kuvittelee olevansa tervetullut tapaamiseen.
RobertLey

Vieras0041

Vieras0041

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thaimaan-kuninkaan-astetta-epatavallisemmat-koronatoimet-rama-x-on-eristanyt-itsensa-luksushotelliin-alpeille-20-naisen-haaremin-kanssa/7774408#gs.252vnpTositurska. Pitäis ottaa mukaan turskaklubiin.
Jotkut osaa ottaa koronasta kaiken ilon irti..😊

Vieras0217

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thaimaan-kuninkaan-astetta-epatavallisemmat-koronatoimet-rama-x-on-eristanyt-itsensa-luksushotelliin-alpeille-20-naisen-haaremin-kanssa/7774408#gs.252vnp
Jotkut osaa ottaa koronasta kaiken ilon irti..😊
Kapu

Vieras0242