^ Tässä saa erektion pelkästä ajatuksesta. Yritä tässä nyt keskittyä....pitikö mun vetää sisämaalilla ulkopinnat ja ulkomaalilla sisäpinnat 
Horokorkkarijemma

Horokorkkarijemma

Uutiset:

Pimu

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Horokorkkarijemma
Ihan niin paljoa niitä ei ole kuiteskaan
Salahuone tosin olisi ihana <3 

Laura Lo

Huikea tyyppi
kilikello

Huikea tyyppi
Asiakas epäili, että olen pilvessä kun olen niin hyväntuulinen. Se taisi olla tosi pitkävaikutteista juttua, jota pössyttelin viimeisen kerran, siis joskus jo ennen 2000-lukua, kun vieläkin naurattaa!Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syvään
Alan tästä lähtien suhtautumaan seksiin ja elämään yleensä sille kuuluvalla vakavuudella ja käännän suupieliä alaspäin etten enää herätä moisia epäilyksiä!
Suosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!
Laura Lo

Huikea tyyppi
Asiakas epäili, että olen pilvessä kun olen niin hyväntuulinen. Se taisi olla tosi pitkävaikutteista juttua, jota pössyttelin viimeisen kerran, siis joskus jo ennen 2000-lukua, kun vieläkin naurattaa!Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syvään
Alan tästä lähtien suhtautumaan seksiin ja elämään yleensä sille kuuluvalla vakavuudella ja käännän suupieliä alaspäin etten enää herätä moisia epäilyksiä!Suosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!

Boleynground

Nauttii muiden arvostusta
Mua on kerran syytetty pössyttelystä kun hengitin kuulemma epäilyttävän syväänSuosittelen siis välttämään varmuuden vuoksi myös rauhallista hengittämistä!
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä

RobertLey

Foorumihierarkian huipulla
!
Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
Jos tulisi raskaaksi, niin laittaisi kyselyn, että kukahan herroista mahtaa olla tuleva isä. Voisi tulla foorumeille vielä enemmän säpinää, kun pienestä hinnannostosta

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
joku fiksumpi tiesi että insinöörit, sivarit ja AMG:n omistajat ovat
kaikki saaneet alkunsa sieltä.

Kapu

Foorumihierarkian huipulla
^ tosiaan, joku fiksumpi tiesi että insinöörit, sivarit ja AMG:n omistajat ovat
kaikki saaneet alkunsa sieltä.
Mika74:llä taisi olla tähän myös joku kanta.