Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26393 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #60 : Helmikuu 15, 2023, 17:07:58 »
Se mihin hintaan susta tuntuu hyvältä tehdä.

Tämä on toki ehdottomasti yleisin vastaus, mutten valitettavasti tule siitä hullua hurskaammaksi 🤷🏻‍♀️

Niin. Lähinnä tällä hain sitä, että hinta pitää olla sellainen, että sulla on hyvä fiilis tehdä siihen hintaa. Hyvä fiilis = hyvä asiakaspalvelu, jos haluat niitä vakkareita 😅

Osviittaa ootkin saanut mikä on hintahaarukka. Ja komppaan Ninaa, käytä sun uutuuden viehätystä alalla hyväksi. Uusi tyttö on aina kovaa valuuttaa markkinoilla.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #61 : Helmikuu 15, 2023, 17:08:48 »
eihän nuo hinnat lopulta kauhean dramaattisesti muuttuneet, mutta käytännössä halvimmista hinnoista löytyi enimmälti ne kusettajat jotka eivät joko ole suomalaisia tai ovat todennäköisesti kusetus. ja 80 170 tarjonnut mahtui tähän kerhoon ainakin omien silmäilyjen perusteella.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1403
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #62 : Helmikuu 15, 2023, 17:09:33 »
Se onko hupakko fitness/bbw/mature jne. on lähinnä makuasia, eikä sinänsä vertaudu hintoihin tai saadun palvelun laatuun. Laidasta laitaan kun mielen mukaan tullut kokeiltua, kotimaisia suosien.

Ihmiset arvottavat sen palveluntarjoaja eri tavoilla. Joillakin, kuten minulla ulkomuoto merkitsee paljonkin. Aina välillä tulee piipahdettua kotimaisilla, joskus foorumilla vaikuttavilla jotka ovat nousseet tutkapinnan yläpuolelle fiksulla ja positiivisella foorumiolemuksella. En maksa kuitenkaan lähtökohtaisesti suomalaisuudesta enempää, ellei korkeammalle hintapyynnölle ole muita perusteita

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #63 : Helmikuu 15, 2023, 18:04:09 »
Se onko hupakko fitness/bbw/mature jne. on lähinnä makuasia, eikä sinänsä vertaudu hintoihin tai saadun palvelun laatuun. Laidasta laitaan kun mielen mukaan tullut kokeiltua, kotimaisia suosien.

Joillakin, kuten minulla ulkomuoto merkitsee paljonkin.

Varmasti ainakin lähes kaikilla, ellei jopa kaikilla, niin se ulkomuoto merkitsee paljon. Mutta on täysin mieltymyksistä kiinni että mistä kukin tykkää. Toinen tykkää hoikasta, toinen vähän isommasta ja jotku ihan sairaalloisenkin lihavista (esim 250+ kg). Jotku tykkää meikatuista blondeista, jotkut meikittömästä brunetista.
Sen takia on vähän turha väittää että jonkun tietyn ulkoisen olemuksen (niinkun joku tuolla sanoi esim että lihavempien) perusteella olisi ”vähemmän arvokas”/ei voisi pyytää niin paljon kuin muut.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #64 : Helmikuu 15, 2023, 20:17:47 »
Häh, mä kyl puhuin siitä että kannattaako alkuun pitää halvempia ja myöhemmin nostaa, vai ennemmin toisinpäin. Mutta joo sun asiaan, kyllä mä aika vahvasti tiedän että isolla osalla suomalaisista hinnat on enempi 150/30 ja 250/60. 😄

Pojat osoittivat, että
- 15 tapausta ilmoitti hinnaksi 150 tai enemmän
- 14 tapausta ilmoitti hinnaksi 140 tai vähemmän.

Olit kaiketi oikeassa, jos keskihintaa ei huomioida.

Mikäli tarjolla on erikoisempi setti (lihava, luiseva, owo/cim jns.) niin asiakaskunta ei tod.näk. diskriminoi kansallisuuden perusteella. Tämä kannattaa huomioida, mikäli hakee profiloitumista näitä ominaisuuksia erityisesti metsästäviin pokiin.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #65 : Helmikuu 15, 2023, 20:41:27 »
Häh, mä kyl puhuin siitä että kannattaako alkuun pitää halvempia ja myöhemmin nostaa, vai ennemmin toisinpäin. Mutta joo sun asiaan, kyllä mä aika vahvasti tiedän että isolla osalla suomalaisista hinnat on enempi 150/30 ja 250/60. 😄

Pojat osoittivat, että
- 15 tapausta ilmoitti hinnaksi 150 tai enemmän
- 14 tapausta ilmoitti hinnaksi 140 tai vähemmän.

Olit kaiketi oikeassa, jos keskihintaa ei huomioida.

Mikäli tarjolla on erikoisempi setti (lihava, luiseva, owo/cim jns.) niin asiakaskunta ei tod.näk. diskriminoi kansallisuuden perusteella. Tämä kannattaa huomioida, mikäli hakee profiloitumista näitä ominaisuuksia erityisesti metsästäviin pokiin.

Juu ja loppujenlopuksi aika pienehkö osa suomalaisista ilmoittaa tuolla re sivulla, kun eikös sieltä tosiaan alle sen 30 kappaletta vaan löytynyt. Mutta hienoa tutkimustyötä kuitenkin, arvostan tuollaista vaivannäköä! 👏
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #66 : Helmikuu 15, 2023, 22:37:51 »
Eiks nää hinnat olla sovittu jossain salaisessa konklaavissa, ja niistä poikkeavat saavat runtua? ;D

Salaliittoteoriat sikseen niin eiköhän täällä ole kaikki oleellinen sanottu, eli jokainen määrittelee itse hintansa palvelulle, ja tietynlainen perustaso on tuo 30m 150, 45m 200, 60m 250.
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #67 : Helmikuu 15, 2023, 22:50:42 »
No toihan riippuu ihan minkä tasoista on tarjolla, mutta yleisesti:
30min 80e, 1h 150e, 2h 250e.

En kyllä usko että kovinkaan moni suomalainen tekee noihin hintoihin. Tosin myönnettäköön että silloin kun aloitin ja olin ihan kuutamolla siitä kuinka paljon työtä (siis muutakin kun itse tapaamiset) tämä vaatii, niin hinta oli tuon 150€/h. Mutta aika pian nostinkin hintoja sellaiselle tasolle jonka koin vastaavan sitä tekemääni työmäärää. Nyt on hyvä 😊

Mulla oli heti alkuun 230€ / h. Perus-seksipalveluista.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Johannyton

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1834
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #68 : Helmikuu 15, 2023, 23:17:33 »
230€/h kuulostaa juuri sopivalta. Hunaja-ansa laukeaa edullisuutensa takia, mutta ei ole sellainen alehinta että tarjoushaukat pörrää nurkissa kuin tuplabonuspäivillä Prismassa.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #69 : Helmikuu 16, 2023, 07:30:39 »
Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä, on kysyä asiakkailta sopivia hintoja.  ;D Jos kysyt kollegoilta, niin todella monet saavat työpäivät täyteen 150/200/250 -hinnoittelulla, jotkut pyytävät alle tuon ja jotkut esim 500e /tunti. Kaikille löytyy oma ostajakuntansa, mutta iso osa asiakkaista yrittää tinkiä ja halventaa hintoja. Osa tätä taktiikkaa on somessa huutelu "maksan korkeintaan satkun" jne. Tällaiset "asiakkaat" eivät ole muutoinkaan kivoja, joten heitä ei kannata lähteä miellyttämään.

Näin mulle on alettu tolkuttaa ja pikkuhiljaa alkanut itsekin huomata samaa 😁 Ei siinä, tulihan tuohon selkeästi asiallisiakin vastauksia, mutta taidan enempi kuunnella hupsuja hinta-arvioiden suhteen tulevaisuudessa. Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä. Toisaalta jos joku antaisi ymmärtää että olen esim. väärän ikäinen tai kokoinen hänen makuunsa ja siksi pitäisi antaa halvemmalla, saisi asiakas pitää tunkkinsa 😂 Jos haluaa panna vain tietyn kokoisia tai ikäisiä kannattaa varmaan etsiä suoraan sellaisia ilmoja eikä pummia alennuksia omasta mielestään epämiellyttävämmiltä pt:iltä.

Silloin kun itse aloitin, pidin heti alkuun 230€ / h hintaa (en enää muista, mitkä olivat muut hinnat) ja kun olin ilmoituksen nettiin läväyttänyt, niitä asiakkaita kyllä kertyi hyvin pian. Palvelunostajat kiinnittävät huomiota uusiin alalle tulijoihin ja haluavat käydä testaamassa. 😁 .
..Ja myös yrittävät usein jallittaa uutta hupsua, valitettavasti. Monet siis. Eivät kaikki. Siksi kannattaakin ottaa heti alkuun määrätietoinen ja itsevarma asenne.

Mulla oli itsellä tietyt mantrat, joita hoin itselleni ennen asiakaskäyntejä ja muutenkin, boostatakseni itseäni (yksi oli "minä olen hyvä huora, minä olen hyvä huora, minä olen aivan helvetin hyvä huora!" 😃 "Minä olen tajuttoman hyvä siinä mitä teen!")

Hintoja on paaaljon hankalampaa hilata myöhemmin ylöspäin. Vaikka tottakai sitäkin pt:t tekee. Ja niin kuuluukin, nousevathan kaikki muutkin hinnat jatkuvasti. Mutta hintojen nostosta nyt seuraa takuuvarmasti mäkinää.

Mitään alempia hintoja älä ala pitää alkuun. Reippaasti pyydät kunnolla vaan. Äläkä kuuntele palvelunostajia tässä. Tällä alalla pt on se, joka määrittää hinnan. Tottakai aina on tinkijöitä. Heille ilmoitan, että minun hintani ovat nämä. Osa tulee luokseni silti, osa jättää tulematta. 
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #70 : Helmikuu 16, 2023, 07:40:56 »
En itse pahemmin enää tee perusseksi-palveluita (jotka siis ovat vain sitä itseään).

Mutta mun hinnat perusseksipalveluille ovat
250€ / h
300€ / 1,5h
350€ / 2h

Tantriset hieronnat genitaali-alueiden hieronnalla (ja tavallisesti laukeamisella) ovat mulla
100€ / 30min
130€ / 45min
150€ / 1h
200€ / 1,5h
250€ / 2h
300€ / 2,5h
350€ / 3h

Jos tulee seksiä myös (yhdyntä), se nostaa hintaa 50€:lla.
Anaaliseksi 100€:lla.

Sessioissa (roolileikit, fetissihommat, bdsm-touhut) mun hinnat on alkaen
100€ / 30min
150€ / 45min
200€ / 1h
250€ / 1,5h
300€ / 2h
350€ / 2,5h
400€ / 3h

Ja noihin hintoihin ei vielä sisälly extroja, kuten esim. seksiä, suuseksiä (mun taholta), eturauhashierontaa, peppuleikkejä, sträppäystä, kultaisia suihkuja.

Yleensä, jos tulee paljon extroja, madallan hintaa, enkä veloita kaikista extroista. Ja pitkien aikojen, sekä extrojen kanssa saatan laskea hinnan tapauskohtaisesti, mm. sen mukaan kuinka vaativa / helppo sessio on.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1534
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #71 : Helmikuu 16, 2023, 07:50:32 »
230€/h kuulostaa juuri sopivalta. Hunaja-ansa laukeaa edullisuutensa takia, mutta ei ole sellainen alehinta että tarjoushaukat pörrää nurkissa kuin tuplabonuspäivillä Prismassa.
Mistään taviksesta en maksasi tillasta summaa.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #72 : Helmikuu 16, 2023, 08:10:31 »
^
Jaa, palvelujen laajuuntesakin vuoksi hän on kaikkea muuta.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #73 : Helmikuu 16, 2023, 08:17:26 »
Tällaisena miespuolisena palveluntarjoajana on hinnoittelu hiukan hankalampaa varsinkin kun pääosa asiakkaista on vielä samaa sukupuolta. Perushinnastoa on paha pitää kun perinteisessä mielessä perushommia ei juurikaan ole. Toisaalta erikoisuuksien hinnoittelu ja tekeminen on siitä kivaa että kun yhteiseen sopimukseen hinnasta, ajasta ja toteutuksesta on päästy niin yleensä aina molemmat osapuolet ovat hommaan enemmän kuin tyytyväisiä. Kyseessä on enemmänkin räätälöity myyntineuvottelu kuin hinnastomyynti.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #74 : Helmikuu 16, 2023, 08:56:42 »
Hintoja on paaaljon hankalampaa hilata myöhemmin ylöspäin. Vaikka tottakai sitäkin pt:t tekee. Ja niin kuuluukin, nousevathan kaikki muutkin hinnat jatkuvasti. Mutta hintojen nostosta nyt seuraa takuuvarmasti mäkinää.

Mitään alempia hintoja älä ala pitää alkuun. Reippaasti pyydät kunnolla vaan. Äläkä kuuntele palvelunostajia tässä. Tällä alalla pt on se, joka määrittää hinnan. Tottakai aina on tinkijöitä. Heille ilmoitan, että minun hintani ovat nämä. Osa tulee luokseni silti, osa jättää tulematta.

Ekaan pointtiin kusenkeltaisten historia antaa tukea. Eräskin sankari suolasi julkisesti melkoisen pidetyn hupakon, joka ilkesi nostella tuntitaksan kolmosella alkaviin lukuihin. Eihän siitä hupakon peliliikkeestä lopulta ilmeisesti mitään kannattavaa lisätuloa tullut, mutta skenessä riittää näitä tunteilevia valopäitä kyllä.

Tokaan pointtiin jättäisin varauman, sillä pt:lle tulisi itselleen olla selvää tavoiteansiotaso. Jos vetelet aivan omia latujasi, harva jaksaa tulla ensimmäistäkään kertaa. Tämä pitää pystyä sisäistämään kannattavuuslaskelmiin.

Helpointa varmaan iteroida hintaluokasta toiseen vaihtamalla samalla nickiä. Jää ylimääräiset puheet vähemmälle.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1534
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #75 : Helmikuu 16, 2023, 09:04:38 »
Tällä alalla pt on se, joka määrittää hinnan.
Pieni korjaus tähän: Tällä alalla pt on se, joka määrittää hintapyynnön.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #76 : Helmikuu 16, 2023, 09:14:29 »
Aloittaja voisi laittaa itsestään selkeän kuvan tai mitat niin arvioidaan tavaralle hinta.
Salainen roiskuttelija

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #77 : Helmikuu 16, 2023, 09:26:05 »
Tällä alalla pt on se, joka määrittää hinnan.
Pieni korjaus tähän: Tällä alalla pt on se, joka määrittää hintapyynnön.

Eikös hintapyyntö ole nimenomaan sellainen josta voidaan tinkiä? Vrt.asuntojen myynti. Ja en ainakaan suosittele ottamaan sellaisia asiakkaita jotka yrittää tinkiä. Siinä on ensinnäkin se että sitten se helposti voi kuvitella että voi (yrittää)tinkiä muistakin ehdoista (esim kumin käyttö). Ja lähtökohtaisesti ainakin itse ajattelen että jos asiakas heti alkujaan lähtee tinkimään, ei hän kunnioita mun itse asettamaa hintaa eikä myöskään mua.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2023, 09:28:34 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #78 : Helmikuu 16, 2023, 09:26:42 »
Aloittaja voisi laittaa itsestään selkeän kuvan tai mitat niin arvioidaan tavaralle hinta.

Onpa ällöttävä ajatusmaailma
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2465
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #79 : Helmikuu 16, 2023, 09:36:04 »
^ Tuo on paljon tavanomaisempi ajattelutapa seksinostajien keskuudessa mitä tältä foorumilta voisi päätellä.