Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26003 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #20 : Helmikuu 15, 2023, 09:39:38 »
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #21 : Helmikuu 15, 2023, 09:54:53 »
Niin Havannassa ;D Siellä olisi sellaista safkaa, mistä tykkäisin, mutta vitsin vitsi kun olen Suomessa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #22 : Helmikuu 15, 2023, 10:04:56 »
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.

Olikohan tämä rahaton tyttönen, joka tarjoaa ruusuaan merimiehille?

https://youtu.be/1tfR2O3Mjjc

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #23 : Helmikuu 15, 2023, 10:24:45 »
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.

eli noin 200e onhan siinä ainakin 150e turisti lisää. thaikuissa tarjos 20 e yö en mennyt

kun oli oma seuralainen.
kysyvälle vastataan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #24 : Helmikuu 15, 2023, 10:33:53 »
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.

Olikohan tämä rahaton tyttönen, joka tarjoaa ruusuaan merimiehille?

https://youtu.be/1tfR2O3Mjjc
Vähän niinkuin sellainen kuin sinä?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #25 : Helmikuu 15, 2023, 10:43:17 »
^
Yritä nyt kaivaa minut pois sieltä hampaankolostasi. Vuosikaudet jaksat vinoilla. Eikö sulla ole parempaa kohdetta energiallesi?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15195
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #26 : Helmikuu 15, 2023, 10:55:28 »
^
Yritä nyt kaivaa minut pois sieltä hampaankolostasi. Vuosikaudet jaksat vinoilla. Eikö sulla ole parempaa kohdetta energiallesi?
Itsehän olit halventava Kuubatarta kohtaan. Katse peiliin nosta.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #27 : Helmikuu 15, 2023, 10:59:08 »
^

Kuin niin halventava? (Taisit myöntää että halvennat  minua.)

😳

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #28 : Helmikuu 15, 2023, 11:01:53 »
Nyt aivan viime aikoina aika moni vähänkin nuorempi ja nätimpi kotimainen nainen on päättänyt, että puoli tuntia on 200€. Samoin moni mummompi ja lihavampi on keksinyt nostaa 150€ 30min hintansa. En tiedä kuka idiootti tuommoisia makselee, en minä ainakaan. Tsekkailen ennemmin jos joku hyvä ulkkari saapuu listoille.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #29 : Helmikuu 15, 2023, 11:21:25 »
Nyt aivan viime aikoina aika moni vähänkin nuorempi ja nätimpi kotimainen nainen on päättänyt, että puoli tuntia on 200€. Samoin moni mummompi ja lihavampi on keksinyt nostaa 150€ 30min hintansa. En tiedä kuka idiootti tuommoisia makselee, en minä ainakaan. Tsekkailen ennemmin jos joku hyvä ulkkari saapuu listoille.

Huh.
Jos tämä on suuntaus, omien vakkareiden lisäksi setelit alkavat liikkumaan ulkkareille myös minulta.
Suomalaisia on suosittu, mutta hinta on se lopullinen ratkaiseva tekijä.

Mut katsellaan ny rauhassa

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #30 : Helmikuu 15, 2023, 11:38:27 »

En kyllä usko että kovinkaan moni suomalainen tekee noihin hintoihin. Tosin myönnettäköön että silloin kun aloitin ja olin ihan kuutamolla siitä kuinka paljon työtä (siis muutakin kun itse tapaamiset) tämä vaatii, niin hinta oli tuon 150€/h. Mutta aika pian nostinkin hintoja sellaiselle tasolle jonka koin vastaavan sitä tekemääni työmäärää. Nyt on hyvä 😊

No en minä kaukana noista hinnoista ole, 100/150/180 €, tosintämä homma ei ole mun pääelinkeinoni. Ja kyllähän mun tiukka vaatimus rekisteröidystä numerosta ja alaikärajasta karsii tulijoita, joita sitten edullinen hinta motivoi. Jos ottaisin pois tuon vaatimuksen ja 40v alaikärajan, nostaisin hintoja monella kympillä. Mature on pop.

No juu itsellenikään ei ole kuin ns sivutoimista, teen silloin ku jaksan ja kerkiän. Mulla ei sitten taas ole noin korkeaa ikärajaa ja en ota edes puheluita vastaan vaan ainoastaan kik/whatsapp/tekstiviestit.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #31 : Helmikuu 15, 2023, 11:41:32 »
Mä oon määritellyt hintani sen mukaan, mitä olisin itse valmis maksamaan tarjoamastani palvelusta. Ja itse palvelu määräytyy sen mukaan, millaista itse asiakkaana haluaisin.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #32 : Helmikuu 15, 2023, 11:44:59 »
Nyt aivan viime aikoina aika moni vähänkin nuorempi ja nätimpi kotimainen nainen on päättänyt, että puoli tuntia on 200€. Samoin moni mummompi ja lihavampi on keksinyt nostaa 150€ 30min hintansa. En tiedä kuka idiootti tuommoisia makselee, en minä ainakaan. Tsekkailen ennemmin jos joku hyvä ulkkari saapuu listoille.

Eikös täälläkin oo keskusteltu sitä että nuo hinnat (150€/30min, 250€/1h) on todellisuudessa ollut jo pitkään samat? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin 🤔 Sekin on mahdollista😅 aka ymmärsin että ”mummommatkin” olisi nostanut tuosta 150€/30min ylöspäin hintaansa ja nykyään olisi enemmän. Hinnoista voisi tosiaan vängätä halutessaan vaikka loputtomiin koska ei ole olemassakaan mitään ns.oikeaa hintaa. Jokainen määrittelee hintansa itse, tällä alalla ei esim päde sama kun jollain osakkeella jolla on se päivän hinta.😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Terttumarica

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #33 : Helmikuu 15, 2023, 11:46:13 »
Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä, on kysyä asiakkailta sopivia hintoja.  ;D Jos kysyt kollegoilta, niin todella monet saavat työpäivät täyteen 150/200/250 -hinnoittelulla, jotkut pyytävät alle tuon ja jotkut esim 500e /tunti. Kaikille löytyy oma ostajakuntansa, mutta iso osa asiakkaista yrittää tinkiä ja halventaa hintoja. Osa tätä taktiikkaa on somessa huutelu "maksan korkeintaan satkun" jne. Tällaiset "asiakkaat" eivät ole muutoinkaan kivoja, joten heitä ei kannata lähteä miellyttämään.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5272
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #34 : Helmikuu 15, 2023, 12:09:07 »
Maksan 150€ puolesta tunnista vain harvalle ja vielä harvemmalle useammin kuin kerran.
Satanen puolikkaasta on minusta ihan ok hinta.

Poissa Bee

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 35
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #35 : Helmikuu 15, 2023, 12:19:13 »
Viimeinen asia mitä kannattaa tehdä, on kysyä asiakkailta sopivia hintoja.  ;D Jos kysyt kollegoilta, niin todella monet saavat työpäivät täyteen 150/200/250 -hinnoittelulla, jotkut pyytävät alle tuon ja jotkut esim 500e /tunti. Kaikille löytyy oma ostajakuntansa, mutta iso osa asiakkaista yrittää tinkiä ja halventaa hintoja. Osa tätä taktiikkaa on somessa huutelu "maksan korkeintaan satkun" jne. Tällaiset "asiakkaat" eivät ole muutoinkaan kivoja, joten heitä ei kannata lähteä miellyttämään.

Näin mulle on alettu tolkuttaa ja pikkuhiljaa alkanut itsekin huomata samaa 😁 Ei siinä, tulihan tuohon selkeästi asiallisiakin vastauksia, mutta taidan enempi kuunnella hupsuja hinta-arvioiden suhteen tulevaisuudessa. Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä. Toisaalta jos joku antaisi ymmärtää että olen esim. väärän ikäinen tai kokoinen hänen makuunsa ja siksi pitäisi antaa halvemmalla, saisi asiakas pitää tunkkinsa 😂 Jos haluaa panna vain tietyn kokoisia tai ikäisiä kannattaa varmaan etsiä suoraan sellaisia ilmoja eikä pummia alennuksia omasta mielestään epämiellyttävämmiltä pt:iltä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #36 : Helmikuu 15, 2023, 12:34:39 »
Antakaa mulle vaan alennusta koska olen patsas ja meillä on tunnetusti kivikova kanki.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #37 : Helmikuu 15, 2023, 12:45:39 »
^
Yritä nyt kaivaa minut pois sieltä hampaankolostasi. Vuosikaudet jaksat vinoilla. Eikö sulla ole parempaa kohdetta energiallesi?
Taisit juuri myöntää, että yritit halventaa kuubatarta kun otit noin itseesi kun samaa verratiin sinuun.

Eikö sulla ole parempaa kohdetta energiallesi?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #38 : Helmikuu 15, 2023, 13:03:13 »
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #39 : Helmikuu 15, 2023, 13:13:02 »
Jos Ladaa yrittää myydä Lambortsinin hinnalla voi käydä kylmät.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s