Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 26016 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #40 : Helmikuu 15, 2023, 13:17:04 »
^
Oletko nyt tosi ilkeä. Jos et ole vielä käynyt, niin mistä tiedät, ettei Bee ole Ferrari.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #41 : Helmikuu 15, 2023, 13:20:53 »
^ Mistä tiedät että takoitan juuri Beetä? Pätee yleisesti.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #42 : Helmikuu 15, 2023, 13:22:31 »
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.

Kyllä, kannattaa lähteä heti liikkeelle kunnon hinnalla. Myöhemmin korottaminen on hankalaa paitsi jos repertuaari laajenee.
Ja tinkaajia riittää aina, sellaisten kanssa ei tarvitse keskustella
Nokialla

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #43 : Helmikuu 15, 2023, 13:25:50 »
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.  :)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #44 : Helmikuu 15, 2023, 13:30:04 »
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.

Aina me ei Ninan kanssa olla kaikesta samaa mieltä, mutta tässä ollaan! 😄 Eli ennemminkin ehkä näin päin
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Bee

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 35
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #45 : Helmikuu 15, 2023, 13:30:20 »
^
Oletko nyt tosi ilkeä. Jos et ole vielä käynyt, niin mistä tiedät, ettei Bee ole Ferrari.

Amen sister 😁

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #46 : Helmikuu 15, 2023, 13:34:36 »
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.  :)

Aikamoista yleistämistä.😊 Suhteessa varmasti suomalaisia palveluntarjoajia on enemmän niitä ”taviksia” kuin ulkomaalaisia, Suomessa kun ollaan, koska ei varmaan ulkomailta tänne asti kannata tulla jos ei ole jotenkin erikoinen tai erityisen näyttävä. 🤔🤷‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #47 : Helmikuu 15, 2023, 13:36:55 »
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.

Aina me ei Ninan kanssa olla kaikesta samaa mieltä, mutta tässä ollaan! 😄 Eli ennemminkin ehkä näin päin

Ota itse selvää vallitsevasta hintatasosta ja siihen kuuluvista palveluista. Etummaiseen sanoisin ostajan kantilta 100-150-200, mutta mikäs minä olen sanomaan.

Poissa Salainenrakastaja

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #48 : Helmikuu 15, 2023, 13:45:49 »
Bbwllä yleensä hinnat aina halvemmat.
Salainen roiskuttelija

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #49 : Helmikuu 15, 2023, 13:54:43 »
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.  :)

Onhan suomalaisten ilmoituskuvat vaatimattomampia kun suurimman osan ulkkareista, ne on kuitenkin 99 % omia eikä pöllitty netin syövereistä. Mitä noita ulkkareiden rapsoja lueskellut, niin suht vaatimatonta ja vittumaista palvelua saa monelta osakseen ja ulkonäkökin on...noh vaatimatonta.

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #50 : Helmikuu 15, 2023, 14:05:39 »
Suomessa on kauniita naisia, myös tällä alalla.
Mä olen alle vuoden turskaillut ja tavannut upeita naisia.

Kokonaisvaltaisena kokemuksena mikään voita suomalaista naista.

Näin toki vain minä.

Mut en mä nyt koe hirveän hedelmälliseksi alkaa dissailemaan suomalaisia pt:ia. Tai ulkomaalaisiakaan tieten tahtoen.
Koska ei tämä meidän miestenkään taso nyt David Beckham-tasoa ole.

Tällä forkalla on turhanpäiväistä ilkeilyä muutenkin liikaa.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #51 : Helmikuu 15, 2023, 14:19:32 »
Ei se hinta vaan se taso...Suomessa se vaan yleisesti ottaen on...miten sen kauniisti sanoisi...vaatimatonta. Onneksi on vaihtoehtoja.  :)

Onhan suomalaisten ilmoituskuvat vaatimattomampia kun suurimman osan ulkkareista, ne on kuitenkin 99 % omia eikä pöllitty netin syövereistä. Mitä noita ulkkareiden rapsoja lueskellut, niin suht vaatimatonta ja vittumaista palvelua saa monelta osakseen ja ulkonäkökin on...noh vaatimatonta.

Ennyt mikään konkari varmasti ole tässä skenessä, että täällä on varmasti herroja jotka on käyny satojen horojen luona tai ainakin satoja kertoja.
Mutta on mullakin tässä tullut käytyä varmaan se 75-50 käyntiä joista ehkä 35-50 eri palveluntarjoajaa, joista kuitenkin merkittävä osa on ollut ulkomaalaisia.

Ajatellaan sellaisella ajatusleikillä, että pyritään käymään vain hyviä rapsoja saaneilla, koska halutaan minimoida väärät kuvat, huonot palvelut ja huono kokemus tai kusetukset. Näin olen itse toiminut. Näin myöskin kuvat ovat 90%sesti paikkansa pitäviä jotain yksittäisiä manipulointeja lukuunottamatta. Valta osa tällaiset kriteerit täyttävistä ovat omilla kuvillaan ja hyvällä asenteella.

Suomalaisista löytyy joko todella huonosti ilmoja / tekevät jollekin eliittivakkariporukalle niin ei tarvi ilmotella / tai jotain muuta, tai sitten niitä minun mieleisiä suomineitoja joiden hintapyynnöt eivät ole ihan älyttömiä on aika vähän. Kun kuitenkin tykkään sellaisesta sopusuhtaisesta mielellään alle 35v naisista enimmäkseen, en nyt diskriminoi kuumia milffejäkään sinänsä, mutta veikkaisin että keskimääräinen pt jolla olen käynyt on ollut 25-35v. Joitakin nuorempiakin toki löytyy ja pari vanhempaa. Mutta niin se nyt ei sinänsä ole viestin pointti kenellä minä käyn.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #52 : Helmikuu 15, 2023, 15:11:03 »
^

Kuin niin halventava? (Taisit myöntää että halvennat  minua.)

😳
Miten minä halvensin, ellet sinäkään.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #53 : Helmikuu 15, 2023, 15:19:17 »
Reissasin viime syksynä ja hinnat olivat neuvoteltavissa. Esimerkiksi Havannassa tyttö olisi 5000 cupilla jäänyt yöksikin, mutta tyydyin pariin tuntiin.

eli noin 200e onhan siinä ainakin 150e turisti lisää. thaikuissa tarjos 20 e yö en mennyt

kun oli oma seuralainen.

Yhdellä eurolla sai virallisen kurssin mukaan noin 120 ja pimeästi 150-180 Kuuban pesoa. Vaihdoin kadulla paremmalla kurssilla, joten puhutaan noin 30 eurosta.

Poissa Homer70

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #54 : Helmikuu 15, 2023, 15:29:30 »
Itse kun olen vain tunnin aikoja suosinut, niin vertaan sen mukaan. 250€/tunti on hyvän kotimaisen hupakon normitaksa. Koska tuo on se mitä huipputytöt pyytävät ja joilta saa todella hyvää palvelua, niin asiakaskin voi sillä perusteella odottaa aika paljon. GFE-meininkiä suosivana suuteleminen ja piparin nuoleminen ovat oleellinen osa kokonaisuutta. Ne keneltä puuttuu nämä tarjonnasta, eivät ole tuon hintapyynnön arvoisia. En myöskään näe mitään syytä maksaa yli tuon hinnan, koska se ei tuo siihen mitään oleellista vastinetta. Silläkään että maksaako hupakko veroja tuosta vai toimiiko harrastelijana ei ole itselleni asiakkaana merkitystä. Vain se mitä itse saan rahalle vastineeksi merkitsee.

Hyviä amatöörityttöjä on tullut vastaan 200€/tunti ja pari todella hyvää 150€/tunti. Se onko hupakko fitness/bbw/mature jne. on lähinnä makuasia, eikä sinänsä vertaudu hintoihin tai saadun palvelun laatuun. Laidasta laitaan kun mielen mukaan tullut kokeiltua, kotimaisia suosien.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #55 : Helmikuu 15, 2023, 15:33:38 »
Minä tein asiasta pienoisen tilastollisen tutkimuksen, jospa se auttaisi ainakin vähän kysymyksentekijää.

Menin RE-sivustolle ja laitoin hakuun ne palveluntarjoajat jotka ovat ilmoittaneet kansalaisuudekseen suomalainen. Osumia oli hämmästyttävän vähän, vain 31. Näistä otin tutkimukseen vain ne jotka ovat ilmoittaneet incall-hintansa. 40min ajalle vastauksia oli 27, 60min ajalle 28. Heidän hinnoistaan tutkimuksen tein ottamatta kantaa mihinkään muuhun kuten vaikka palveluvalikoimaan, paikkakuntaan tms. Tässä tulokset:

30min aika: alin hinta 80€, ylin hinta 200€, hintojen keskiarvo 136,67€
60min aika: alin hinta 170€, ylin hinta 300€, hintojen keskiarvo 233,57€

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #56 : Helmikuu 15, 2023, 15:34:35 »
Toki ihan alkuun on ymmärrettävää, ehkä järkevääkin pitää hieman alemmat hinnat kunnes asiakaskuntaa alkaa vähän kertyä.

Tuosta olen vähän eri mieltä. Ekanakin sinulla on uutuusarvoa ja hintojen nostaminen myöhemmin karsii pois osan, jotka tottui saamaan halvemmalla.
Kokeile vaan se markkinahinta 150-200-250 ja jos ylipaljon tunkua, niin nosta sitten hintoja.

Aina me ei Ninan kanssa olla kaikesta samaa mieltä, mutta tässä ollaan! 😄 Eli ennemminkin ehkä näin päin

Ota itse selvää vallitsevasta hintatasosta ja siihen kuuluvista palveluista. Etummaiseen sanoisin ostajan kantilta 100-150-200, mutta mikäs minä olen sanomaan.

Häh, mä kyl puhuin siitä että kannattaako alkuun pitää halvempia ja myöhemmin nostaa, vai ennemmin toisinpäin. Mutta joo sun asiaan, kyllä mä aika vahvasti tiedän että isolla osalla suomalaisista hinnat on enempi 150/30 ja 250/60. 😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #57 : Helmikuu 15, 2023, 15:43:27 »
Se onko hupakko fitness/bbw/mature jne. on lähinnä makuasia, eikä sinänsä vertaudu hintoihin tai saadun palvelun laatuun

Tämäpä juuri👍
Opiskelijarouva

Turku

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #58 : Helmikuu 15, 2023, 17:02:20 »
50 euroa tunti.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #59 : Helmikuu 15, 2023, 17:06:09 »
Minä tein asiasta pienoisen tilastollisen tutkimuksen, jospa se auttaisi ainakin vähän kysymyksentekijää.

Menin RE-sivustolle ja laitoin hakuun ne palveluntarjoajat jotka ovat ilmoittaneet kansalaisuudekseen suomalainen. Osumia oli hämmästyttävän vähän, vain 31. Näistä otin tutkimukseen vain ne jotka ovat ilmoittaneet incall-hintansa. 40min ajalle vastauksia oli 27, 60min ajalle 28. Heidän hinnoistaan tutkimuksen tein ottamatta kantaa mihinkään muuhun kuten vaikka palveluvalikoimaan, paikkakuntaan tms. Tässä tulokset:

30min aika: alin hinta 80€, ylin hinta 200€, hintojen keskiarvo 136,67€
60min aika: alin hinta 170€, ylin hinta 300€, hintojen keskiarvo 233,57€

hmm tarkastellaan tätä sinun tilastollista tutkimusta... nyt kun hain tuon itse, niin löytyi 31 ilmoitusta ilman aikarajoja.

31 ilmoitusta jotka ilmoittavat suomalaiseksi itsensä

ei hintaa, ei suomalainen
150 250
140 250
200 300
1h 250
180 250
140 240
150 250
ei suomalainen
150 250
150 250
150 250
150 250
150 250
120 240
140 220
120 200
120 220
100 200
120 200
ei suomalainen 120 200
150 250
140 240
ei suomalainen 100 200
150 250
ei suomalainen 100 200
kusetus 150 200
150 250
150 250
ei suomalainen 80 170
180 250
130 250

keskiarvoiksi tulee
30min 134
60min 242,5