Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milloin kuvauksissa on laitettu kroppaa likoon?  (Luettu 593 kertaa)

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (157)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Milloin kuvauksissa on laitettu kroppaa likoon?
« : Toukokuu 29, 2025, 05:46:02 »
Kuvauksissa sattuu ja tapahtuu - joskus vahingossa, ja joskus sitä ottaa tietoisia riskejä/epämukavuuksia.

Aloitetaan viime vuodelta muutanalla otokselle joista olen jo kertonutkin.

Itsenäisen Suomen edestä nyt kannattaakin ottaa hieman riskejä. Keikun tuossa korkkareille kivikko-sepelisotkussa, noin 10cm takanani pystysuora pudotus samanlaiseen kivikkoon. Tuuli pirusti, ja lippu veti mua kovaa puuskissa taaksepäin.
Kuvaaja pelasti mut putoamiselta kerran.  :inlove:

Toinen kuva Karibialta. Iloinen kuvaussessio kollegan kanssa mukavassa villassamme. Mietin miten tuota palmua voisi käyttää, ja tuohon päädyin. Kuitenkin aikalailla laitettuani käteni kiinni palmuun, alkoi kädessä poltella ja kirvellä ikävästi. Toisella puolen palmua oli paikallisten ilkeän näköisten muurahaisten polku, joka nyt johti myös kädelleni.
Huudan kollegalle jotain ai hemmetti, täällä on muurahaisia ja nää satttuu. Kollega huutaa mulle (tietäen et oon allerginen about kaikelle & meillä ei ole hajuakaan mitä muurahaisia ne on) et hyppää altaaseen tms.
Mä jatkan palmussa roikkumista ja huudan takaisin et ota nyt nopsaan niitä kuvia, tää sattuu!  :laught:

Millaisia kokemuksia kollegoilla? Kuvan kera tietysti!  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rööperi ti-ke 17.-18.6.!

Poissa Venla

• Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (157)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Milloin kuvauksissa on laitettu kroppaa likoon?
« Vastaus #1 : Toukokuu 29, 2025, 05:52:52 »
Ja tältä vuodelta...kuva ei näytä oikein miltään.
Mutta kaide millä istun...ei ole niin leveä kuin voisi kuvitella. Mun perse menee jo yli toiselta puolelta, ja keikun tuossa heikoilla tukipisteillä kolmannessa kerroksessa miettien mitäköhän katutason terassilla lounasta nauttivat ihmiset tykkäävät, jos tuollainen ruho tipahtaa niiden pöydälle kesken mukavan aterian.
"Tarjolija, ruuassani on..."
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rööperi ti-ke 17.-18.6.!