Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä  (Luettu 44092 kertaa)

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #240 : Heinäkuu 28, 2023, 17:42:53 »
^ Siinä fiiliksessä ei vissiin kovin paljon edes kiinnosta kuka näkee👍
Nokialla

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1809
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #241 : Heinäkuu 28, 2023, 18:06:58 »
Pälyily kun käppäilee osoitteeseen..näkeekö kukaan   8)

Saattaa sitä nähdäkin, mutta tuskin kukaan ensimmäisenä arvaa millä asialla liikut😁

no KAIKKI kulmilla asuvat tietää miksi miehiä tulee ja menee " tunnin " välein.
kysyvälle vastataan

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #242 : Elokuu 08, 2023, 18:37:20 »
^Mä vihaan tuota ”kellostressiä”! Siitä syystä mun puolen tunnin aika menee niin, että ajankäyttö on lähempänä puolta tuntia, kuin tuntia. Ja tunnin ajalla taas lähempänä tuntia, kuin puoltatoista. Ei tarvi asiakkaan, eikä mun stressata kellon kanssa kilpaa p@nemisesta. Voi ottaa rennosti ja nauttia ilman kiireentuntua.

Tämä! Menee halut itseltäkin jos tapaamisen ainut päämäärä on kellon vahtaaminen.

Hatunnosto Vivecalle ja Emilialle näistä kommenteista! Onpa hienoa, että jotkut palveluntarjoajatkin priorisoivat tunnelmaa, rentoutta ja kiireettömyyttä. Varsinkin GFE:ssä tärkeintä on läsnäolo, rentous, keskittyminen hetkeen ja ihmiseen (joko aito tai ainakin niiden tuntu  ;D). Aikamerkkien piippaukset, tiivis kellon vahtaaminen ja ylipäätään kelloa vastaan kilpaa lemmiskely sopivat niiden kanssa huonosti yhteen. Arvostan kovasti tällaista asennetta ja näitä kommentteja!
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #243 : Elokuu 08, 2023, 19:00:52 »
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön. Puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista (15min ajassa 5min ennen), mutta emmä asiakasta etuajassa heitä ulos. Makkarissa yöpöydällä on kyllä pieni kello, lähinnä koska a) puhelin voi vaikka hajota b) se on siitä muutenkin, niin tuntus hassulta siirtää se pois vaan siksi että tulee asiakas.

Olen läsnä asiakkaan kanssa koko sen ajan mitä asiakas varannut. Mulla ei koskaan seuraava tule vartin päästä siitä kun edellisen aika on loppunut, eli ei tule kohtaamisia pihalla.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #244 : Elokuu 08, 2023, 19:45:02 »
^ No höh. Tämän harrastuksen suola on nimenomaan siinä, kun voin siinä alaovella tukka märkänä ja posket vielä iloisella punalla päästää seuraavan sisään ylävitosilla. :D

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2088
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #245 : Elokuu 09, 2023, 07:01:46 »
Tuttiritarithan ne tässä lajissa ärsyttää.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 645
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #246 : Elokuu 09, 2023, 11:09:45 »
^ No höh. Tämän harrastuksen suola on nimenomaan siinä, kun voin siinä alaovella tukka märkänä ja posket vielä iloisella punalla päästää seuraavan sisään ylävitosilla. :D

"Läpsystä vaihto" niin kuin muussa urheilussakin
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #247 : Elokuu 09, 2023, 11:12:45 »
Tuttiritarithan ne tässä lajissa ärsyttää.
Onneksi niitä ei tarvitse panna.

Mutta itseäni viimeaikoina vituttanut sama asia kuin viimeiset 20 vuotta eli photoshoppaus, virheelliset tiedot ilmoituksessa ja varsinkin iän ja painon kusettaminen. Ikää hilaa ihan kotimaiset kotkatkin naama pokerina sen 20v alaspäin ja kilogrammoja häviää 30kg. Että sinänsä ymmärrän miksi vanhemmat herrasmiehet kelpaa asiakkaiksi paremmin  :laught:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2023, 11:17:38 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 78
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #248 : Elokuu 14, 2023, 18:17:36 »
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön.

Mulla on ihan samasta syystä puhelin hälyttämässä 5 minuuttia ennen ajan loppumista. Mulla ei ole mitään ajantajua ja muuten se olisi juurikin sitä kellon vahtaamista. Laittamalla hälytyksen voin keskittyä täysin asiakkaaseen. Jos ei ole varma, riittääkö aika x laukeamiseen, kannattaa varata pidempi aika. En heitä ulos sillä sekunnilla, kun aika loppuu, mutta mulla on eri hinta 30 ja 45 minuutin ajoille ihan syystä. Ajan loppuessa pitäisi olla jo ainakin pesulla eikä enää mun sisällä.

Hauska, että tästä aiheesta puhuessa vaihtoehtoina on vain sekuntikellon kanssa hoputtajat,  jotka heittää asiakkaan nakuna kadulle ja ne, jotka antaa kuulemma olla puolen tunnin ajalla ainakin tunnin, tarjoilee kylmän oluen laukeamisen jälkeen ja antaa vielä jalkahieronnan kaupan päälle.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotka 26.4. & 2.5.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 80
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #249 : Elokuu 16, 2023, 09:01:29 »
On sovittu aika, sitten seisot jossain pääkadun hotellin ulko-ovella ja tuttuja menee koko ajan ohi, hyvässä tapauksessa rva juuri myös,
 ja viesti tulee odota 10 min, pakkasta tai sataa vettä, nykyään en enään jää odotteleen koskaan.
Täytyy kyllä sanoa myös,
että löytyisi oikein hyvää suihin ottajaa tai yleensä hyvää tekijää sängyssä, harvassa löytyy, puhumattakaan thai tyttöjen ihanasta taidosta käyttää pimppiä kiristäen ja liikuttaen,  hinta laatu suhde ei kohtaa, tytöt pyytää kovia hintoja, ei kauniita alusasuja, ei satsaa visuaalisuuteen mitenkään ja olemus yleensä ei kovinkaan palvelunhaluinen,
toki joitain poikkeuksia on ja hyviäkin, jotenkin vaan ne lopettaa melko nopeasti, kai joku nappaa tyttöystäväksi , tiedä syitä.
Yleensä kun varsinkin nuoret tytöt kuvittelevat olevansa niin korvaamattomia ja viestivät niiiiiin ylimielisesti,
 ja silloin kun sattuu tarviin johonkin rahaa, muuten ei juuri vastailla kuin päivien päästä ja "sori kun kesti"
No peiliin saa katsoa kun näitä sietää ja vielä maksaa  tästä.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #250 : Elokuu 16, 2023, 10:09:35 »
Mua ainakin ärsyttää sellainen, että pt ei syystä tai toisesta enää vastaa viesteihin mitään! Aivan kuin olisin tehnyt jotain väärin aiemmissa tapaamisissa hänen kanssaan? Ainakin omasta mielestä ei ole mitään syytä miksi ei minua enää oteta vastaan!? Olen ollut aina sovittuun aikaan sovitussa paikassa. En ole tehnyt viime hetken peruutuksia!? (yhden kerran olen joutunut perumaan, mutta sekin peruutus tapahtui useita tunteja ennen sovittua aikaa ja tämä kyseinen pt on sen verta suosittu, että takuulla sai tilalle jonkun toisen asiakkaan). Tavattu on useamman kerran aiemmin!
Ja se mikä eniten tässä pt:ssä ärsyttää on se, ettei hän suostu edes kertomaan mitään syytä miksei hän enää minulle anna aikaansa tapaamiselle?? Olisi erittäin mukava tietää se syy jotta voi ottaa opiksi mahdollisesta huonosta omasta toiminnasta?? Minä olen ihan äimän käkenä että mitäs sitä on tullut tehtyä jotta on joutunut "älä vastaa listalle"???

Poissa Huoh11

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #251 : Elokuu 18, 2023, 11:43:53 »
Mua ainakin ärsyttää sellainen, että pt ei syystä tai toisesta enää vastaa viesteihin mitään! Aivan kuin olisin tehnyt jotain väärin aiemmissa tapaamisissa hänen kanssaan? Ainakin omasta mielestä ei ole mitään syytä miksi ei minua enää oteta vastaan!? Olen ollut aina sovittuun aikaan sovitussa paikassa. En ole tehnyt viime hetken peruutuksia!? (yhden kerran olen joutunut perumaan, mutta sekin peruutus tapahtui useita tunteja ennen sovittua aikaa ja tämä kyseinen pt on sen verta suosittu, että takuulla sai tilalle jonkun toisen asiakkaan). Tavattu on useamman kerran aiemmin!
Ja se mikä eniten tässä pt:ssä ärsyttää on se, ettei hän suostu edes kertomaan mitään syytä miksei hän enää minulle anna aikaansa tapaamiselle?? Olisi erittäin mukava tietää se syy jotta voi ottaa opiksi mahdollisesta huonosta omasta toiminnasta?? Minä olen ihan äimän käkenä että mitäs sitä on tullut tehtyä jotta on joutunut "älä vastaa listalle"???

Jos joku kirjoittaisi palvelun tarjoana minusta samanlaista rapsaa mitä viimeksi kirjoitit niin en ihmettele jos ei ota enää vastaan 😂

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2983
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #252 : Elokuu 18, 2023, 12:34:08 »
Mua ainakin ärsyttää sellainen, että pt ei syystä tai toisesta enää vastaa viesteihin mitään! Aivan kuin olisin tehnyt jotain väärin aiemmissa tapaamisissa hänen kanssaan? Ainakin omasta mielestä ei ole mitään syytä miksi ei minua enää oteta vastaan!? Olen ollut aina sovittuun aikaan sovitussa paikassa. En ole tehnyt viime hetken peruutuksia!? (yhden kerran olen joutunut perumaan, mutta sekin peruutus tapahtui useita tunteja ennen sovittua aikaa ja tämä kyseinen pt on sen verta suosittu, että takuulla sai tilalle jonkun toisen asiakkaan). Tavattu on useamman kerran aiemmin!
Ja se mikä eniten tässä pt:ssä ärsyttää on se, ettei hän suostu edes kertomaan mitään syytä miksei hän enää minulle anna aikaansa tapaamiselle?? Olisi erittäin mukava tietää se syy jotta voi ottaa opiksi mahdollisesta huonosta omasta toiminnasta?? Minä olen ihan äimän käkenä että mitäs sitä on tullut tehtyä jotta on joutunut "älä vastaa listalle"???

Ja tähän loppuun sopisi nyt hyvin eräs mietelmä ja se menee näin.

"Jäin tänne miettimään
miksi haluan kanssasi naimisiin"

Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #253 : Elokuu 18, 2023, 14:30:00 »

Hauska, että tästä aiheesta puhuessa vaihtoehtoina on vain sekuntikellon kanssa hoputtajat,  jotka heittää asiakkaan nakuna kadulle ja ne, jotka antaa kuulemma olla puolen tunnin ajalla ainakin tunnin, tarjoilee kylmän oluen laukeamisen jälkeen ja antaa vielä jalkahieronnan kaupan päälle.
[/quote]

Jep. Ja nää jotka valittaa ettei ole riittävää joustoa yliajalle: Onko tullut mieleen että mitä mieltä olisit jos sun varaamalla ajalla pt.n luona onkin vielä edellinen asiakas?

Että oot ovella tai yrität soittaa ja hutsu sanookin että sori, Penalla nyt menee vähän yliajalle niin oottelepa siinä tai tuu joskus toiste.

Että ottakaa suosiolla pidempi aika, siihen on kaikilla mahdollisuus. Ainakin mun hinnoilla.
Nokialla

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 948
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #254 : Elokuu 18, 2023, 15:53:03 »
^
Jep! Oman kokemukseni perusteella suurimmalle osalle riittää ihan helposti se 30min aika. Jos haluaa että voi esim kokeilla toista kierrosta tai touhuta jotain muutakin kun panohommia niin suosiolla vaan pidempi aika. Ei kannata kuvitella että siinä halvimmassa (mulla 15min) ajassa kerkeää oikeastaan mitään muuta kuin tyyliin pussit tyhjiks ja menoks.😄

Kaikenlaista on ihmiset kyllä kuvitellut kun oltaisiin esim haluttu lyhin( aka halvin) mahdollinen aika, mutta olis haluttu ensin nuolla mua ja sitten panna sekä mua ETTÄ vielä miestänikin…🙄😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #255 : Elokuu 18, 2023, 16:50:35 »
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön.

Mulla on ihan samasta syystä puhelin hälyttämässä 5 minuuttia ennen ajan loppumista. Mulla ei ole mitään ajantajua ja muuten se olisi juurikin sitä kellon vahtaamista. Laittamalla hälytyksen voin keskittyä täysin asiakkaaseen. Jos ei ole varma, riittääkö aika x laukeamiseen, kannattaa varata pidempi aika. En heitä ulos sillä sekunnilla, kun aika loppuu, mutta mulla on eri hinta 30 ja 45 minuutin ajoille ihan syystä. Ajan loppuessa pitäisi olla jo ainakin pesulla eikä enää mun sisällä.

Hauska, että tästä aiheesta puhuessa vaihtoehtoina on vain sekuntikellon kanssa hoputtajat,  jotka heittää asiakkaan nakuna kadulle ja ne, jotka antaa kuulemma olla puolen tunnin ajalla ainakin tunnin, tarjoilee kylmän oluen laukeamisen jälkeen ja antaa vielä jalkahieronnan kaupan päälle.

No tämä ☝🏼
Saattoipa minunkin kirjoituksesta saada kuvan että luonani voi jäädä loikoilemaan kuin olisi joku sunnuntai-iltapäivä viiskytluvulla, aurinko paistaa, Sinatra laulaa ja ihan siinä vaan olla vailla huolen häivää. Ei. Mutta ahdistun kyllä henkilökohtaisesti hälyyttävistä kellonpirinöistä ja siksi tiukka ei niille. Kyllä seuraan ajankulua mutta en vahtimalla. En heitä välittömästi ulos ajan päätyttyä mutta jos näyttää siltä että jäädään notkumaan tahallisesti, niin alan kyllä ohjata jo vähän eteisen suuntaan. Tahallinen venyttäminen tarkoittaa tietenkin että rajojani ei kunnioiteta ja sen tunnistaa kyllä. Se on röyhkeyttä. Ja kyseisille herroille ei sitten jatkossa enää löydy aikoja. Se on jämpti.

Ja ihanaiset vakkarisedät ovat sitten eri keskustelu, tämä ei nyt koske heitä 💕 Eikä perseilemällä kyllä vakkariksi ikinä pääsekään. Sekin on jämpti.
Your part-time lover 💕

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #256 : Elokuu 18, 2023, 17:10:14 »
Ongelmana tässä on että palveluntarjoajilla on melko poikkeavat käytännöt ajankäytöstä tapaamisilla. Toisin sanoen ei oikein ikinä osaa varmaksi sanoa meneekö tapaaminen sovitun ja maksetun mukaan vai venyykö. Lähtökohtaisesti itse lähden kunnioittaen sovittua ja maksettua aikaa.

Esimerkiksi viimeisillä kahdella tapaamisella mentiin niin että toisella (ulkomaalainen), olin varannut kolme varttia, ekan kierroksen jälkeen oli kulunut ehkä 35 min, kävin pesulla ja olin vetämässä housuja jalkaan jolloin tyttö kysyi että mites toka kierros... Toisella tapaamisella (kotimainen) puolen tunnin aika varattu, peuhattiin noin kolme varttia ja jutusteltiin sen jälkeen. Lähtiessäni pahoittelin että aika venyi, vastattiin että hauskaa oli.

Sitten vähän kääntöpuolelta muistuu kokemus jossa pt (kotimainen) myöhästyi reilu viisi minsaa puolen tunnin aloitusajasta, munakello silti hälytti viisi minuuttia ennen sovitun ajan loppumista ja tuli kiire saada kuti lähtemään ja itsensä pihalle. Itse seksihommiin jäi siis hädin tuskin vartti kun oheistoiminta otetaan laskuun. En ole valittajatyyppiä, sanotaanko että kyseisen tytön kanssa ei polut enää kohtaa vaikka muuten ei ollut todellakaan pahaa sanottavaa. Puolen tunnin ajoilta odotan henkilökohtaisesti sitä että viimeistään viisi minuuttia aloitusmerkistä on kukko suussa ja/tai kieli pillussa ja lähtöpusu +- kaksi minuuttia puolikkaan täyttymisestä.

Mutta joo, nämä venymäthän ovat homman suola, itse en lähde toitottamaan rapsoissa tai foorumilla palveluntarjoajien ajankäytöstä, se saattaa tehdä heille hallaa. Suosittelen samaa muillekin.


Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #257 : Elokuu 18, 2023, 18:07:03 »
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön. Puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista (15min ajassa 5min ennen), mutta emmä asiakasta etuajassa heitä ulos. Makkarissa yöpöydällä on kyllä pieni kello, lähinnä koska a) puhelin voi vaikka hajota b) se on siitä muutenkin, niin tuntus hassulta siirtää se pois vaan siksi että tulee asiakas.

Olen läsnä asiakkaan kanssa koko sen ajan mitä asiakas varannut. Mulla ei koskaan seuraava tule vartin päästä siitä kun edellisen aika on loppunut, eli ei tule kohtaamisia pihalla.

Ongelmana tässä on että palveluntarjoajilla on melko poikkeavat käytännöt ajankäytöstä tapaamisilla. Toisin sanoen ei oikein ikinä osaa varmaksi sanoa meneekö tapaaminen sovitun ja maksetun mukaan vai venyykö. Lähtökohtaisesti itse lähden kunnioittaen sovittua ja maksettua aikaa.

Esimerkiksi viimeisillä kahdella tapaamisella mentiin niin että toisella (ulkomaalainen), olin varannut kolme varttia, ekan kierroksen jälkeen oli kulunut ehkä 35 min, kävin pesulla ja olin vetämässä housuja jalkaan jolloin tyttö kysyi että mites toka kierros... Toisella tapaamisella (kotimainen) puolen tunnin aika varattu, peuhattiin noin kolme varttia ja jutusteltiin sen jälkeen. Lähtiessäni pahoittelin että aika venyi, vastattiin että hauskaa oli.

Sitten vähän kääntöpuolelta muistuu kokemus jossa pt (kotimainen) myöhästyi reilu viisi minsaa puolen tunnin aloitusajasta, munakello silti hälytti viisi minuuttia ennen sovitun ajan loppumista ja tuli kiire saada kuti lähtemään ja itsensä pihalle. Itse seksihommiin jäi siis hädin tuskin vartti kun oheistoiminta otetaan laskuun. En ole valittajatyyppiä, sanotaanko että kyseisen tytön kanssa ei polut enää kohtaa vaikka muuten ei ollut todellakaan pahaa sanottavaa. Puolen tunnin ajoilta odotan henkilökohtaisesti sitä että viimeistään viisi minuuttia aloitusmerkistä on kukko suussa ja/tai kieli pillussa ja lähtöpusu +- kaksi minuuttia puolikkaan täyttymisestä.

Mutta joo, nämä venymäthän ovat homman suola, itse en lähde toitottamaan rapsoissa tai foorumilla palveluntarjoajien ajankäytöstä, se saattaa tehdä heille hallaa. Suosittelen samaa muillekin.



Täällähän on keskustelu jatkunut mielenkiintoisena. Itellä tosiaan niinku kerroin niin puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista, etuajassa en potki pihalle, mutta kuten täällä joku taisi sanoa niin on syy miksi 30min ja 45min ajoille on eri hinta. Eli jos asiakas varaa 30min, haen hänet alaovelta 0-5min ennen sovittua aikaa, ja hänen tulisi poistua asunnosta kun aika on loppu, eli jos asiakas menee suihkuun kun 2 minuuttia aikaa jäljellä ja sitten viipyy siellä ja pukee ja lopputulos on että oli 40 minuuttia luonani, tulisi hänen tällöin varata 45min aika. Jos taas asiakas menee suihkuun kun aikaa 5min jäljellä ja poistuu ''2 minuttia myöhässä'', tämä on vielä ok. Mulla on kyllä ohjeissa, että suihkuun tulisi mennä kun 10min jäljellä aikaa tai enemmän, ja se perustuu kokemukseen, että suurin osa asiakkaista jotka menneet suihkuun myöhemmin, eli kun jäljellä 5min tai vähemmän, niin heillä on siellä ja pukemisessa yms kestänyt niin kauan että mennyt jo reilusti yliajan puolelle.

Mitä tulee tiukkaan aikataulutukseen, puhelin hälytyksiin yms, niin mullakaan, kuten joku sanoi myös aiemmin, ei oo ajan tajua. Eli hetken päästä en tiedä onko mennyt 10 minuuttia vai tunti. Niin hälytykset toimii siksikin, ja paremmin kun se kellon vilkuilu.

Mitä kirjoitti Turuntyttö vartin ajan varaajan toiveista, oma kokemus on että riippuen ihmisestä voi vartissa ehtiä paljonkin tai sitten olla liian kiire. On mulla ollut joskus vartin aikoja joissa mua nuollaan ja sitten pannaan useammassa kuin yhdessä asennossa ja asiakas käy lopuksi suihkussa eikä mene yliajalle. Sitten on toki ollut niitäkin ettei olisi vartti riittänyt haluttuihin asioihin 
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #258 : Elokuu 18, 2023, 18:32:50 »
Rupesi ihan tosissaan vituttamaan tämä tapa jota en hetkeen ollut kokenut mutta "vanhoina hyvinä aikoina" oli ulkkareilla suht yleistä.

Elikkäs olin tilannut tunnin ajan ja pessyt itseni mäntysuovalla jalkapohjista hiuksiin asti. Pelipaikoilla rupesin heti katsomaan että ei vittu sentään... toinen toistaan ja komeampia setiä tuijottaa hermostuneesti eri ilman suuntiin ja osa räplää vähän vanhempaa nokiaa.

Odotin ihan h hetkeen, katsoin ketä arpaonni suosii ja painuin kotiin runkkaamaan
Why so fragile?

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 597
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #259 : Elokuu 18, 2023, 20:44:15 »
Mä kyllästyin kellon vilkuiluun, joten otin puhelin hälytyksen käyttöön. Puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista (15min ajassa 5min ennen), mutta emmä asiakasta etuajassa heitä ulos. Makkarissa yöpöydällä on kyllä pieni kello, lähinnä koska a) puhelin voi vaikka hajota b) se on siitä muutenkin, niin tuntus hassulta siirtää se pois vaan siksi että tulee asiakas.

Olen läsnä asiakkaan kanssa koko sen ajan mitä asiakas varannut. Mulla ei koskaan seuraava tule vartin päästä siitä kun edellisen aika on loppunut, eli ei tule kohtaamisia pihalla.

Ongelmana tässä on että palveluntarjoajilla on melko poikkeavat käytännöt ajankäytöstä tapaamisilla. Toisin sanoen ei oikein ikinä osaa varmaksi sanoa meneekö tapaaminen sovitun ja maksetun mukaan vai venyykö. Lähtökohtaisesti itse lähden kunnioittaen sovittua ja maksettua aikaa.

Esimerkiksi viimeisillä kahdella tapaamisella mentiin niin että toisella (ulkomaalainen), olin varannut kolme varttia, ekan kierroksen jälkeen oli kulunut ehkä 35 min, kävin pesulla ja olin vetämässä housuja jalkaan jolloin tyttö kysyi että mites toka kierros... Toisella tapaamisella (kotimainen) puolen tunnin aika varattu, peuhattiin noin kolme varttia ja jutusteltiin sen jälkeen. Lähtiessäni pahoittelin että aika venyi, vastattiin että hauskaa oli.

Sitten vähän kääntöpuolelta muistuu kokemus jossa pt (kotimainen) myöhästyi reilu viisi minsaa puolen tunnin aloitusajasta, munakello silti hälytti viisi minuuttia ennen sovitun ajan loppumista ja tuli kiire saada kuti lähtemään ja itsensä pihalle. Itse seksihommiin jäi siis hädin tuskin vartti kun oheistoiminta otetaan laskuun. En ole valittajatyyppiä, sanotaanko että kyseisen tytön kanssa ei polut enää kohtaa vaikka muuten ei ollut todellakaan pahaa sanottavaa. Puolen tunnin ajoilta odotan henkilökohtaisesti sitä että viimeistään viisi minuuttia aloitusmerkistä on kukko suussa ja/tai kieli pillussa ja lähtöpusu +- kaksi minuuttia puolikkaan täyttymisestä.

Mutta joo, nämä venymäthän ovat homman suola, itse en lähde toitottamaan rapsoissa tai foorumilla palveluntarjoajien ajankäytöstä, se saattaa tehdä heille hallaa. Suosittelen samaa muillekin.



Täällähän on keskustelu jatkunut mielenkiintoisena. Itellä tosiaan niinku kerroin niin puhelin hälyttää 10min ja 5min ennen ajan loppumista, etuajassa en potki pihalle, mutta kuten täällä joku taisi sanoa niin on syy miksi 30min ja 45min ajoille on eri hinta. Eli jos asiakas varaa 30min, haen hänet alaovelta 0-5min ennen sovittua aikaa, ja hänen tulisi poistua asunnosta kun aika on loppu, eli jos asiakas menee suihkuun kun 2 minuuttia aikaa jäljellä ja sitten viipyy siellä ja pukee ja lopputulos on että oli 40 minuuttia luonani, tulisi hänen tällöin varata 45min aika. Jos taas asiakas menee suihkuun kun aikaa 5min jäljellä ja poistuu ''2 minuttia myöhässä'', tämä on vielä ok. Mulla on kyllä ohjeissa, että suihkuun tulisi mennä kun 10min jäljellä aikaa tai enemmän, ja se perustuu kokemukseen, että suurin osa asiakkaista jotka menneet suihkuun myöhemmin, eli kun jäljellä 5min tai vähemmän, niin heillä on siellä ja pukemisessa yms kestänyt niin kauan että mennyt jo reilusti yliajan puolelle.

Mitä tulee tiukkaan aikataulutukseen, puhelin hälytyksiin yms, niin mullakaan, kuten joku sanoi myös aiemmin, ei oo ajan tajua. Eli hetken päästä en tiedä onko mennyt 10 minuuttia vai tunti. Niin hälytykset toimii siksikin, ja paremmin kun se kellon vilkuilu.

Mitä kirjoitti Turuntyttö vartin ajan varaajan toiveista, oma kokemus on että riippuen ihmisestä voi vartissa ehtiä paljonkin tai sitten olla liian kiire. On mulla ollut joskus vartin aikoja joissa mua nuollaan ja sitten pannaan useammassa kuin yhdessä asennossa ja asiakas käy lopuksi suihkussa eikä mene yliajalle. Sitten on toki ollut niitäkin ettei olisi vartti riittänyt haluttuihin asioihin

Kyllä. Ja sovitussa diilissä pysyminen, niin ajan kuin sisällön suhteen, on molempien vastuulla, onhan?
Nokialla