Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä  (Luettu 43286 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« : Lokakuu 20, 2019, 16:04:00 »
Hinnat voi tietenkin ärsyttää joitakin, mutta itse en niistä jaksa mielenrauhaani menettää vaan katselen toisen palveluntarjoajan.

Eniten tässä skenessä ärsyttää oharit, sillä tapaamisiin joutuu väliin säätämään duunejaan ja muitakin päivittäisiä menojaan ja sitten lopputulos on, että seisot lumikinoksessa oharin kärsineenä jossain lähiössä pitkällä kotoa.

Jep, mä tarjoon oharia. Entä sinä?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #1 : Lokakuu 20, 2019, 16:31:42 »
Kusetetuksi tuleminen tapaamisen keston suhteen. Pahimmillaan 1h aika on kulunut 20minuutissa loppuun ja löydät itsesi rappukäytävästä kiroilemasta. >:(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Paikalla Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2019, 16:48:13 »

Ihan totaalisen tason feikit kuvien ja luvattujen palveluiden suhteen.
Mua ei käännytä väärät kuvat jos vastassa on upea nainen, joskus se on ihan ymmärrettävää, jos joku ei halua itsestään netin syövereihin jäävän jälkeä huoraprofiilista
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #3 : Lokakuu 20, 2019, 16:57:15 »
Ärtyneet, väsyneet ja turhaantuneet palveluntarjoajat. Vähän kuin kotona olisi.  ;)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #4 : Lokakuu 20, 2019, 16:59:03 »
Ihan totaalisen tason feikit kuvien ja luvattujen palveluiden suhteen.
Mua ei käännytä väärät kuvat jos vastassa on upea nainen, joskus se on ihan ymmärrettävää, jos joku ei halua itsestään netin syövereihin jäävän jälkeä huoraprofiilista

Vääriin kuviin ei löydy mitään ymmärrettävää syytä.
Ilman kuvia ilmoitteluun tuo käy syyksi.

Ärsyttävimmät asiat...pieniä juttuja on paljon, mutta ne on sit kyl aika sivuun huitastavissa, mut jos ohareita olisi paljon niin se olisi kyllä ärsyttävää. Mutta mulle tulee niitä tosi harvoin, niin se ei oikein jaksa niin stressata yleisellä tasolla.
No ehkä asiakkaat jotka ei tottele kerrottuja sääntöjä & usko kieltoja on ärsyttävä asia. Mut niitäkin on niin tosi vähän.
Ehkä mä vastaan tähän uudelleen sit kun oikein jokin vituttaa niin tulee enemmän tunnetta  :D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #5 : Lokakuu 20, 2019, 17:13:02 »
Kaikki ärsyttää... enemmän tai vähemmän.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #6 : Lokakuu 20, 2019, 17:38:39 »
No ei kyllä ärsytä ;)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #7 : Lokakuu 20, 2019, 17:45:35 »
Harvemmin mikään ärsyttää, oharit ja poikkeaminen sovitusta nyt lähinnä uusien kohdalla. Tähän ikään mennessä on oppinut olemaan odottamatta liikoja. Mahdollinen pettymys on pienempi ja toisaalta nappivalinta saa tosi hyvälle mielelle.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #8 : Lokakuu 20, 2019, 18:38:55 »

Ohari on toki ohari... Suosin itse vakkareita niin harvoin mikään itse tapaamisessa ärsyttää. Oikut puolin ja toisin on tullu tutuiksi ;D 
Amator

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #9 : Lokakuu 20, 2019, 18:53:23 »
Oikeastaan ainoa asia joka on ärsytystä aiheuttanut on lyhyt varoaika kun joku tulee keikalle lähikaupunkiin. Pahimmillaan ilmoitus on tullut vasta samana päivänä kun palveluntarjoaja kaupungissa on. Keikat kun tietäisi muutamaa päivää aiemin niin tapaaminen on helpompi sopia ajankohtaan joka sopii parhaiten omaan elämänrytmiin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #10 : Lokakuu 20, 2019, 18:55:47 »
Yksi on se kun pääset pelipaikalle ja kyselet rappua mihin leveän turska ahterinsa tuikkaisi, niin tulee "bby 10min" viesti mikä tarkoittaa vähintään puolentunnin odotusta jossain ulko-oven vieressä.
Nykyään en jää odottelemaan, vaan laitan vastauksena vain soronoo viestin ja soudan uusille vesille.

Poissa JuPi

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #11 : Lokakuu 20, 2019, 19:19:01 »
Tämä nyt varsinaisesti ärsytä, mutta mieluiten maksaisin pankki-/luottokortilla, kun juurikaan missään muualla ei enää seteleitä tarvitse. On minulla yksi vakkari, jolle käy kortti ja kuittiakin aina tarjoaa, ja on se paljon turvallisempikin kuin kuljetella isoja summia mukana.
 

Poissa Vieras0018

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #12 : Lokakuu 20, 2019, 19:34:52 »
Tyypit jotka ei tajua sanaa ei vaan jatkavat soittamista ja viestittelyä. Minä päätän, kuka luokseni pääsee.

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #13 : Lokakuu 20, 2019, 19:44:07 »
1) oharit (mm. Johannasi teki mulle oharit ja kyllä vitutti, tarjosi tosin korvaavaa aikaa, jota en ottanut... joten hyväksyttäköön...)
2) feikkikuvat (feikkikuvat on todella perseestä, tuhlataan turskan arvokasta aikaa... tästä eteenpäin käännyn aina ovella jos ei ok...)
3) parittaja alaovella (joskus mutta onneksi harvoin parittaja kyttää oven tuntumassa kun turska tulee... olen harkinnnut käräyttämistä poliisille mutta vitutus on ollut niin tapissa että tajutessani tilanteen olen poistunut suoraan lähimpään kapakkaan...)
4) valehtelevat huorat (luvataan GFE-palvelua mutta sitä ei olekaan tarjolla... tähän kategoriaan kuuluu kyllä sitten kaikenlainen muukin valehtelu minkä osa vakkareistakin osaa...)

Vastapainoksi mikä on parasta:
- se kun löytää hyvän vakkarin... se on aivan mahtavaa... mulla on ollut elämässäni kaksi vakkarihuoraa ja ehkä pian tulee kolmas... kaikkien kolmen kanssa ollaan aktiivisesti yhteydessä mutta toki Yekaterina on aina ykkönen




Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #14 : Lokakuu 20, 2019, 22:27:44 »
Unohdin mainita yhden - yönylimiitti katoaa kesken yön :D

Tämä on todellinen ongelma erityisesti Stadissa hutsubaareissa, kun tapaa hutsun yönyli ensimmäistä kertaa.

Jos maksat koko yön hinnan jo illalla - ja alkoholia on nautittu - niin osa hutsuista katoaa kun turska nukahtaa.
Lääke tähän on, että maksaa yönyli-sessiosta puolet illalla ja puolet aamulla.

Huhutaan, että osa hutsuista käyttää myös tyrmäystippoja tässä yhteydessä. Myös tuntemani vakkarihutsut ovat vahvistaneet
nämä asiat minulle. Kannattaa olla tarkkana.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #15 : Lokakuu 20, 2019, 22:38:27 »
^^ Hyvä lista ärsytyksen / vitutuksen aiheista Yaggella tossa. Parittajiin en ole törmännyt, kun ulkkarit tulee valikoitua aika tarkasti. Myös puhelimen vilkuilu ja kellon kyttäys ärsyttää.

^ Enpä kyllä itse yön yli lähtisi jonkun baarihutsun kanssa. Tyrmäystippojen kanssa on myöhäistä kun herää ja lähtee kämpästä ehkä muutakin kuin hutsu. Enkä haluaisi hutsun sutenöörin murtomieskavereita keikalle kotiini. Yön yli vain luotettavien hupsujen kanssa.

Mutta tarttis ehkä puhaltaa tähänkin säästöliekillä kituvaan harrastukseen henkeä. Kun vaan olis tota kotimaista tarjontaa enemmän. SW:n sulkeminen oli paska juttu.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 20, 2019, 22:48:29 kirjoittanut Metsänpeto »

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #16 : Lokakuu 20, 2019, 23:28:58 »
Yönylibaarihutsuilu on ehdottomasti taitolaiji, johon on valmistauduttava huolella :D

Siihen sisältyy ehdottomasti se, että osa omaisuudesta suojataan hotellihuoneen kassakaappiin jo alkuillasta :D

Mutta omassa lajissaan yönylibaarihutsuilu on yksi tämän lajin suola!!!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2019, 05:41:03 »

Hyviä pointteja yllä. Joista tuli mieleen että yönylikokemusten hankintaan yleensäkin on varmaan aina hyvä valmistautua etukäteen, ihan extempore tuntuu aika riskaaberilta... vaikkakin ajatus että lähdin ostamaan maitoa kaupasta mutta päädyinkin sihteerin kanssa treffeille aamuun saakka, tuntuu niin velmulta että sitä pitää joskus kokeillä ;D
Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2019, 06:50:52 »
Ei ole mitään asiaa, joka olisi erityisemmin ärsyttänyt.  8)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ärsyttävimmät asiat maksullisessa seksissä
« Vastaus #19 : Lokakuu 21, 2019, 09:04:23 »
Säätäminen, arpominen ja turha ylimääräinen jutustelu, kun pitäisi lyödä sovittu aika lukkoon.

Ei ilmoiteta myöhästymisestä tai ettei päästäkään paikalle. Rahan kanssa sekoilu, helpommalla selviää kun lykkää etukäteen lasketut setelit reilusti käteen ilman sähellystä. Yksityisasioiden utelu ja sitten spekulointi kun ei haluta kertoa omista asioista. Sikailu kylppärissä ja huolimaton peseytyminen niin että kämppää joutuu pitkään tuulettamaan, ennen kun kehtaa päästää seuraavan asiakkaan peremmälle.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha