Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan  (Luettu 6487 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #20 : Lokakuu 16, 2019, 13:59:58 »
Seksityöntekijät huolehtivat turvallisuudestaan monin eri tavoin (joista osa jo täällä listattuja). Yksi turvallisuutta lisäävä tekijä on myös se, ettei kerro julkisesti kaikista näistä keinoista.  :)

Tätä itsekin mietin, että kauhean yksityiskohtaisesti ei välttämättä kannata kaikkia turvallisuusmekanismejaan avata julkisella foorumilla.  :) Silti yleisellä tasolla asiasta keskustelu on varmasti hyvä, koska tällaisista ketjuista saa myös vinkkejä, miten esim itse voi kiinnittää parempaa huomiota asiaan.

Minusta on myös mielenkiintoista, miten suhtautuminen esim soittamiseen on erilainen eri ihmisillä. Mä en esimerkiksi itse kauheasti tykkää puhua puhelimessa, ja unohdan puhelimessa sovitut asiat helposti, jos en kirjaa niitä puhelun aikana ylös. Siksipä sovin tapaamiset kirjallisesti, ja soittaa voi halutessaan juuri ennen tapaamista (ja hyväksyn tuntemattomat + prepaidit - onhan mulla prepaid itsellänikin), mutta tarkat koordinaatit voi siis saada myös s.postiin. Mutta tässä on siis edellytyksenä se, että on kyennyt selkeään kirjalliseen viestintään ja ennakoimaan elämää sen verran, että tapaaminen on voitu sopia ennakkoon. Jostain syystä mulle tämä kirjallisen viestinnän onnistuminen on paljon tärkeämpää, kuin ääni puhelimessa. :) Turvattomuuden tunne mulle syntyisi, jos sopisin puhelimitse keikkoja ilman kirjallista vahvistusta, ja ylipäätään ajatus puhelimessa päivystämisestä on henk.koht epämiellyttävä.

Mutta näin me olemme erilaisia, ja tärkeintä on varmaan löytää ne itselle sopivat tavat, ja turvallisuutta edistää hyvin myös tietoinen omista rajoista ja päätöksistä kiinni pitäminen. :)

Outcallia yksityisasuntoihin tehdessä pyydän osoitteen etukäteen (kadunnumero + rapun kirjain riittää) ja jonkun numeron, mutta tällöinkin hyväksyn prepaidit.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #21 : Lokakuu 16, 2019, 14:43:56 »
Tarkoitetaanko näillä "Eniro-" ja "Fonecta-tytöillä" sellaisia palveluntarjoajia, jotka vaativat omasta numerosta soittoa, ei prepaid-?

Tarkoitetaan.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #22 : Lokakuu 16, 2019, 15:10:29 »
Kiitos, OliviaH, selvennyksestä! :)


Skippaan fonecta ja enirotytöt myös, en halua joutua listalle mitä levitetään :o

Eikös tuollaisilta listoilta välty ihan vain käyttäytymällä kiltisti ja kunnioittavasti?


Ei valitettavasti.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #23 : Lokakuu 16, 2019, 15:30:24 »
Niin kuin tässäkin ketjussa on tullut esille - hyvin tarkkoja turvallisuuteen liittyviä asioita ei kannata kertoa julkisella foorumilla. Näin seksityöntekijä pystyy säilyttämään itsellään ns. yllätysedun hankalien asiakkaiden kanssa.

Yleisellä tasolla voidaan sanoa että vaikkapa 200 euroa/tunti karsii jo osan epäsopivista asiakkaista pois, koska asiakkaan on melkein pakko olla työelämässä. Hän ei voi olla narkomaani tai yhteiskunnasta syrjäytynyt henkilö. Minulla ei ole mitään päihderiippuvaisia tai syrjäytyneitä vastaan. He vain eivät ole potenttiaalisia asiakkaita seksityötä tekevälle.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #24 : Lokakuu 16, 2019, 19:31:27 »
--
Yleisellä tasolla voidaan sanoa että vaikkapa 200 euroa/tunti karsii jo osan epäsopivista asiakkaista pois, koska asiakkaan on melkein pakko olla työelämässä. Hän ei voi olla narkomaani tai yhteiskunnasta syrjäytynyt henkilö. Minulla ei ole mitään päihderiippuvaisia tai syrjäytyneitä vastaan. He vain eivät ole potenttiaalisia asiakkaita seksityötä tekevälle.

Tähän virhepäätelmään haluaisin tarttua: narkomaanit voivat olla työelämässä siinä missä muutkin ihmiset. Ei huumeidenkäyttö näy aina päältä tai estä muun yhteiskunnan menoon osallistumista. Työssäkäynti voi olla edellytys huumeidenkäytölle (käydään töissä, jotta on varaa ostaa huumeita).
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #25 : Lokakuu 18, 2019, 18:33:05 »

*Saapumisohjeistani vielä sen verran, että mielestäni tärkeä turvallisuustekijä on se, ettei koskaan, ikinä, anna tarkkaa osoitetta kirjallisessa muodossa. Siksi soitto jossa lisäohjeita, tai hakeminen.

Komppaus muutenkin Olivian tekstille, mutta erityisesti tämä.
Älkää nyt koskaan ainakaan antako tarkkaa osoitetta ennen kuin asiakas on paikalla. Hyväksi on osoittautunut ohjeistus että soitto nurkilta, puhelimessa ohjaus ovelle, avaa oven asunnosta käsin ja samalla kun kuulee ovisummerin äänen kertoo oikean kerroksen & ovisilmästä tsekkaa kun asiakas kerroksessa ja sit vaan nappaa turskan siitä sisälle.
Tai sitten hakee vaan alaovelta, paljon tullut sitäkin harrastettua.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #26 : Lokakuu 18, 2019, 18:36:07 »
^Miks mulla tulee tuosta assiosaatio et Venla nappaa niskasta kiinni turskan ja vetasee kämppään sisälle niin ettei turskalla varpaatkaan vastaa lattiaan :D

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #27 : Lokakuu 19, 2019, 00:46:32 »
Kalastuksesta tuttua. Ensin väsytetään ja vedetään lähelle. Veneen vieressä iskukoukulla ylös ja taju pois ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #28 : Lokakuu 20, 2019, 14:19:44 »
^Miks mulla tulee tuosta assiosaatio et Venla nappaa niskasta kiinni turskan ja vetasee kämppään sisälle niin ettei turskalla varpaatkaan vastaa lattiaan :D

Noh...onhan se jotenkin sisään saatava! ;D

Väsytys alkaa jo täällä... 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #29 : Lokakuu 21, 2019, 21:18:47 »

*Saapumisohjeistani vielä sen verran, että mielestäni tärkeä turvallisuustekijä on se, ettei koskaan, ikinä, anna tarkkaa osoitetta kirjallisessa muodossa. Siksi soitto jossa lisäohjeita, tai hakeminen.

Komppaus muutenkin Olivian tekstille, mutta erityisesti tämä.
Älkää nyt koskaan ainakaan antako tarkkaa osoitetta ennen kuin asiakas on paikalla. Hyväksi on osoittautunut ohjeistus että soitto nurkilta, puhelimessa ohjaus ovelle, avaa oven asunnosta käsin ja samalla kun kuulee ovisummerin äänen kertoo oikean kerroksen & ovisilmästä tsekkaa kun asiakas kerroksessa ja sit vaan nappaa turskan siitä sisälle.
Tai sitten hakee vaan alaovelta, paljon tullut sitäkin harrastettua.

Tämä! Itse toimin näin myös. :)
Ja turvallisuutta lisää tietysti se kaappi-Igor siellä kaapissa..eiku.. :D
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #30 : Lokakuu 29, 2019, 00:00:34 »
Paras on kun on vartioitiliikkeen nappi asunnossa. Samalla saa asunnon murtohälyttymet yms.  8)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #31 : Toukokuu 14, 2020, 16:59:43 »
Minä yleensä edellytän oman turvallisuuteni nimissä jonkinlaista soittoa näkyvästä asiakasosapuolelta, jos se on mahdollista. Oletan samalla myös asiakkaan ymmärtävän sen, että pyrin pitämään tietosuojasta niin hyvää huolta kuin ikinä pystyn eli että numerot eivät päädy vääriin käsiin. Jos asiakkaalla on pakottava tarve sopia tapaaminen muuta kautta kuin soittamalla, kuten sähköpostitse, ja syy on ollut perusteltu, niin yleensä olen antanut tähän sitten erikseen luvan. Perustelluksi syyksi voisi laskea ainakin sen, että asiakas ei halua, että hänen puhelulokiinsa jäisi merkintöjä siitä, että on käynyt maksullisissa, koska tarkkaileva vaimo. Tämä siis oli vain yksi esimerkki muiden joukossa.

Paras on kun on vartioitiliikkeen nappi asunnossa. Samalla saa asunnon murtohälyttymet yms.  8)

Nämä löytyvät myös näistä nurkista nykyään. Ja parasta murtosuojassa on nimenomaan se, että vartiointiliikkeelle lähtee hälytys samantien ja hälytyksen ollessa päällä myös kuvatallennus vartiointiliikkeen hälytyskeskukseen toimii eli epäinhimillisesti käyttäytyvän henkilön lienee turha kuvitella tekevänsä mitään näiden neliöiden sisällä saati edes tulla näille kulmille ilman että jäisi kiinni ja ilman että jäisi oikeudenpitäviä todisteita, koska varoitustarrastakin päätellen pitäisi jo ymmärtää, että kävisi huonosti, jos niin tekisi.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 14, 2020, 17:03:26 kirjoittanut SielujenRakastelua »