Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan  (Luettu 6454 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« : Lokakuu 16, 2019, 02:59:46 »
Ymmärtääkseni monet palveluntarjoajat vaativat asiakasta soittamaan ennen tapaamista. Puhelimessa voi päätellä onko asiakas humalassa tai esim. agressiivinen. Ilmoitus "luottohenkilölle" siitä milloin asiakastapaaminen on ja milloin se päättyy, lisää myös palveluntarjoajan turvallisuutta. Tiedän että monet seksityöntekijät pitävät mukanaan erilaisia turvasumuttimia. Tälläisiä sumuttimia on mm. lupavapaa menthol turvasumutin, tai OC -sumutin johon tarvitaan viranomaisten myöntämä hallussapitolupa.

Monet palveluntarjoajat tapaavat vain eurooppalaisia tai suomalaisia asiakkaita. Oletan että se johtuu siitä, että suomalaisille asiakkaille ei tarvitse kertoa erikseen että tässä maassa miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia. Mikäli hölmöilet ja jäät kiinni et voi vedota kulttuuriin tai siihen että uskot lentävään spakettihirviöön.

Suurin osa palveluntarjoajista vaatii kondomin käyttöä tai nuolemissuojaa. Tosin OWO on joidenkin palveluntarjoajien repertuaarissa, mutta itse en uskaltaisi sellaista kokeilla.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #1 : Lokakuu 16, 2019, 04:42:45 »
Aika harva palveluntarjoaja itseasiassa vaatii asiakasta soittamaan vaan tapaaminen sovitaan tekstarilla.

Nuolemissuojaa en ole livenä nähnyt ikinä joten aika harvinaista  ilmeisesti senkin käyttäminen on..
OWO on loppujen lopuksi aika harvinainen palvelu enkä siitä nyt osaa olla ollenkaan pahoillani.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #2 : Lokakuu 16, 2019, 07:17:46 »
Aika harva palveluntarjoaja itseasiassa vaatii asiakasta soittamaan vaan tapaaminen sovitaan tekstarilla.

Oho 😳 Onko näin, kollegat?

Minä en ole koskaan sopinut ilman puhelinsoittoa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #3 : Lokakuu 16, 2019, 07:56:38 »
^
En ole sun kollega, mutta asiakas nyt kuitenkin ja DeeDee on oikeassa. Melkö harva vaatii enää puhelinsoittoa, tekstari tuntuu riittävän. Poikkeuksia tosin on niitäkin ja itsekin aina kyllä tykkään ensin soittaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #4 : Lokakuu 16, 2019, 08:01:24 »
En ole koskaan vaatinut puhelinsoittoa.
Joko tekstarilla tai meilin kautta sovitaan aika, paikka ja tapaamisen sisältö.
Jotkut asiakkaat oma-aloitteisesti haluavat välttämättä soittaa. Ehkä näin tarkistaakseen olenko täyspäinen. Tämä on ok.
Soitto noin viisi minuuttia ennen sisälletulemista on joillekin se välttämättömyys. Sen tarkoitus? Olenko paikalla ja pystyn ottamaan vastaan juuri sinä aikana kun on sovittu? Täysin ymmärrettävää koska kokemus ilmeisesti opettanut, että paikallaolo ja aikataulussa pysyminen ei kaikille palveluntarjoajille ole itsestäänselvää.

Muut turvallisuusasiat. Näitä on, mutta ei niistä tässä sen enempää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #5 : Lokakuu 16, 2019, 08:21:53 »
Itse tykkään soittaa pelipaikan läheisyydestä ennemmin kuin odottaa vastausta viesteihin. Muuten tyttöjen turvallisuudesta ja työ rauhan turvaamisesta en tiedä :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #6 : Lokakuu 16, 2019, 08:28:20 »
Sen verran oikaisen, että pelipaikan lähettyviltä soitan minäkin, mutta varsinainen tapaaminen on sovittu tekstareilla.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2019, 08:29:58 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #7 : Lokakuu 16, 2019, 08:39:58 »
Soittaa täytyy, muuten no can do.

Aiemmin otin vuosikausia vastaan asiakkaita prepaid-liittymistä, mutta erään psykoottisen tyypin jälkeen oli muutettava toimintaperiaatetta. Mulla on oikeakin työ ja perhe, enkä lähde riskeeraamaan turvallisuutta ja yksityisyyttäni. Suurimmilta osin mun asiakaskunta koostuu vakkareista ja heidän kanssaan ei tarvitse jännittää mitä on edessä. Uusien kanssa olen ekstravarovainen, mutta opiston aikana joskus uskalsin ottaa löysemmin perustein vastaan, jos oli privailtu ja yhteistä pidempää forkkahistoriaa takana.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #8 : Lokakuu 16, 2019, 09:29:00 »
Enpä muista koska viimeksi olisin soittanut. Ulkomailla ka yhä useammin Suomessa viestintä tapahtuu whatsappin ja Venäjällä Telegrammin kautta. Tektstaritkin toimii usein ja yhä edelleen sovin tapaamisia sähköpostin välityksellä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #9 : Lokakuu 16, 2019, 09:43:23 »
Sen verran oikaisen, että pelipaikan lähettyviltä soitan minäkin, mutta varsinainen tapaaminen on sovittu tekstareilla.
Juuri näin
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #10 : Lokakuu 16, 2019, 10:17:26 »

Samoilla linjoilla kuin edellä, eli aika usein soittelen kun olen siinä nurkilla, elämä on opettanut että jos soittoon ei vastata niin ovikin pysyy kiinni. Jotenkin tuntuu hölmöltä seistä toljottaa ovella ja ihmetellä miksei kukaan avaa...
Amator

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #11 : Lokakuu 16, 2019, 11:00:16 »
Minä todellakin vaadin puhelun ja ehdottomasti näkyvästä numerosta. Vasta sen myötä katson tapaamisen lukkoon lyödyksi. En voisi kuvitellakaan sopivani tapaamisia alusta loppuun pelkän viestittelyn perusteella, hui!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #12 : Lokakuu 16, 2019, 11:41:25 »
Normaalisti sovin tapaamisen speksit mieleiseni palveluntarjoajan ilmoittamalla tavalla. H-hetken koittaessa soitan, että olen paikalla. Speksien sopimistapa on käytännössä ollut lähes aina joko tekstari, sähköposti tai foorumipriva. Enirotytöt ja Fonecta-palveluntarjoajat olen skipannut.

Poissa OliviaH

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #13 : Lokakuu 16, 2019, 12:34:23 »
Seksityöntekijät huolehtivat turvallisuudestaan monin eri tavoin (joista osa jo täällä listattuja). Yksi turvallisuutta lisäävä tekijä on myös se, ettei kerro julkisesti kaikista näistä keinoista.  :)



Ajan varaamisesta ja soittamisesta. Kyllä, näkyvän numeron saaminen lisää turvallisuutta, se on fakta. Vaadinko sitä? En, koska ymmärrän ihmisten tarpeen yksityisyyteensä, ja mahdollisen pelon siitä, että mitä jos seksityöntekijä väärinkäyttää tietoa (aika kaukaa haettua, mutta pelot eivät aina olekaan järkeviä).

Minulta voi varata ajan usean eri viestintäkanavan kautta. Antaessani saapumisohjeet* pyydän soittamaan näkyvästä numerosta kun asiakas pääsee ohjeistamaani osoitteeseen. Jos asiakas toivoo jotain muuta tapaa, käyn itse hakemassa asiakkaan tästä osoitteesta.

Kummassakin tavassa (hakeminen julkiselta paikalta jossa asunnon sijainti ei vielä paljastu, tai puhelimessa hetken aikaa puhuminen) paljastaa ainakin onko asiakas hirveässä kännissä / muuten täysin sekavassa tilassa, ja ymmärtääkö asiakas puhettani (suomeksi tai englanniksi) ja selkeitä ohjeita. On käynyt muutaman kerran niinkin, ettei asiakas ymmärrä edes hyvin selkeitä suullisia ohjeitani siitä miten tulla luokseni. Silloin on turvallisempaa jättää tapaamatta.

En hyväksy soittoa tuntemattomasta numerosta edes tässä vaiheessa kun luokseni ollaan tulossa (mieluummin näen sen vaivan että puen jotain julkiselle paikalle sopivaa päälle ja lähden ulos hakemaan), koska minulla on ainoastaan huonoja kokemuksia soitoista tuntemattomista numeroista. Runkkareita, ajanhaaskaajia, valehtelijoita, kusipäitä. Nykyään puhelimeeni ei edes pysty soittamaan tuntemattomasta numerosta (aivan paras ominaisuus kännykässäni <3).


*Saapumisohjeistani vielä sen verran, että mielestäni tärkeä turvallisuustekijä on se, ettei koskaan, ikinä, anna tarkkaa osoitetta kirjallisessa muodossa. Siksi soitto jossa lisäohjeita, tai hakeminen.


Mielestäni on hyvä muistaa, että seksityöhön kuuluu riskejä, eikä niitä kaikkia voi täysin poistaa. Voimme minimoida niitä eri keinoin, mutta en lähtisi liikaa kauhistelemaan toisten seksityöntekijöiden ottamia riskejä, koska itsekin niitä otan. Riskit vain ovat eri tilanteissa. Esim kotonaan töitä tekevät saattavat kauhistella miten kukaan ikinä uskaltaa mennä asiakkaan kotiin, ja kotikäyntejä tekevät puolestaan järkyttyä miten joku voi ottaa asiakkaita omaan kotiinsa. Riskeistä on kuitenkin todella tärkeää puhua, jotta osaa tehdä valistuneempia päätöksiä.
~Helsingin Sörnäisissä~

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #14 : Lokakuu 16, 2019, 12:48:48 »

Kyllä, näkyvän numeron saaminen lisää turvallisuutta, se on fakta. Vaadinko sitä? En, koska ymmärrän ihmisten tarpeen yksityisyyteensä, ja mahdollisen pelon siitä, että mitä jos seksityöntekijä väärinkäyttää tietoa (aika kaukaa haettua, mutta pelot eivät aina olekaan järkeviä).



En aivan ymmärtänyt. Ensin kirjoitit, että et vaadi näkyvää numeroa, mutta myöhemmin sanoit, ettet vastaa tuntemattomiin numeroihin. Öö, täh?  :o

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #15 : Lokakuu 16, 2019, 13:11:47 »
En vaadi soittoa tapaamisen sopimiseksi, en ole koskaan vaatinut. Viestittely riittää ja  tapaamisen lyön lukkoon vasta kun saan asiakkaan numeron vahvistukseksi. Ilman numeroa ja soittoa pelipaikalta ei pääse kylään :)

Turvallisuudesta pidetään huoli kyllä, mutta miten ni se saa jäädä arvoitukseksi ;)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa OliviaH

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #16 : Lokakuu 16, 2019, 13:15:51 »
Totta, kirjoitin ehkä epäselvästi. Eli siis...

En vaadi soittoa ollenkaan siinä vaiheessa kun olen antanut saapumisohjeet ja  luokseni ollaan tulossa (koska soittamisen voi korvata hakemisella).
Siinä vaiheessa kun minuun ollaan vasta ottamassa yhteyttä, vaadin näkyvän numeron (jos siis haluaa nimenomaan soittaa, eikä laittaa viestiä).

Toisin sanoen, en hyväksy tuntematonta numeroa missään tilanteessa. Tai toisin sanoen, jos minut haluaa tavata, ei ole mikään pakko käyttää puhelinta mihinkään, mutta jos haluaa on numeron oltava näkyvä. :) Verenpaineeni ei enää kestä tuntemattomasta numerosta soittelevia perseilijöitä.
~Helsingin Sörnäisissä~

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #17 : Lokakuu 16, 2019, 13:24:52 »
Skippaan fonecta ja enirotytöt myös, en halua joutua listalle mitä levitetään :o

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #18 : Lokakuu 16, 2019, 13:36:35 »
Kiitos, OliviaH, selvennyksestä! :)


Skippaan fonecta ja enirotytöt myös, en halua joutua listalle mitä levitetään :o

Eikös tuollaisilta listoilta välty ihan vain käyttäytymällä kiltisti ja kunnioittavasti?

Tarkoitetaanko näillä "Eniro-" ja "Fonecta-tytöillä" sellaisia palveluntarjoajia, jotka vaativat omasta numerosta soittoa, ei prepaid-?
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 16, 2019, 13:42:52 kirjoittanut Sin1 »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miten seksityöntekijä huolehtii turvallisuudestaan
« Vastaus #19 : Lokakuu 16, 2019, 13:59:58 »
Seksityöntekijät huolehtivat turvallisuudestaan monin eri tavoin (joista osa jo täällä listattuja). Yksi turvallisuutta lisäävä tekijä on myös se, ettei kerro julkisesti kaikista näistä keinoista.  :)

Tätä itsekin mietin, että kauhean yksityiskohtaisesti ei välttämättä kannata kaikkia turvallisuusmekanismejaan avata julkisella foorumilla.  :) Silti yleisellä tasolla asiasta keskustelu on varmasti hyvä, koska tällaisista ketjuista saa myös vinkkejä, miten esim itse voi kiinnittää parempaa huomiota asiaan.

Minusta on myös mielenkiintoista, miten suhtautuminen esim soittamiseen on erilainen eri ihmisillä. Mä en esimerkiksi itse kauheasti tykkää puhua puhelimessa, ja unohdan puhelimessa sovitut asiat helposti, jos en kirjaa niitä puhelun aikana ylös. Siksipä sovin tapaamiset kirjallisesti, ja soittaa voi halutessaan juuri ennen tapaamista (ja hyväksyn tuntemattomat + prepaidit - onhan mulla prepaid itsellänikin), mutta tarkat koordinaatit voi siis saada myös s.postiin. Mutta tässä on siis edellytyksenä se, että on kyennyt selkeään kirjalliseen viestintään ja ennakoimaan elämää sen verran, että tapaaminen on voitu sopia ennakkoon. Jostain syystä mulle tämä kirjallisen viestinnän onnistuminen on paljon tärkeämpää, kuin ääni puhelimessa. :) Turvattomuuden tunne mulle syntyisi, jos sopisin puhelimitse keikkoja ilman kirjallista vahvistusta, ja ylipäätään ajatus puhelimessa päivystämisestä on henk.koht epämiellyttävä.

Mutta näin me olemme erilaisia, ja tärkeintä on varmaan löytää ne itselle sopivat tavat, ja turvallisuutta edistää hyvin myös tietoinen omista rajoista ja päätöksistä kiinni pitäminen. :)

Outcallia yksityisasuntoihin tehdessä pyydän osoitteen etukäteen (kadunnumero + rapun kirjain riittää) ja jonkun numeron, mutta tällöinkin hyväksyn prepaidit.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~