Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kääntyä ovessa  (Luettu 13612 kertaa)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #80 : Syyskuu 28, 2022, 06:24:50 »
No entä jos tyttö ilmoituksessaan ihan selvästi valehtelee, huijaa ja vedättää esim. 10 vuotta vanhoilla tai 20 kg sitten otetuilla kuvilla?
Tehkää niin kuin yksi nuori palvelutarjooja Turussa. Pistäkää uusi oma kasvo ja vartalokuva bikineissä nettiin niin poka tietää miellyttääkö ulkonäkö?
Nykyäänhän jotkut tytötkin vaatii että pokan on lähetettävä naamakuvan itsestään ennen kuin he ottavat vastaan.

Mitähän helvettiä se pt tekee asiakkaan kuvalla? 🤷🏻‍♀️😅 Erikoista kerrassaan.
En myöskään ymmärrä miksi laittaa jotain iänvanhoja kuvia tms muuten johtaa harhaan asiakasta. Miten se hyödyttää yhtään ketään. Pt:ltä menee bisnekset vituiksi, asiakasta vituttaa. Mikä järki????
Your part-time lover 💕

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5360
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #81 : Syyskuu 28, 2022, 07:12:50 »
No entä jos tyttö ilmoituksessaan ihan selvästi valehtelee, huijaa ja vedättää esim. 10 vuotta vanhoilla tai 20 kg sitten otetuilla kuvilla?
Tehkää niin kuin yksi nuori palvelutarjooja Turussa. Pistäkää uusi oma kasvo ja vartalokuva bikineissä nettiin niin poka tietää miellyttääkö ulkonäkö?
Nykyäänhän jotkut tytötkin vaatii että pokan on lähetettävä naamakuvan itsestään ennen kuin he ottavat vastaan.

Mitähän helvettiä se pt tekee asiakkaan kuvalla? 🤷🏻‍♀️😅 Erikoista kerrassaan.
En myöskään ymmärrä miksi laittaa jotain iänvanhoja kuvia tms muuten johtaa harhaan asiakasta. Miten se hyödyttää yhtään ketään. Pt:ltä menee bisnekset vituiksi, asiakasta vituttaa. Mikä järki????
Eikös tässä keskustella juuri siitä että saako asiakas kääntyä ovelta maksamatta jos pt on toiminut noin.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #82 : Syyskuu 28, 2022, 07:56:16 »
No entä jos tyttö ilmoituksessaan ihan selvästi valehtelee, huijaa ja vedättää esim. 10 vuotta vanhoilla tai 20 kg sitten otetuilla kuvilla?
Tehkää niin kuin yksi nuori palvelutarjooja Turussa. Pistäkää uusi oma kasvo ja vartalokuva bikineissä nettiin niin poka tietää miellyttääkö ulkonäkö?
Nykyäänhän jotkut tytötkin vaatii että pokan on lähetettävä naamakuvan itsestään ennen kuin he ottavat vastaan.

Mitähän helvettiä se pt tekee asiakkaan kuvalla? 🤷🏻‍♀️😅 Erikoista kerrassaan.
En myöskään ymmärrä miksi laittaa jotain iänvanhoja kuvia tms muuten johtaa harhaan asiakasta. Miten se hyödyttää yhtään ketään. Pt:ltä menee bisnekset vituiksi, asiakasta vituttaa. Mikä järki????

Näitä on ollut skenessä niin kauan kuin itse muistan.

Mä aloitin hommat 1996 ja kun netti yleistyi, yleistyivät myös huijaukset. Mä en ole huolissani että käytetään vääriä kuvia ja muutenkin annetaan harhaan johtavaa tietoa - vaan lisäksi siitä että heitetään keikka tai pari, kaveri kirjoittaa pyynnöstä forkalle rapsan ja jatkaa buustaamista eri nimimerkkien turvin. Skeneen jäädään roikkumaan ja kun ihmisten luottamus on saavutettu, urkkitaan henkilökohtaista tietoa ja levitetään eteenpäin. Mikään ei ole rotalle pyhää. Monikaan ei varmasti tykkää että kirjoitan nyt näin raadollisen suoraan, mutta mielestäni se on ainoa keino että ihmiset pysyisivät valppaina ja puuttuisivat aktiivisesti epäkohtiin sekä kirjoittaisivat niistä forkalle.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2022, 07:59:21 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #83 : Syyskuu 28, 2022, 08:42:40 »
No entä jos tyttö ilmoituksessaan ihan selvästi valehtelee, huijaa ja vedättää esim. 10 vuotta vanhoilla tai 20 kg sitten otetuilla kuvilla?
Tehkää niin kuin yksi nuori palvelutarjooja Turussa. Pistäkää uusi oma kasvo ja vartalokuva bikineissä nettiin niin poka tietää miellyttääkö ulkonäkö?
Nykyäänhän jotkut tytötkin vaatii että pokan on lähetettävä naamakuvan itsestään ennen kuin he ottavat vastaan.

Mitähän helvettiä se pt tekee asiakkaan kuvalla? 🤷🏻‍♀️😅 Erikoista kerrassaan.
En myöskään ymmärrä miksi laittaa jotain iänvanhoja kuvia tms muuten johtaa harhaan asiakasta. Miten se hyödyttää yhtään ketään. Pt:ltä menee bisnekset vituiksi, asiakasta vituttaa. Mikä järki????
Eikös tässä keskustella juuri siitä että saako asiakas kääntyä ovelta maksamatta jos pt on toiminut noin.

No juurikin kyllä. Minun nähdäkseni ihan kaikki saavat kääntyä ihan kaikilta ovilta, kas niin markkinatalous toimii. Kyseenalaistin vain sitä että miksi edes vaivautua peliin jos ei pelaa kunnolla. Miksi johdattaa tieten tahtoen asiakasta harhaan? Siinä jää kaikki nuolemaan näppejään. Kenellä on aikaa edes moiseen?
Your part-time lover 💕

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1814
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #84 : Syyskuu 28, 2022, 09:13:53 »
mietin tuota asiakkaan kuvan pyytämistä. olisiko idea hiukan sama, kun mitä joku kertoi

että .ihmiset jotka soittaa tulee paikalle useammin kuin vaan mailia laittavat  elikkä jos

asiakas laittaa kuvasa tulisi varmemmin. ihan nuoret huippu suositut saattaisi torjua rumat

ja läskit.  " jos riittää se 2 per päivä "   joskus sivusin tuota kuvaasiaa kuitenkin

suurinosa myy seksiä vain muutamalla on pildekuva. selkeän kasvokuvan puutteen ymmärrän

aloittelijoilla senhän voi opettaja tai isä nähdä. taas kokeneemmilla en kyllähän

se naapurikin tietää.
kysyvälle vastataan

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #85 : Syyskuu 28, 2022, 09:15:49 »
Juuri näin. Valitettavasti olen vuosien varrella että joillakin naisilla on kuvia jotka ei vastaa todellisuutta. Toiset eivät ole nättrjä kun näkee livenä. 🤔

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #86 : Syyskuu 28, 2022, 10:20:51 »
Ottaahan se itsetunnon päälle jos joku kääntyy ovella. 2 vuoden aikana kaksi. Eka oli jo puhelimessa vähän ylimielinen, olin helpottunut että poistui, tokastakin oli puhelimessa sellainen olo että tuleekohan tästä mitään. Vaikka mulla oli nämä ennakkoaavistukset, ottaa se silti itsetunnosta. Mutta parempi: luotan taas vielä enemmän mun etukäteisvibroihin.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #87 : Syyskuu 28, 2022, 22:30:45 »
Tottakai saa ovelta poistua. Olisi kuitenkin hyvä ihan rehellisesti kertoa miksi haluaa kääntyä pois. Etenkin jos kuvat eivät vastaa todellisuutta.
Itselläni on kerran asiakas kääntynyt ovelta kolmen vuoden aikana. Ei olisi haitannut yhtään jos olisi rehellisesti kertonut ettei ulkonäkö miellytä tai jos tuli pupu pöksyyn. Hän kertoi vain unohtaneensa nostaa rahaa ja lähti mukamas automaatille. Laitoin viestiä perään, että olisi kunnioittavaa kertoa ettei ole oikeasti tulossa takaisin sen sijaan että jättää toisen odottelemaan. Ei vastannut mitään. Kyseinen herra mainosti itseään sosiaaliseksi ja keskustelutaitoiseksi eli meistä kumpikaan ei sitten vastannut odotuksia :D
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2093
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #88 : Syyskuu 28, 2022, 22:38:59 »
Jos ovella ottaa vastaan SinnaElisen pyrstö, en totisesti käänny ovessa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa PradBitt

  • Full Member
  • Viestejä: 157
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #89 : Syyskuu 28, 2022, 22:51:17 »
Jos ovella ottaa vastaan SinnaElisen pyrstö, en totisesti käänny ovessa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Entäs jos kääntyy ja vastassa onkin petolinnun pärstä  :)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #90 : Syyskuu 28, 2022, 23:57:47 »
Entäs josTurskander onkin mennyt väärälle ovelle ja siellä oikealla ovella odottaakin vuosisadan pano, vain yhden oven päässä.

Kaikki vain vanhojen maneerien tähden.

Toisin sanoen turska katsoo ensimmäistä raollaan olevaa ovea ja avaa sen.

Todellisuudessa kämpän omistava matami on juuri kantanut painavat kaupan kassit sisään, ja ovi on jäänyt raolleen.

Matami on vähintäänkin kysyvä kasvoillaan, kun turska pyyhältää paikalle ovesta muina miehinä, ja turska on yhtä hämmentynyt, koska matami ei vastaa yhtään kuvien naista.

Niinpä Veli Turska pakenee paikalta salamanopeasti ja viereisen oven herkkupeppu kiroaa ohari-Ollia, joka pilasi hänen päivänsä.

   

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2093
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #91 : Syyskuu 29, 2022, 06:20:48 »
Jos ovella ottaa vastaan SinnaElisen pyrstö, en totisesti käänny ovessa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Entäs jos kääntyy ja vastassa onkin petolinnun pärstä  :)

Paperipussi päähän  8)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #92 : Syyskuu 29, 2022, 07:14:17 »
Jos ovella ottaa vastaan SinnaElisen pyrstö, en totisesti käänny ovessa.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Entäs jos kääntyy ja vastassa onkin petolinnun pärstä  :)
Hyvällä perseellä saa kaiken anteeksi. Eli sanoisin "näytäs tyttö hanuria" Jos se ei nappaa niin sitten käännyn ovelta.
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #93 : Syyskuu 29, 2022, 09:56:45 »
Ottaahan se itsetunnon päälle jos joku kääntyy ovella. 2 vuoden aikana kaksi. Eka oli jo puhelimessa vähän ylimielinen, olin helpottunut että poistui, tokastakin oli puhelimessa sellainen olo että tuleekohan tästä mitään. Vaikka mulla oli nämä ennakkoaavistukset, ottaa se silti itsetunnosta. Mutta parempi: luotan taas vielä enemmän mun etukäteisvibroihin.

Veikeää että myönnät oveltakääntyjän ottavan luonnon päälle, toisaalta onhan se hyvä tunnustaa edes myöhään itselleen tosiasiat kun ei koskaan. Vuosien varrella noita oveltakääntyjiä sulla onkin ollut huomattavan paljon enemmän kun maksavia asiakkaita.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #94 : Syyskuu 29, 2022, 11:24:02 »
Ottaahan se itsetunnon päälle jos joku kääntyy ovella. 2 vuoden aikana kaksi. Eka oli jo puhelimessa vähän ylimielinen, olin helpottunut että poistui, tokastakin oli puhelimessa sellainen olo että tuleekohan tästä mitään. Vaikka mulla oli nämä ennakkoaavistukset, ottaa se silti itsetunnosta. Mutta parempi: luotan taas vielä enemmän mun etukäteisvibroihin.

Veikeää että myönnät oveltakääntyjän ottavan luonnon päälle, toisaalta onhan se hyvä tunnustaa edes myöhään itselleen tosiasiat kun ei koskaan. Vuosien varrella noita oveltakääntyjiä sulla onkin ollut huomattavan paljon enemmän kun maksavia asiakkaita.

Voisit jo vanhentua ja rauhoittua. Sulla ei ole mitään syytä ammatillisesti mua yrittää mustamaalata. No, kateus ehkä. Muut syyt ovat aivan muualla. Ole ystävällinen, vanhene ja hiljene.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 11:25:37 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #95 : Syyskuu 29, 2022, 11:42:19 »
^Toki voit yrittää jatkaa uskotteluasi sen osalta että olet universumissa niin korvaamaton ja ihmeellinen jumalan lahja kaikille turskille. Paljon todennäköisempää kuitenkin on se että suhteellisuudentajun kanssa sulla on vielä kovasti harjoiteltavaa. Jaksuhaleja.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #96 : Syyskuu 29, 2022, 21:10:05 »
^Toki voit yrittää jatkaa uskotteluasi sen osalta että olet universumissa niin korvaamaton ja ihmeellinen jumalan lahja kaikille turskille. Paljon todennäköisempää kuitenkin on se että suhteellisuudentajun kanssa sulla on vielä kovasti harjoiteltavaa. Jaksuhaleja.

Elämässäni ei ole jumalaa. Olen nainen, joka luo turvallisen ja nautinnollisen kohtaamisen miehelle.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #97 : Syyskuu 29, 2022, 21:55:13 »
^Toki voit yrittää jatkaa uskotteluasi sen osalta että olet universumissa niin korvaamaton ja ihmeellinen jumalan lahja kaikille turskille. Paljon todennäköisempää kuitenkin on se että suhteellisuudentajun kanssa sulla on vielä kovasti harjoiteltavaa. Jaksuhaleja.

Elämässäni ei ole jumalaa. Olen nainen, joka luo turvallisen ja nautinnollisen kohtaamisen miehelle.

Ok. Jatka denialismissasi.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #98 : Syyskuu 29, 2022, 22:00:09 »
Onko täällä jotain lesbo rakkautta menossa..

Tulkitsen varmaankin väärin..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #99 : Syyskuu 29, 2022, 22:01:46 »
Onko täällä jotain lesbo rakkautta menossa..

Tulkitsen varmaankin väärin..

Ei, todellakaan.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.