Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kääntyä ovessa  (Luettu 13468 kertaa)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #120 : Tammikuu 12, 2023, 21:56:23 »
Jos oven avaisi joku transuhansu niin sitten kääntyisin ovelta saman tien tai jos nainen vaikuttaa narkkarilta.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 590
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #121 : Tammikuu 13, 2023, 20:32:34 »
Vielä ei onneksi ole käynyt tälläistä että olisi tarvinnut kääntyä ovelta, puolin eikä toisin
Nokialla

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #122 : Helmikuu 28, 2023, 14:51:11 »
Minulle kävi kerran niin että olisi pitänyt kääntyä ovelta, mutta en kääntynyt. Sisällä asunnossa tunne vain voimistui ja olin jo laskenut rahat yöpöydälle kun sain sanottua että minulla ei ole sopivaa fiilistä.

Palveluntuottajan kuvat olivat omat, hän oli palveluhenkinen ja kaiken olisi pitänyt olla päällisin puolin ok. mutta en halunnut harrastaa hänen kanssaan seksiä. Tuossa vaiheessa rahoja ei tietenkään saa enää takaisin.

Asia ratkaistiin niin että olin ajan loppuun ja hän esitteli lelukokelmaansa ja masturboi. Minulla oli koko ajan housut jalassa.

Pielustelu palveluntuottajan luona ei ole pakollista, vaikka aika monet käyvät heillä juuri tästä syystä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.