Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ninnineiti
Pikkupaavi:
Tänään tehtiin hyppy ns. Tuntemattomaan kun suuntasin Ferrarin punaisen alukseni kohti Varsinais-Suomen raja-alueita ja sen yli. Matkan tarkoitus oli suunnatta noille maille, joissa kuuleman mukaan on aina kesä, ruoho on vihreää ja yksisarviset juoksevat vapaina niityllä, mailla joissa rikollisuus loistaa poissaolollaan.
Sexual healing on todellakin oikea kuvaus tapaamisesta tässä yhteydessä. Se sisälsi kaikkea ja myöskin vähän enemmän. Täällä on ylistetty jo monasti palvelualttiutta ja eikä suotta. Tapaaminen oli kokonaisuus, jossa ei tärkeintä ollut määränpää vaan se matka niine kaikkine muotoineen. Ei lisättävää veljien arvioihin, voin vain yhtyä niihin.
Paluumatkalla omissa ajatuksissani otatin sitten myös uuden passikuvan muistoksi. Mielenkiinnosta taidan käydä tarkistamassa kuvan laadun asemalla kirjeen saapumisen jälkeen.
naut1skelija:
--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Lokakuu 11, 2019, 11:49:14 ---Arvoisa herra ZorroZ, vaikka toisin voisi kuvitella niin tällä vitunkantotelineellä on valitettavasti muutakin elämää kuin tämä työ. :(
Toisekseen pahoittelen ylimielisyyttäni kun en ole ehtinyt vuorokaudessa viestiisi vastaamaan (mulla on valehtelematta vähän vanhempiakin viestejä vastaamatta, mihin toki pyrin vastaamaan saapumisjärjestyksessä). Syvimmät pahoitteluni samalla muille vastausta odottaville, tämä on juurikin se syy miksi minulla ilmoitusta ei ole missään: viestejä tulee neljästä tuutista (wa, txt, email ja privat) nopeammin kuin mitä ehdin tällä hetkellä reagoida.
Edellämainituista syistä olen myös suhteellisen tarkka siitä, että rajalliset aikani menevät niille keille se on sen arvoista ja valitettavasti en usko, että olen oikea palveluntarjoaja sinulle. Sinulle suosittelisin lämpimästi numerolla päivystäviä drive in tyttöjä, ettei tarvitse vastausta liian kauan odottaa.
Ja ennen kuin kukaan muu pahoittaa mieltään niin mikäli joku tietää kertoa miten voi kloonata itsensä tai vaihtoehtoisesti järjestää lisää tunteja vuorokauteen niin olisin erittäin kiinnostunut. <3
Kaikella rakkaudella,
Ninni
--- Lainaus päättyy ---
Mulla saattais olla pari taikaa tohon kloonaukseen, ainakin teorian tasolla, voidaan sitten jutskata niistä, jahka näämme. :P
Kai se pitää laittaa verkkoa vesille täälläkin ketjussa, kun kuukausi kerkesi vierähtää ennenkuin laitoin vastausta edelliseen NinniNeidin privaviestiin, mikä oli eittämättä virhe. Mutta meillä on kaikilla (ainakin toivottavasti) omat elämämme hupakoinnin ulkopuolella :D
Vieras0242:
Vaikkakin ylisanat onkin edeltävissä viesteissä aika tyhjentävästi lueteltu, ajattelin lisätä itseni ylistäjien ketjuun, jos ei muuten niin todistaakseni niille teistä, arvon turskaveljet, jotka eivät Ninniä vielä ole saaneet kunniaa tavata, että tarut ovat totta, ja niissä esiintyvä taruolento on juuri niin ihana kuin mitä villeimmissä unelmissa kuvitella vain voi. Aikaisemmin mainittuihin atribuutteihin voisi lisätä vielä meediontaidot, jotka ovat Ninnillä ilmiömäiset. Hän tietää juuri sen, miten miehen saa täydellisen hulluuden partaalle, ja sen yli. Erityiskiitos myös ensitapaamisen vaivattomasta järjestämisestä, täydellisestä GFE-tunnelmasta, ja kaikesta tapaamisen aikana tapahtuneesta. Viikko meni ennen kuin ajatus alkoi taas kulkea niin, että tänne voi kirjoittaa. Ja jo nyt taas alkaa tehdä mieli... 😜 Kiitos Ninni! 😘😍
Kapteeni Turska:
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin (olipa hauska - keksin itse). Minäkin kävin pyhiinvaellusmatkalla NinniNeidin luona. Hän on tosi mukava ja ihana - sitä ei voi kiistää. Ninni sanoi saman mitä hän on jo kertonut tässäkin ketjussa. Hän ei yksin pysty tekemään tapaamisesta hyvää, jos asiakas ei heittäydy ”leikkiin” mukaan. Toisaalta jos paljon kehutaan, asiakas saattaa myös pettyä, jos hän odottaa tapaavansa jumalatar Afroditen. NinniNeiti on Hyvää kotimaista laatua, jota voin hyvällä omatunnolla suositella. 🇫🇮
J_R:
Tervehdys palstalaiset ja Ninni itse! :)
Itse olen kohtalaisen kokenut hupakoissakävijä, vaikka palstan keskusteluosioon en aikaisemmin olekaan kirjoitellut. "Taruolento" Ninniä en kuitenkaan ole vielä päässyt koskaan valitettavasti tapaamaan.
Onkohan kellään täällä tietoa, että tekeekö Ninni vielä ylipäätään keikkaa vai tapaileeko vain vakkareita? En ole onnistunut saamaan tähän neitoon yhteyttä, joten ajattelin kysellä tämän ketjun kautta olisiko kenelläkään tietoa tämän neidon liikkeistä.. Muutaman rapsan(täältä ja aikoinaan SW:ltä)luettuani en kyllä yhtään ihmettele, että Ninni ei kaikille ehdi vastaamaan ja saattanee siksi priorisoida vain hyviksi havaittuja vakkareita.
Jos kuitenkin satut Ninni tämän lukemaan (tai kuten yllä kirjoitin, jos muilla on havaintoja tästä neidosta), niin täällä olisi luotettava, fiksu ja naisia kunnioittava herrasmies, joka todella haluaisi tutustua suhun tarkemmin. ;)
-J
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta