Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ninnineiti
Villerius:
^
Kannattaa lähetellä yksityisviestiä, eikä huudella täällä.
NinniNeiti:
Pikkulinnut lauloi et muo on huudeltu täällä. Tapaan tosissaan pääasiassa vakkareita, valikoiden uusia ja pääasiallinen viestintä tapahtuu muualla kuin täällä. Mulla siis tää sivusto jostain syystä ei toimi mun wifin kautta, eli en pysty tätä mun koneella tai työpuhelimella käyttämään (en tiedä mistä toi johtuu ja pitkään luulin et tää sivusto on huoltotöiden alla kun ei tuntunut toimivan, kunnes tajusin et jos wifin kautta yritän niin en pääse). Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa vai onko mun wifin IP bannattu tms? xD
Olin tossa jonkin aikaa muissa kuvioissa ja viestit sekä täällä että muualla on päässeet jonkin verran pakkautumaan. Nyt kun kaikki koulutukset ja harrastukset on toistaiseksi peruttu :( niin pyrin käymään nuo vastaamattomat viestit lävitse <3
Azazello:
^Verkossa mitä käytät wifin kautta voi olla tämä ja muut seksiin, viihteeseen ja sellaiseen liittyvät sivustot estetty. Laita koneisiisi vpn, niin yhteysongelma on ratkaistu, eikä nörtit it-osastolla näe missä surffailet. Vpn on muutenkin hyvä olla koneella jos käyttää kahviloiden yms yleisten paikkojen yhteyksiä.
J_R:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Maaliskuu 18, 2020, 09:44:23 ---^
Kannattaa lähetellä yksityisviestiä, eikä huudella täällä.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, toki. En vain aluksi saanut yksityisviestillä kiinni, niin ajattelin kysellä tämän ketjun kautta. Nyt löytyi yhteys ja kaikki okei. ;)
NinniNeiti:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Maaliskuu 18, 2020, 10:50:13 ---^Verkossa mitä käytät wifin kautta voi olla tämä ja muut seksiin, viihteeseen ja sellaiseen liittyvät sivustot estetty. Laita koneisiisi vpn, niin yhteysongelma on ratkaistu, eikä nörtit it-osastolla näe missä surffailet. Vpn on muutenkin hyvä olla koneella jos käyttää kahviloiden yms yleisten paikkojen yhteyksiä.
--- Lainaus päättyy ---
Hahaha mä joudun oikeesti googlailee et mistä puhut, mut yritän saada tuolla tän ongelman ratkaistua. Kiitos vinkistä <3 Ennen siis toimi normaalisti myös tolla mun wifillä, mut jossain kohtaa lakkasi toimimasta niin kelasin et se on bannattu tai jotain. Oonhan mä tunnetusti aikamoinen häirikkö. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta