Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Ninnineiti
jpetke:
Ninnineidin toimistolla käynnin jälkeen on kyllä ilmaantunut uusi "ongelma": Rima on laitettu niin korkealle, että muiden tyttöjen vastaanotolla käynnit jättävät vähän vajaan olon. Ei siinä ettei olisi ollut ihan mukavaa, mutta joidenkin kanssa vaan homma toimii niin paljon paremmin.
Boleynground:
Kiitokset synttäribileistä. Ei hyviin bileisiin tarvita 2 ihmistä enempää ;)
Villerius:
En tiedä miten aloittaa en tiedä miten lopettaa, mutta varmasti kukaan ei todellakaan osaa käsittää miten nautin näistä käynneistä hänen luonaan. Kadehdin monessa suhteessa häntä ja en voi oikeasti ymmärtää palveluasennetta jonka hänen luonaan aina olen kokenut.
Sexual healing on oikeat sanat hänestä puhuttaessa.
Kiito Ninni, että olet olemassa.
NinniNeiti:
Tuhannet kiitokset teille jokaiselle. Kuten tapaan sanoa, onnistunut tapaaminen on kahden kauppaa: mä pyrin tekemään kaikkeni et tapaaminen olisi onnistunut, mut mikäli toinen ei ole mukana niin mun keinot on rajalliset.
Eli tästä syystä myös teille kuuluu kiitokset, osaatte ottaa vastaan ja heittäytyä <3
Vieras0217:
--- Lainaus käyttäjältä: Boleynground - Lokakuu 25, 2019, 17:21:40 ---Kiitokset synttäribileistä. Ei hyviin bileisiin tarvita 2 ihmistä enempää ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tätä on pakko kompata, parhaat synttäribileet ikinä viettänyt juurikin Ninnin kanssa ;) 😍
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta