Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä asiakas?  (Luettu 8314 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Millainen on hyvä asiakas?
« : Syyskuu 29, 2019, 22:37:51 »
Palveluntarjoajilta kysyisin millainen on unelma-asiakas. Itse pyrin aina noudattamaan palveluntarjoajan ehtoja tai jos ne eivät käy menen muualle.

Henkilökohtainen hygienia on itsestään selvyys ja se että ilmoitetaan ajoissa jos tapaamiseen ei päästä. Hinnoista ei myöskään tingitä, eikä sovittuja aikoja ylitetä. Pyrin kohtelemaan palveluntarjoajaa kuin kukkaa kämmenellä, koska näin varmistamaan myös mahdolliset uudet tapaamiset.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2019, 07:01:17 »
Päihteetön, ainakin sillä hetkellä. Kunnioittaa sovittua aikaa. Ei soittele muissa kuin ajanvarausasioissa. Muuten osaan sanoa vain että ihan tavallinen, suomalainen mies, joka puhuu ja pussaa, halaa, kohtaa katseen ja tuntee lemmenleikit.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2019, 09:05:37 »
Tiivistettynä, paras asiakas on viinaton, savuton, puhdas eikä ole kroolannut partavedessä ennen tapaamista ja lompakko riittävän paksu. Tulee ja lähtee tismalleen ajallaan ilman ylimääräistä säätämistä, ei viestittele eikä soittele tapaamisten ulkopuolella.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2019, 09:49:07 »
Itsestäänselvyyksien (ei tinkaa, maksaa tasarahalla, on siisti, puhdas ja selvinpäin, hyvät käytöstavat/peruskohteliaisuus kunniaan) lisäksi minulle on ollut ilo tavata ihmisiä, jotka osaavat kommuniokoida toiveensa niin, että pystyn valmistautumaan tapaamiseen ja tarjota just sellaisen kokemuksen, kuin asiakas haluaa. Koska se on ainakin mulle näin palvelun tarjoajana tosi tärkeää voida tehdä niitä fantasioita todeksi, siitä jää hurjan hyvä fiilis itsellekin. Tää nyt ehkä korostuu näissä fetissi- ja kinky-sessioissa. :) Eikä tarvitse siis mitään runoja tai romaania kirjoittaa toiveistaan, mutta että ilmaisee suoraan, jos on joku spesifi juttu, josta nauttii.

Terveisin nimimerkki "Rakastan toteuttaa fetissejä" <3
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2019, 09:51:18 »
Kiitos tähänastisista vastauksista ihanat tytöt. Omat vakkarini kertovat napakasti jos minä sählään ja tämän jälkeen nöyränä poikana teen niin kuin käsketään.  ::)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2019, 11:59:07 »
Olisiko tässä unelmien trinssi:

Molo Horo! Voitasko tavata tunnin sisäl? Oon komeaksikin haukuttu 22-vuotias sporttinen kundi, joka opiskelee lääkiksessä, joten sulla on mulle varmaan edullisemmat praissit. Sovitaan 50 €/h, vaikka siinäkin puolet liikaa. Sunhan tässä oikeastaan pitäisi maksaa, kun saat viettää aikaa mun kanssa. Otan niinku silleen tunnin ajan, joka tietenkin alkaa vast sitten oon tullut suihkusta ja äksön alkaa. Tän sä varmaan tiesitki niinku et koko aika käytetään panemiseen. En maksa turhasta. Toivottavasti tää on sulle cristal clear.  Mä saatan tulla viistois minsaa aikasessa tai sit vähä myöhäs, mut sehän ei haittaa sua. Sulhan ei ole mihinkään kiire. Voisit heittää detaljit tiskiin, niin pääsen sisään, kun oon siel. Voisitko sä pistää vaik sairaanhoitaja asun päälle ja käydä ostamas vaik tuoksukynttilöitä niin meikämandoliini pääsee fiilareihin heti kättelyssä. Niin ja samalla voisit kipasta viel ostamas Bossin The Scene-suihkushampoota, nimittäin mä en mitään Lidln tai S-marketin bulkkituoteilla suihkuttele. Saatan ottaa tos matkalla pari bisseä ja heitän biitin huulen. Mut sehän ei sua haittaa. Kato mä olen savuton, mutten hajuton ja mauton.

Sitku ollaan naitu tunnin edest ni voitas mennä dinnerille johonkin tasokkaaseen mestaan, jonka sinä tietenkin tarjoot. Sen jälkeen voitas mennä, vaik stadin yöhön bailaa.  Sähän voisit varata ja maksaa sviitin vaik Kämpistä niin saadaan vähä seksäksöniä sunkin elämään ku oot vaapaal. Aamul mä en voi näyttäytyy sun seuras siel Kämpin alakerran raflassa aamiaisel ku mun muut bitchit voi kulkea Kämpin ohi ja ne tulee heti niinku sileen mustasukkaiseks ku mä oon tälläinen kuuma toyboy. Kyl sä ymmärrät. Olethan säkin ollut joskus nuori. Eniveis pistä ne detaljit tulee ni saada treffit rollaa. Terkkuja Jabe.

1 min päästä ensimmäisestä viestistä: No mikä vittu maksaa? Et sä saatana voi vastata! Hei ei mulla vittu ole koko päivää aikaa odotella sun mesitsiä. Nyt niit detalje tiskii ja heti! Turha itkee sitku oot kulkenu onnes ohi.

1 min edellisestä: Mitä vittua? Eikö rahat kelpaa? Unohda koko juttu! Et tiedä mitä just menetit. Meen toiselle bitchille. Mites nyt suu pannaan? Olisko kannattanu vastata sillee ajois? Turhaa itkee perään ku tää juna meni jo!   
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2019, 12:01:11 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2019, 12:55:18 »
^No tolla ne pointsit nousee varmasti🤣

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2019, 13:23:33 »
Aijaijai Nelson, minä en kyllä mistään rahasta suostuisi tapaamaan ihmistä, joka sanoo "me*kämandol**n*". En muuten ole turhan nirso, mutta en kuitenkaan halua pakottaa itseäni tapaamaan ihmistä, joka saa minulla inhonväreet selkään jo yhdellä sähköpostilla.

Hyvä asiakas ei tee eikä puhu epäilyttäviä juttuja, ja hänen kanssaan kommunikaatio sujuu.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #8 : Syyskuu 30, 2019, 16:33:35 »
Aijaijai Nelson, minä en kyllä mistään rahasta suostuisi tapaamaan ihmistä, joka sanoo "me*kämandol**n*". En muuten ole turhan nirso, mutta en kuitenkaan halua pakottaa itseäni tapaamaan ihmistä, joka saa minulla inhonväreet selkään jo yhdellä sähköpostilla.

Hyvä asiakas ei tee eikä puhu epäilyttäviä juttuja, ja hänen kanssaan kommunikaatio sujuu.

Sitten me *kämandol**n* ihmettelevät, miksi eivät saaneet tapaamista järkättyä ja ihmettelee: "miks ei mul kukkaan anna?" Kumma juttu.Mitenhän niin pääsi käymään? Vika ei tietenkään löydy peilistä. Tai jos löytyy, ostavat uuden peilin. ja toteavat: ”pitää vissiin käydä salilla useammin.” Tai me *kämandol**n* ovat ottanneet turskien turskan Renen moton: muutkin mokaa-liian kirjamellisesti. 
 
Kaikki hyvän asiakkaan piirteet ovat itsestäänselvyyksiä, jotka ei sittenkään taida olla kaikille itsestäänselvyyksiä. Täytyy ihmetellä, miten joku voi epäonnistua totaalisesti palveluntarjoajan kunnioittamisessa ja normaalikäyttäytymisessä. Kaikki henkilökemiat aina kohtaa ja toisten kanssa, mutta lähtökohtaisesti ei ole täyttää hyvän asiakkaan kriteerejä: pitkä, komea, tumma,  huumorintajuinen, hyvin varusteltu, äärettömän rikas ja antelias.       
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2019, 16:36:05 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2019, 16:53:32 »
lähtökohtaisesti ei ole täyttää hyvän asiakkaan kriteerejä: pitkä, komea, tumma,  huumorintajuinen, hyvin varusteltu, äärettömän rikas ja antelias.     

Eihän tällaisten miesten tarvii seksiä ostaakaan, kun sitä tullaan perse pystyssä suoraan tarjoamaan  ::)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #10 : Syyskuu 30, 2019, 17:07:04 »
Varaa ajan, tulee sovitusti paikalle ja maksaa sovitun summan, eli jokainen sänkyyn asti päätynyt on unelma-asiakas. Ja saa soittaa ja laittaa viestiä myös tapaamisten välillä, aika monenkin kanssa höpötellään kaikenlaista tapaamisten välillä.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #11 : Syyskuu 30, 2019, 17:24:56 »
lähtökohtaisesti ei ole vaikeaa täyttää hyvän asiakkaan kriteerejä: pitkä, komea, tumma,  huumorintajuinen, hyvin varusteltu, äärettömän rikas ja antelias.     

Eihän tällaisten miesten tarvii seksiä ostaakaan, kun sitä tullaan perse pystyssä suoraan tarjoamaan  ::)



Ei vai?  :o Ong minnuu huijattu pahemman kerran.  ::) Näkäjään sana: vaikea oli liian vaikea Lordille ja se unohtui. Toimitus pahoittelee virhettä ja takaa, että sama tulee toistumaan vielä monta kertaa.  ;) Alla hyvät lukijamme korjattu viesti:

Lähtökohtaisesti ei ole vaikeaa täyttää hyvän asiakkaan kriteerejä: pitkä, komea, tumma,  huumorintajuinen, hyvin varusteltu, hyväkäytöksinen, selvä, äärettömän rikas ja anteliasL
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2019, 17:27:07 kirjoittanut Shark »

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #12 : Syyskuu 30, 2019, 19:23:57 »
Vaikken palveluja tarjoakaan, niin olen ymmärtänyt että hyvä asiakas saapuu ajallaan, tulee ajallaan ja poistuu ajallaan.  ;)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2019, 19:43:11 »
Varaa ajan, tulee sovitusti paikalle ja maksaa sovitun summan, eli jokainen sänkyyn asti päätynyt on unelma-asiakas. Ja saa soittaa ja laittaa viestiä myös tapaamisten välillä, aika monenkin kanssa höpötellään kaikenlaista tapaamisten välillä.

Mitenkä muuten noin yleisesti palveluntarjoajat suhtautuvat erillisiin kiitosviesteihin? Turhaa ajanhukkaa vai mukava lisä?

Voin panna vihervassaria.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2019, 19:46:21 »

Mitenkä muuten noin yleisesti palveluntarjoajat suhtautuvat erillisiin kiitosviesteihin? Turhaa ajanhukkaa vai mukava lisä?

Minä ainakin suhtaudun positiivisesti. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #15 : Syyskuu 30, 2019, 20:21:18 »
Tulee ajallaan. Maksaa tasarahan. Panee. Lähtee ajallaan.

:D
Ihan Horona paikalla

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #16 : Syyskuu 30, 2019, 20:23:54 »
Luulen että moni haluaa sellaisen munattoman ylihintaa maksavan ja ennen ajan päättymistä poistuvan vässykän.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #17 : Syyskuu 30, 2019, 20:29:27 »
Miten tylsältä tuo hyvä asiakas kuulostaakaan. ;D

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #18 : Syyskuu 30, 2019, 20:48:14 »
^ juu, hajuton, mauton, väritön. vähän niin kuin einesruoka. mä olen yrittänyt välttää
tuota ja olla mahdollisimman aito. jos joku muistaa niin ei ainakaan tuosta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #19 : Syyskuu 30, 2019, 20:59:28 »

Jäin tuosta Renen kommentista miettimään että muistaakohan kukaan sihteeri mua enää sen jälkeen kun ovi on sulkeutunut... päädyin pitkällisen pohdinnan jälkeen siihen että kyllä ne muistaa.  :D :D
Amator