Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen on hyvä asiakas?  (Luettu 8320 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #20 : Syyskuu 30, 2019, 20:59:28 »

Jäin tuosta Renen kommentista miettimään että muistaakohan kukaan sihteeri mua enää sen jälkeen kun ovi on sulkeutunut... päädyin pitkällisen pohdinnan jälkeen siihen että kyllä ne muistaa.  :D :D
Amator

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #21 : Syyskuu 30, 2019, 21:31:50 »
Miten tylsältä tuo hyvä asiakas kuulostaakaan. ;D

No hyvä on sitten;D Viikko sitten saunassa käynyt, röyhtäilevä ja piereskelevä miesten mies, joka kertoilee rasvaisia vitsejä ja kehuskelee panotaidoillaan.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #22 : Syyskuu 30, 2019, 22:33:15 »
Luulen että moni haluaa sellaisen munattoman ylihintaa maksavan ja ennen ajan päättymistä poistuvan vässykän.

Osuit naulan kantaan: Unelma asiakas on ylihintaa maksava ihastunut tonttu, jota ei haittaa, vaikka omaa aikaa muutella toisten aikataulujen mukaan tai se perutaan; elikkäs annetaan, jollekulle toiselle turskalle vain siksi turska on liian kiltti ja mukava mies. Vertauskuvallisesti unelma turska on pullantuoksuisena pehmoisä, jolla ei seiso, mutta silti maksaa täyden hinnan. Eikäöän, että suurin osa turskista putoa kategoriaan helppo asiakas, joka tulee, panee ja lähtee ilman suurempaa dramatiikkaa. 8)       

Poissa Katariinas

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #23 : Syyskuu 30, 2019, 23:17:49 »
Luulen että moni haluaa sellaisen munattoman ylihintaa maksavan ja ennen ajan päättymistä poistuvan vässykän.

Osuit naulan kantaan: Unelma asiakas on ylihintaa maksava ihastunut tonttu, jota ei haittaa, vaikka omaa aikaa muutella toisten aikataulujen mukaan tai se perutaan; elikkäs annetaan, jollekulle toiselle turskalle vain siksi turska on liian kiltti ja mukava mies. Vertauskuvallisesti unelma turska on pullantuoksuisena pehmoisä, jolla ei seiso, mutta silti maksaa täyden hinnan. Eikäöän, että suurin osa turskista putoa kategoriaan helppo asiakas, joka tulee, panee ja lähtee ilman suurempaa dramatiikkaa. 8)     


Oi kyllä!! 😍❤❤❤ jos vielä tois oman pyyhkeen mukanaan, että mun ei tartte pyykätä niin olis tosi kiva.
Ihan Horona paikalla
! LOMALLA !

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #24 : Syyskuu 30, 2019, 23:38:41 »
Pyykkäämiseltä välttyy kun tajoaa samaa pyyhettä jokaiselle.

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #25 : Syyskuu 30, 2019, 23:51:15 »
On siis pappeja ja leipäpappeja, huoria ja leipähuoria  ::)

Joillakin näiden ammattiryhmien edustajista on sydän mukana asiakkaan sielun- tahi ruumiinhoidossa. Toiset näiden ammattiryhmien edustajista ilmeisesti vain ajattelee, että painuis toi poka nyt vaikka suolle tosta ja miettii jo seuraavaa ehtoollisviiniä tai siwan sidukkaa tai marketin makkaratarjousta. Hupakoiden osalta tämän voi lukea suoraan ruumiinkielestä, pappien osalta ehkä pirun riivaamasta mielestä  ::)

Molempien ammattiryhmien molempien laitojen palveluksista on kokemusta, ja arvatkaapa kumman laidan valitsen jos voin valita ;)

Asiakas on silti aina oikeassa lompakkoineen  ;D

Poissa Juhani

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #26 : Syyskuu 30, 2019, 23:51:54 »

Mitenkä muuten noin yleisesti palveluntarjoajat suhtautuvat erillisiin kiitosviesteihin? Turhaa ajanhukkaa vai mukava lisä?

Mukava lisä, ehdottomasti. Sain juuri parikin kuvallista kiitosviestiä eiliseltä asiakkaaltani, ja joka kerta ne lämmittävät mieltä. Keep'em coming!
Saattaa sisältää pieniä määriä eleganssia, huumorintajua ja käytöstapoja. Nautitaan vastuullisesti hyvässä seurassa.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #27 : Lokakuu 01, 2019, 08:08:32 »
Mitenkä muuten noin yleisesti palveluntarjoajat suhtautuvat erillisiin kiitosviesteihin? Turhaa ajanhukkaa vai mukava lisä?

Tosi hyvä mieli tulee, jos saa vielä kiitosviestinkin.
Ei hyvää asiakasta oikein voi määritellä muuten kun yleisesti. Sanomalla, että hän on hyvä asiakas silloin kun pitää kiinni kulloisenkin sihteerin kanssa yhteisesti sovituista pelisäännöistä.
Asiakkaat on niin erilaisia yksilöitä. Toisessa on kivaa yksi piirre, toisessa joku toinen.
Itse kyllä annan lisäpisteitä asiakkaalle, joka jutteleekin jotain, eikä huumorikaan ole pahasta.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #28 : Lokakuu 01, 2019, 08:57:08 »
Luulen että moni haluaa sellaisen munattoman ylihintaa maksavan ja ennen ajan päättymistä poistuvan vässykän.

Osuit naulan kantaan: Unelma asiakas on ylihintaa maksava ihastunut tonttu, jota ei haittaa, vaikka omaa aikaa muutella toisten aikataulujen mukaan tai se perutaan; elikkäs annetaan, jollekulle toiselle turskalle vain siksi turska on liian kiltti ja mukava mies. Vertauskuvallisesti unelma turska on pullantuoksuisena pehmoisä, jolla ei seiso, mutta silti maksaa täyden hinnan. Eikäöän, että suurin osa turskista putoa kategoriaan helppo asiakas, joka tulee, panee ja lähtee ilman suurempaa dramatiikkaa. 8)     


Oi kyllä!! 😍❤❤❤ jos vielä tois oman pyyhkeen mukanaan, että mun ei tartte pyykätä niin olis tosi kiva.

Mulla on ollut muutaman kerran oma pyyhe on ollut mukana ja suihkushampoot, kun käynyt salilla ensin ja ollut matkalla biitsille kesällä. Joten hetkellisesti voin käydä unelman asiakkaan puolella, kunnes karu pudotus maan pinnalle taas tulee. Pudtous tulee viimeistään siinä vaiheessa, kun "mul on kolkyt donaa taskus hei"-turska koputtelee jo ovelle. Silloin tietää, miltä tuhkimosta tuntui, kun kello löi kaksitoista ja Lumous katosi Lapin yöhön Jason Stathämmin kanssa.  ::)   
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2019, 08:59:00 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #29 : Lokakuu 02, 2019, 13:38:06 »
Hyvä asiakas ei hauku eikä mustamaalaa palveluntarjoajia ja/tai asiakkaita toisille palveluntarjoajille ja/tai asiakkaille. Hyvä asiakas ei myöskään juorua toisten asiakkaiden ja/tai palveluntarjoajien asioita toisille asiakkaille ja/tai palveluntarjoajille.

Tällaiseen käytökseen toisinaan (hyvin harvoin, onneksi) törmää, ja se on todella inhottavaa.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #30 : Lokakuu 02, 2019, 14:51:27 »
Hyvä asiakas ei hauku eikä mustamaalaa palveluntarjoajia ja/tai asiakkaita toisille palveluntarjoajille ja/tai asiakkaille. Hyvä asiakas ei myöskään juorua toisten asiakkaiden ja/tai palveluntarjoajien asioita toisille asiakkaille ja/tai palveluntarjoajille.

Tällaiseen käytökseen toisinaan (hyvin harvoin, onneksi) törmää, ja se on todella inhottavaa.

Totta, näitä juorukelloja pyörii skenessä jonkin verran.

Kokonaan niistä ei valitettavasti eroon pääse, mutta voi pyytää päättäväisen jämäkästi lopettamaan juoruamisen tai ei tarvitse enää toiste tavata. Vähänkään järkeä päässä omaava lopettaa kyllä, hankalimpiin tapauksiin sitten järeämpiä keinoja.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #31 : Lokakuu 02, 2019, 15:12:26 »
Itse ainakin kerron suosikki huoralleni kaikki jutut.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #32 : Lokakuu 02, 2019, 22:35:08 »
Mitäs silloin tarttis tehrä, kun ulkkaripalveluntarjoaja juoruaa, vaikka asiakkaastaan?  :'( Siinä joutuu kuuntelemaan väkisin sellaista tietoa, joka ei kiinnosta pätkäkään, mutta ei kohteliaana herrasmiehenä kehtaa sanoa, että vaihdappa täti ny välillä levyä. Voi siskot ja veljet, jos tietäisitte,kuinka paljon tietoa koko skenestä minulle on uskottu. Voisin olla katollisen kirkon rippipappi, joka antaa kaikki juorut anteeksi. Onneksi olen kuuro ja sokea,kuten oikeus, ja kärsin sen lisäksi dementiasta. Niin kuka halusi kuulla uusimmat kääk-juorut Sinistä ja Hottis Puumasta?  :D Vitsi, vitsi.       

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #33 : Lokakuu 02, 2019, 23:33:32 »
^Minä! Minä! Eiku...  :o

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #34 : Lokakuu 03, 2019, 08:58:58 »
^Minä! Minä! Eiku...  :o

Mihin tiikeri pääsee juovistaan?  Aina te puhutte vain minusta. Ettäs kehtaatte. Ja kyllähän te kehtaatte!
Totta. Minä, minä, minä ja kaikki mulle heti nyt!

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1631
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on hyvä asiakas?
« Vastaus #35 : Lokakuu 03, 2019, 09:20:55 »
Mulle kävi kerran niin, että kun jälkikäteen kiittelin (ehkä jopa liian vuolaasti ?), niin mahtoiko palveluntarjoaja epäillä liiallista ihastumista. Ei enää vastannut seuraaviin tapaamispyyntöihini. Hän oli st:n puolelta ja osa-aikasihteeri. Poistunut jo kuvioista....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)