Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 19042 kertaa)

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #60 : Kesäkuu 05, 2022, 01:56:12 »
No ihan taatusti. Jos mä olisin kaikkein halvin, niin silloinhan hintoja ilman muuta täytyisi nostaa.  :-*

Hintasi oli hieman halvempi urasi alussa ja ilmoituksessa oli myös owo ja laukeaminen suuhun.
Miksi et tarjoa enää?

https://web.archive.org/web/20110924084923/http://www.sexwork.net/girl/15166


Oho, owo&cim sekä anaaliakin oli palveluissa. Hintakin 200€ tunnilta. Näillä eväillä olisin jo Venlan luona käynyt, useasti.

Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #61 : Kesäkuu 05, 2022, 07:00:23 »
Mobilebayllä varaus ja käteen loput. Luotin kun tunsin/tiesin tilanteen. Helppoa 😊

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #62 : Kesäkuu 05, 2022, 09:51:06 »
Voin ennakkomaksua suorittaa jos on selvästi tiedossa millä ehdoilla maksun voi saada takaisin.

Vaikka ennakkomaksu olisi vain 20 € niin kyllä sen maksaminen itseäni silti harmittaisi jos sitä ei saakkaan sitten takaisin, jos tuleekin kunnon syystä peruminen.


Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #63 : Kesäkuu 07, 2022, 00:17:16 »
Yleisesti järkevänä pidetty elämänohje on, että älä lähetä rahaa tuntemattomille. Ja tässä lajissa on aika tyypillistä, että palveluntarjoajakin on ja nimenomaan haluaa pysyä tuntemattomana. Riski joutua huijatuksi on suuri. Tilanne on eri, jos palveluntarjoaja on tunnettu, mutta se on aika harvoin tilanne.

"Normaalissa" kuluttajakaupassa ennakkomaksut eivät ole ongelma, koska kuluttajansuoja on niin hyvä ja vahva, että ongelmia ei yleensä edes tule. Tässä lajissa kuluttajansuoja on käytännössä lajin luonteen vuoksi pakostakin melko heikko eikä asiakkaalla ole juurikaan käytännön mahdollisuuksia puolustaa oikeuksiaan. Jos esim. hotelli peruu huoneen eikä palauta ennakkoa, oikeuksiaan on mahdollista puolustaa ja maksun perimiseen saa tarvittaessa viranomaisapua. Mutta ei taida toimia, että soittaisi kunnan kuluttajaneuvontaan, että hutsu teki oharit eikä palauta ennakkoa...

Itse olisin valmis maksamaan ennakkoa kaikille tällä foorumilla aktiivisille ja hyvän maineen hankkineille PT:lle. Heillä on maine pelissä ja siksi niin paljon menetettävää, että en usko että heille tulisi mieleenkään huijata. Joten Kilikellolle maksaisin kyllä ennakkoa. Mutta se perustuu vain siihen, että olemme molemmat foorumilla. Ilmeisesti suurin osa Kilin asiakkaista ei ole, joten olen melko varma, että ennakoiden vaatiminen johtaisi käytännössä asiakaskatoon.

Toisaalta, en lakkaa hämmästymästä sitä, miten seksinnälkä vie miehiltä järjen ja jatkusvasti lukee ja kuulee tarinoita siitä, miten on lähetetty isojakin summia tuntemattomille naisille ehkä useissakin erissä ja sitten ihmetellään, kun kaikki meni. Että kyllä niitä ennakkomaksun maksajiakin varmaan löytyisi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa hungry

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #64 : Kesäkuu 14, 2022, 20:56:40 »
Ennakkomaksu seksistä on naurettava vaatimus.  :laught:
Minua on useaampaan kertaan huijattu niin, että sovittuna aikana ei naista näy, tai talon alaovi on lukossa. Sitten kun hän vaivautuu ovelle, niin asunnolla selviää, että ajasta onkin hänen laskutavallaan kulunut se odotteluaika, jonka hän itse kulutti. Huorien kanssa on turha kinata ja ainoa keino on ollut poistua, jos ei ole valmis maksamaan lisää.
..jo vanha kansa opetti, että kun kunnolla pannaan, niin silloin on munatkin tiellä..

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #65 : Kesäkuu 14, 2022, 21:28:49 »
Ennakkomaksu seksistä on naurettava vaatimus.  :laught:
Minua on useaampaan kertaan huijattu niin, että sovittuna aikana ei naista näy, tai talon alaovi on lukossa. Sitten kun hän vaivautuu ovelle, niin asunnolla selviää, että ajasta onkin hänen laskutavallaan kulunut se odotteluaika, jonka hän itse kulutti. Huorien kanssa on turha kinata ja ainoa keino on ollut poistua, jos ei ole valmis maksamaan lisää.

Onko oikeasti useastikkin käynyt näin? En tiedä ketkä kaikki ennakkomaksua pyytävät, mutta esim aloittajasta uskallan sanoa/veikata sen verran että hän nyt ei ainakaan huijaa. Ja se riippuu paljon varmaan siitäkin että mitkä ne vaihtoehdot maksulle ovat. Jos on esim pelkkä playcard tms niin sehän nyt on selkeä.

Järkeä kun käyttää näissä niin hyvin menee.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #66 : Kesäkuu 14, 2022, 22:49:54 »
Minä pyydän aina hupakolta ennakkomaksun, jotta jos tulee tuplabuukkaus tai hupakko tekee oharit, saan ainakin lonkeromania.   

Poissa Kati

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #67 : Heinäkuu 11, 2022, 19:46:43 »
Tällä hetkellä en ota ennakkomaksua, mutta tulevaisuudessa kyllä. Voi olla, että sen lisäksi on vaihtoehtona pyytää henkilötiedot eli scriinata, onneksi sekin on alkanut yleistyä.

Voi sitten valita kummalla tavalla haluaa toimia. Jos ei onnistu, niin ei tartte tulla...
Kuten todettua ennakkomaksun voi maksaa anonyymistikin, vaikka en tiedä miks se on niin tärkeetä, luuletteko että huora soittaa vaimolle vai mitä ;DDDD

Nyt mulla on ollut ohareita vähemmän kun jossain kohtaa, toivottavasti tilanne pysyy tällaisena.

Toivoisin, että kaikki jotka täällä nihkeilee ennakkomaksusta koittaisi ymmärtää miten kusetettu olo siitä tulee, hankala olla ILOtyttö jos vituttaa ja oharit todellakin vituttaa.

Tietenkään ei kannata alkaa lähettää kelle tahansa suuria summia – tollot, ei sitä varmaan kukaan ehdottanutkaan??


Jos joku alkais pihistää jotain säälittäviä parikymppisiä, niin varmaan maine menis aika nopeeta. Itse haluan pitää hyvän maineen ja vaan tienata sitä rahaa ihan rehellisesti.

(Tunnen vähän syyllisyyttä kun oon itse joskus ihan huolimattomuuttani oharoinut muutaman asiakkaan. Varmasti niitäkin on se ottanut päähän. Mut tää oli joskus, nyt oon järjestelmällisempi)
Turku ti-to 2-4.8

Yhteydenotot toiselta saitilta, ei täällä :P

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #68 : Heinäkuu 12, 2022, 03:39:35 »

Kuten todettua ennakkomaksun voi maksaa anonyymistikin, vaikka en tiedä miks se on niin tärkeetä, luuletteko että huora soittaa vaimolle vai mitä ;DDDD


Tietenkään ei kannata alkaa lähettää kelle tahansa suuria summia – tollot, ei sitä varmaan kukaan ehdottanutkaan??


Jos joku alkais pihistää jotain säälittäviä parikymppisiä, niin varmaan maine menis aika nopeeta. Itse haluan pitää hyvän maineen ja vaan tienata sitä rahaa ihan rehellisesti.


Kuule, hyvä maine voi mennä helposti kun aliarvostaa asiakkaita esim epäystävällisillä kommenteilla ja nimittelyllä.
Ihanat naiset.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2049
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #69 : Heinäkuu 12, 2022, 06:32:39 »
Tietenkään ei kannata alkaa lähettää kelle tahansa suuria summia – tollot, ei sitä varmaan kukaan ehdottanutkaan??

Jos joku alkais pihistää jotain säälittäviä parikymppisiä, niin varmaan maine menis aika nopeeta. Itse haluan pitää hyvän maineen ja vaan tienata sitä rahaa ihan rehellisesti.

(Tunnen vähän syyllisyyttä kun oon itse joskus ihan huolimattomuuttani oharoinut muutaman asiakkaan. Varmasti niitäkin on se ottanut päähän. Mut tää oli joskus, nyt oon järjestelmällisempi)

Tollot?
- Varmaankin maine menis aika nopeeta jos potentiaalisia asiakkaita pitää "tolloina"

Tienata rahaa rehellisesti?
- Kehonhuollosta luonasi saa varmaankin kuitin?

Huolimattomuuttani oharaoinut
- Kerran oharit -> goodbye ja näkemiin

Nyt oon järjestelmällisempi
- Onhan näitä nähty
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #70 : Heinäkuu 12, 2022, 07:45:22 »
Tällä hetkellä en ota ennakkomaksua, mutta tulevaisuudessa kyllä. Voi olla, että sen lisäksi on vaihtoehtona pyytää henkilötiedot eli scriinata, onneksi sekin on alkanut yleistyä.

Voi sitten valita kummalla tavalla haluaa toimia. Jos ei onnistu, niin ei tartte tulla...
Kuten todettua ennakkomaksun voi maksaa anonyymistikin, vaikka en tiedä miks se on niin tärkeetä, luuletteko että huora soittaa vaimolle vai mitä ;DDDD

Nyt mulla on ollut ohareita vähemmän kun jossain kohtaa, toivottavasti tilanne pysyy tällaisena.
hankala olla ILOtyttö jos vituttaa ja oharit todellakin vituttaa.

Jos ohareita vähemmän, niin varmaan myös oikeasti tulevia asiakkaita.
Kun tekee duunia vähän kauemmin, niin vitutus vähenee. Ja kun kestää ne alkuajan oharit ja vitutuksen, niin sitten helpottaa. Mutta mutta, ei kande yrittää olla huora, jos noin vituttaa.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #71 : Heinäkuu 12, 2022, 08:24:32 »
Tällä hetkellä en ota ennakkomaksua, mutta tulevaisuudessa kyllä. Voi olla, että sen lisäksi on vaihtoehtona pyytää henkilötiedot eli scriinata, onneksi sekin on alkanut yleistyä.

Voi sitten valita kummalla tavalla haluaa toimia. Jos ei onnistu, niin ei tartte tulla...
Kuten todettua ennakkomaksun voi maksaa anonyymistikin, vaikka en tiedä miks se on niin tärkeetä, luuletteko että huora soittaa vaimolle vai mitä ;DDDD

Nyt mulla on ollut ohareita vähemmän kun jossain kohtaa, toivottavasti tilanne pysyy tällaisena.

Toivoisin, että kaikki jotka täällä nihkeilee ennakkomaksusta koittaisi ymmärtää miten kusetettu olo siitä tulee, hankala olla ILOtyttö jos vituttaa ja oharit todellakin vituttaa.

Tietenkään ei kannata alkaa lähettää kelle tahansa suuria summia – tollot, ei sitä varmaan kukaan ehdottanutkaan??


Jos joku alkais pihistää jotain säälittäviä parikymppisiä, niin varmaan maine menis aika nopeeta. Itse haluan pitää hyvän maineen ja vaan tienata sitä rahaa ihan rehellisesti.

(Tunnen vähän syyllisyyttä kun oon itse joskus ihan huolimattomuuttani oharoinut muutaman asiakkaan. Varmasti niitäkin on se ottanut päähän. Mut tää oli joskus, nyt oon järjestelmällisempi)

Siitä herääkin kymysys, että kun emme elä täydellisessä maailmassa, että miten ajattelit hyvittää asiakkalle ennakkomaksun, kun joudut perutttamaan tapaamisen syystä tai toisesta?

Aiotko hyvittää ennakkomaksun täysimääräisenä?

Kahjoimmat palveluntarjoajat, jotka tälläkin forkalla ovat rymistellet, kuin norsu posliinikaupassa voivat tehdä mitä vaan. Vaikka soittaa asiakkaiden vaimolle, jos oikein sattuu päässä viiraamaan sillä hetkellä, jos ei mitään ikävämpää keksi, kuten laittaa vaikka asiakkaiden numerot yleiseen jakoon.

Siitä syystä anonyymiteetin säilyttäminen on suositeltavaa.

Hälyytyskellot pitää soida aina lujaa, kun joku kyselee etukäteismaksua. Siitä varoittavat jopa seuralaispalveluja tarjoavat sivustot, joissa on varoitus juuri, ettei rahaa tule lähettää etukäteen. Ei koskaan.

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, jolla on huolimattomuudesta johtuen sattunut ohareita myös asiakkaiden kohdalla.

Ai niin mutta ei se haitannut, kun ne olivat vaan asiakkaita.  :whipping:         

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #72 : Heinäkuu 12, 2022, 08:34:24 »
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että hyvittää maksun tai yhdessä asiakkaan kanssa sovitaan jokin muu ratkaisu. Tää toimii tietty vain jos palveluntarjoaja on jotenkuten tiedetty, eikä maine ole kyseenalainen.

Ennakointi on kova sana, sitä voi käyttää ja pohtia kalenterin kanssa koska pääsee -  mutta äkillisille esteille ei tietysti voi mitään. Perhe esimerkiksi on sellainen asia että se menee aina kaiken muun edelle, esim. lapsen loukkaantuminen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #73 : Heinäkuu 12, 2022, 09:43:20 »
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että hyvittää maksun tai yhdessä asiakkaan kanssa sovitaan jokin muu ratkaisu.

Eihän tossa siis muuta kuin että onko palauttaminen käynyt edes mielessä. Ja asiakas voi toki itse kelailla miten pystyy ottamaan mahdollisen hyvityksen vastaan, esim. itse en tekisi mitään sellaisella lahjakortilla jolla olen kerran ennakkomaksun maksanut.

Tää toimii tietty vain jos palveluntarjoaja on jotenkuten tiedetty, eikä maine ole kyseenalainen.

Oma rima kyllä huomattavasti korkeammalla kuin ”jotenkuten tiedetty”. Tai no, se rimahan liikkuu panetuksen mukaan…

Ja mun mielestä edelleen on oleellista se mistä ollaan sopimassa. Jos mä pyydän varaamaan ajan viikon päähän ja ajamaan tunnin suuntaansa ensitapaamiseen niin riskit tulonmenetykseen on ihan erilaiset kuin jos puhutaan incallista tunnin päästä. En millään jaksa uskoa että tällaiseen jälkimmäiseen on kenenkään kannalta kannattavaa lisätä säätämistä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #74 : Heinäkuu 12, 2022, 09:49:05 »
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että hyvittää maksun tai yhdessä asiakkaan kanssa sovitaan jokin muu ratkaisu. Tää toimii tietty vain jos palveluntarjoaja on jotenkuten tiedetty, eikä maine ole kyseenalainen.

Ennakointi on kova sana, sitä voi käyttää ja pohtia kalenterin kanssa koska pääsee -  mutta äkillisille esteille ei tietysti voi mitään. Perhe esimerkiksi on sellainen asia että se menee aina kaiken muun edelle, esim. lapsen loukkaantuminen.

Hyvittää millä?

Menetettyä aikaa ei saa takaisin.

Se torstainpano voi olla se tekijä, jolla myyntitykki Jarski olisi rentoutuneena klousannut elämänsä miljoonadiilin. Mutta kun Jarskille tehtiin oharit, ja Jarski oli maksanut etukäteen summan, ja Jarskia harmitti, niin että Jarski muni diilin kiukuspäissään.

Mikä on sopiva korvaus Jarskille? 

Perheellisen ei kannata huorata, niin ei tule toisille ongelmia. On se vaan niin.  :sheep:   

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #75 : Heinäkuu 12, 2022, 10:19:57 »
Ei kai siinä sen kummempaa kuin että hyvittää maksun tai yhdessä asiakkaan kanssa sovitaan jokin muu ratkaisu.

Eihän tossa siis muuta kuin että onko palauttaminen käynyt edes mielessä. Ja asiakas voi toki itse kelailla miten pystyy ottamaan mahdollisen hyvityksen vastaan, esim. itse en tekisi mitään sellaisella lahjakortilla jolla olen kerran ennakkomaksun maksanut.

Kyllä näille oharin tehneiden hupakoiden myöntämille lahjakorteille jälkimarkkina löytyy. Voisin ostaa viiden kympin lahjakortin kympillä.

Tää toimii tietty vain jos palveluntarjoaja on jotenkuten tiedetty, eikä maine ole kyseenalainen.

Ja mun mielestä edelleen on oleellista se mistä ollaan sopimassa. Jos mä pyydän varaamaan ajan viikon päähän ja ajamaan tunnin suuntaansa ensitapaamiseen niin riskit tulonmenetykseen on ihan erilaiset kuin jos puhutaan incallista tunnin päästä. En millään jaksa uskoa että tällaiseen jälkimmäiseen on kenenkään kannalta kannattavaa lisätä säätämistä.

Väittäisin ohareiden olevan jo leivottuja hyllyhintoihin. Sama kaikilla aloilla: luottoasiakkaalle löytyy aina parempi hinta, mikäli myytävän hyödykkeen laatua ei ole mahdollista manipuloida ylöspäin. Tätäkin tosin kuulemani mukaan esiintyy.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #76 : Heinäkuu 12, 2022, 10:45:56 »
Sori lievä OT mutta tulin tähän muistuttamaan, että ennakkomaksu- ja oharipulmat ei lähtökohtaisesti johdu ihmisistä, vaan stigmasta.

Mä pyydän nykyään varausmaksun (50 euroa) kaikilta uusilta asiakkailta, ja muistaakseni yksi ainoa on kieltäytynyt sitä maksamasta (ja tää jonka muistan, pyysi vielä anteeksi foliohattuisuuttaan).

Kun mä toimin omalla nimelläni, asiakkaatkin uskaltaa pääsääntöisesti maksaa tilisiirrolla tai esim. MobilePaylla. Pikasiirto on tietty myös vaihtoehto. Ja jos mä sairastun, varausmaksun palauttaminen on helppoa.

Ja joo ei, ei ole vähentänyt yhteydenottojen tai työn määrää.

Ei tapella toisiamme vastaan jooko, tapellaan yhdessä stigmaa vastaan.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #77 : Heinäkuu 12, 2022, 11:27:11 »
^Poikkeus vahvistaa sääntöä.

Tietenkin, kun toimit omalla nimelläsi ja olet julkisuudesta tuttu henkilö, on luottamus vähän eri tasoa kuin Mirajami22:lla tai Ljuotettavalla Ljudmillalla, jotka voivat olla vaikka kusetusyrityksiä.

Sinun tapauksessasi voi tehdä kirjallisen tai suullisen valituksen ´kuluttaja-asiamies´ Iso-J:ille tai Liftille, jos tapaaminen on peruuntunut.  ::)

Jos se oli kusetus, turska menettäisi ennakkomaksun ja yhteistiedot voisivat joutua vääriinkäsiin, mahdollisesti rikollisten käsiin.

Siitä voisi seurata kiristysyritys tai muuta ei toivottua.

Stigmasta en tiedä, koska en häpeä sitä, että olen turska turkelsson, eikä Heseä haittaisi, vaikka kaikki tietäisivät, että Hese käy huorissa.     
 
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2022, 11:32:16 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Kati

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #78 : Heinäkuu 12, 2022, 11:59:59 »

Siitä herääkin kymysys, että kun emme elä täydellisessä maailmassa, että miten ajattelit hyvittää asiakkalle ennakkomaksun, kun joudut perutttamaan tapaamisen syystä tai toisesta?

Aiotko hyvittää ennakkomaksun täysimääräisenä?

Eiku pidän kaiken ihan ilkeyttäni! Herää, sehän siinä on se idea, että se palautetaan. Äärimmäisen harvoin on käynyt näin, ja olen tarjonnut alennusta seuraavasta kerrasta.

Lainaus
Kahjoimmat palveluntarjoajat, jotka tälläkin forkalla ovat rymistellet, kuin norsu posliinikaupassa voivat tehdä mitä vaan. Vaikka soittaa asiakkaiden vaimolle, jos oikein sattuu päässä viiraamaan sillä hetkellä, jos ei mitään ikävämpää keksi, kuten laittaa vaikka asiakkaiden numerot yleiseen jakoon.
Ok, en itse ole kuullut tällaisesta ilmiöstä, tollanen on toki kamalaa. Pointtini oli, että mun luona saa kyllä käydä anonyyminä, mua vaan vähän ihmetytti toi paranoia.


Lainaus
Hälyytyskellot pitää soida aina lujaa, kun joku kyselee etukäteismaksua. Siitä varoittavat jopa seuralaispalveluja tarjoavat sivustot, joissa on varoitus juuri, ettei rahaa tule lähettää etukäteen. Ei koskaan.
Ok...

Lainaus

Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä, jolla on huolimattomuudesta johtuen sattunut ohareita myös asiakkaiden kohdalla.

Ai niin mutta ei se haitannut, kun ne olivat vaan asiakkaita.  :whipping:       

Mä an ajattele noin mun asiakkaista, tais mennä joku tunteisiin.. Kuten tossa sanoinkin niin tunnen tollasesta syyllisyyttä, tais mennä ohi?
Toi on hyvin harvinainen poikkeus ja mua ei haittaa myöntää että oon tehnyt inhimillisen virheen joskus. Edelleen, jos se olis ennemmin poikkeus kuin sääntö niin en varmaan voisi toimia tällä alalla.

Ehkä mä kirjotin vähän kärkkäästi, sori kun kaikilla meni tunteisiin näköjään. 
Turku ti-to 2-4.8

Yhteydenotot toiselta saitilta, ei täällä :P

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2049
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #79 : Heinäkuu 12, 2022, 12:08:29 »
Kun mä toimin omalla nimelläni, asiakkaatkin uskaltaa pääsääntöisesti maksaa tilisiirrolla tai esim. MobilePaylla. Pikasiirto on tietty myös vaihtoehto. Ja jos mä sairastun, varausmaksun palauttaminen on helppoa.

Lähtökohta onkin sellainen, että varausmaksun tai jopa koko käynnin (ennakkovaraajan etu -20%) voisi maksaa ennakkoon.
I see what is right and approve, but I do what is wrong