Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 18628 kertaa)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #40 : Kesäkuu 03, 2022, 09:20:02 »
outcal TAAS ulkomailla osa pyytää KOKO summan ennakkoon. tapaamispaikaltakin usein vaaditaan

minimissä 4 tähteä . ja totta kuten sanoinkin aiemmin Domina ja fetissi palveluita tarjoavat

taatusti kohtaa useiten niitä joille riittää fantasia. taatusti osa tekee vaan kiusaa.
kysyvälle vastataan

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #41 : Kesäkuu 03, 2022, 09:35:45 »
^Ei täydy olla tasapuolista. Tuo vaikuttaa hyvältä ratkaisulta.

Samaa mieltä.
Amator

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #42 : Kesäkuu 03, 2022, 14:34:40 »
En tietenkään haluaisi varausmaksua pyytämällä karkottaa oikeita asiakkaita. Ehkä ratkaisu voisi olla alkaa pyytää valikoidusti varausmaksu mielivaltaisesti sellaisilta asiakkailta joiden oharipotentiaalin tai oharien oheisvaikutukset (outcall, haluttu aika, kauniin melontasään missaaminen) arvioin suuriksi. Mutta onko se sitten reilua ja tasapuolista? Tarvitseeko olla?

Ei työelämä, muusta elämästä puhumattakaan, ole koskaan reilua ja tasapuolista. Syystä, toisesta tai kolmannesta joku saa aina paskimmat kortit peliin ja siinä menettää vaan aikansa sekä järkensä jos yrittää lähteä kaikkea tasapäistämään.
Itse saatan mielivaltaisesti evätä uudelta asiakkaalta esim. puolta tuntia pidemmän varauksen prime timeen jos kommunikaatiossa on hiemankaan epäilyttävää sävyä. Aika usein oon huomannut että hyvin se aavistus piti paikkansa.
Eläköitynyt

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #43 : Kesäkuu 03, 2022, 18:02:28 »
Nuoret källit tai muuten vaan joutilaat tehtailee hunajaisia profiileja muutamalla herkullisella kuvalla ja kerää ennakkomaksut kunnes maine kiirii. Sitten uusi ilmo tulille. Tämä on se skenaario minkä takia ennakkomaksu tökkii.

Mutta jos pt on aktiivinen forkalla ja muut raportoivat hyviä kokemuksia niin ei ole ongelma maksaa.

Oharoijat (puolin ja toisin) taitavat pääasiassa tulla forkan ulkopuolelta joten ilmoon ennakkomaksun yhteyteen pitäisi saada jotenkin osoitettua, että on oikeasti pt.
#maksuseksionihanaa

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #44 : Kesäkuu 03, 2022, 21:09:34 »
Ei nyt varsinaisesti ennakkomaksusta kyse mutta muutamalle vakkarille lainaillut rahaa joiden takaisinmaksu on hoitunut asianmukaisella tavalla yhtä lukuunottamatta jonka kanssa oli hieman ongelmia kun alkoi kertymään liian pitkä piikki.

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #45 : Kesäkuu 03, 2022, 23:26:25 »
En näissä merkeissä maksaisi ennakkoon. Jos pt tätä vaatisi nappaisin vain seuraavan pt:n listalta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #46 : Kesäkuu 03, 2022, 23:43:01 »
En näissä merkeissä maksaisi ennakkoon. Jos pt tätä vaatisi nappaisin vain seuraavan pt:n listalta.
mutta lainaatko 20€?
Saat heti maanantaina takaisin.
Why so fragile?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #47 : Kesäkuu 04, 2022, 00:44:19 »

Kiva että sulle ei ohareita juuri satu. Oon nyt koittanut miettiä tätä asiaa ja epäilen että mulle käy paljon ohareita osin siksi, että tietynlaiset asiakasryhmät tuntuvat tekevän itselleni ohareita keskimäärin enemmän: fetisistit ja hupakkokäynnille elämänsä ensimmäistä kertaa tulevat. Ja mun uusista asiakkaista aika iso osa kuuluu jompaan kumpaan noista ryhmistä. Oharien syyt varmaan näiden kohdalla jänistys- tai laukeamislähtöisiä. Ohariksi lasken jos asiakas jonka kanssa olen ennalta lyönyt lukkoon ajan, ja jolta olen ennakkoon varattujen aikojen kohdalla usein vielä samana päivänä varmistanut varauksen voimassaolon jättää mitään ilmoittamatta tulematta paikalle.

Mut onhan tää oharifrekvenssitutkimus nyt aika mutuilutasolla vielä (keskustelunkin avasin oharien jäljiltä tunnekuohussa!), pitää varmaan koittaa pari viikkoa rauhassa miettiä sitä paljon niitä nyt oikeasti käy, millaisten asiakastyyppien kohdalla ja onko mun viestinnässä ollut jotain poikkeavuuksia niin päästään vähän analyyttisemmalle tasolle  ;D

En tietenkään haluaisi varausmaksua pyytämällä karkottaa oikeita asiakkaita. Ehkä ratkaisu voisi olla alkaa pyytää valikoidusti varausmaksu mielivaltaisesti sellaisilta asiakkailta joiden oharipotentiaalin tai oharien oheisvaikutukset (outcall, haluttu aika, kauniin melontasään missaaminen) arvioin suuriksi. Mutta onko se sitten reilua ja tasapuolista? Tarvitseeko olla?

Jos ajattelee tuota niin, että sinulle on 3 uutta turskaa tulossa tappi tanassa viestittelyn jälkeen.
Silloin 33% ohareilla saadaan - 0,67 x 0,67 x 0,67 eli vain 30% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos mennään 20% ohareilla - 0,8 x 0,8 x 0,8 eli vain 51% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos otetaan noilla prosenteilla enemmän turskia, sitä enemmän arviolta ohareita tulee.

Helpointa on toki kasvattaa vakkarien määrää, mikäli se on mahdollista - oletuksena on, että vakkarit ei oharoi.



Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #48 : Kesäkuu 04, 2022, 00:53:05 »
^ Eiköhän noi prosentit kuvanneet kuitenkin kokonaisuutta eikä yksittäisen turskan ohariherkkyyttä.

Sen verran vielä otsikon aiheeseen, että kyllä mäkin voisin luotettaville ihanille maksaa kuten Kilikellolle. Uusille en sit niinkään. Ja uudet on kai yleensä se ongelma.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #49 : Kesäkuu 04, 2022, 01:02:47 »
^ Eiköhän noi prosentit kuvanneet kuitenkin kokonaisuutta eikä yksittäisen turskan ohariherkkyyttä.

Sen verran vielä otsikon aiheeseen, että kyllä mäkin voisin luotettaville ihanille maksaa kuten Kilikellolle. Uusille en sit niinkään. Ja uudet on kai yleensä se ongelma.

Käsitin, että uusia turskia - käsittääkseni vakkarit ei oharoi
Vakkareilla se oli 1 x 1 x 1 - 100%, tosin luulisi siihenkin poikkeus osuvan

No saatoin laskea väärinkin  :whipping: Mutta uusien turskien kanssa tuolla mutudatalla(kin) tapaamistodennäköisyys menee
aika alhai-seksi, mitä enemmän on uusia turskia jonossa
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #50 : Kesäkuu 04, 2022, 08:38:31 »
Jos ajattelee tuota niin, että sinulle on 3 uutta turskaa tulossa tappi tanassa viestittelyn jälkeen.
Silloin 33% ohareilla saadaan - 0,67 x 0,67 x 0,67 eli vain 30% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos mennään 20% ohareilla - 0,8 x 0,8 x 0,8 eli vain 51% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos otetaan noilla prosenteilla enemmän turskia, sitä enemmän arviolta ohareita tulee.

Helpointa toki on kasvattaa vakkarien määrää [ja seuraavasta 01:02:47 viestistä] uusien turskien kanssa tuolla mutudatalla(kin) tapaamistodennäköisyys menee aika alhai-seksi

Tuotapa, ensimmäisessä esimerkissä KAIKKI tapaamiset toteutuvat 30 % todennäköisyydellä, toisessa esimerkissä KAIKKI tapaamiset toteutuvat 51 % todennäköisyydellä.

Ei pitkistä sarjoista murskatut luvut ja niiden summat anna mitenkään päin väännettynä uskottavaa viitettä siitä, millä "arviolla" hupakko jää täysin ilman tuloa. Toisin sanoen sovittujen tapaamisten määrä ei itsessään muuta yksittäisten tapaamisten onnistumisen todennäköisyyttä.

Mitä laadulliseen neuvontaan sitten tulee niin uskoakseni vakkareiden määrän kasvattaminen on juurikin kaikkein vaikeinta. Se ei onnistu täydellisesti käytännössä millään mielekkäällä panostuksella ja järkevän ansainnan kannalta vakkarisuhteita ei synny tällä markkina-aluella riittävästi. Siksipä uudet turskat ovat paitsi välttämättömyys, myös hyve.

Muuten olimme pitkälti samoilla linjoilla.


Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6713
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #51 : Kesäkuu 04, 2022, 12:12:15 »
Jos ajattelee tuota niin, että sinulle on 3 uutta turskaa tulossa tappi tanassa viestittelyn jälkeen.
Silloin 33% ohareilla saadaan - 0,67 x 0,67 x 0,67 eli vain 30% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos mennään 20% ohareilla - 0,8 x 0,8 x 0,8 eli vain 51% arviolla tapaamiset toteutuvat.
Jos otetaan noilla prosenteilla enemmän turskia, sitä enemmän arviolta ohareita tulee.

Helpointa toki on kasvattaa vakkarien määrää [ja seuraavasta 01:02:47 viestistä] uusien turskien kanssa tuolla mutudatalla(kin) tapaamistodennäköisyys menee aika alhai-seksi

Tuotapa, ensimmäisessä esimerkissä KAIKKI tapaamiset toteutuvat 30 % todennäköisyydellä, toisessa esimerkissä KAIKKI tapaamiset toteutuvat 51 % todennäköisyydellä.

Ei pitkistä sarjoista murskatut luvut ja niiden summat anna mitenkään päin väännettynä uskottavaa viitettä siitä, millä "arviolla" hupakko jää täysin ilman tuloa. Toisin sanoen sovittujen tapaamisten määrä ei itsessään muuta yksittäisten tapaamisten onnistumisen todennäköisyyttä.

Mitä laadulliseen neuvontaan sitten tulee niin uskoakseni vakkareiden määrän kasvattaminen on juurikin kaikkein vaikeinta. Se ei onnistu täydellisesti käytännössä millään mielekkäällä panostuksella ja järkevän ansainnan kannalta vakkarisuhteita ei synny tällä markkina-aluella riittävästi. Siksipä uudet turskat ovat paitsi välttämättömyys, myös hyve.

Muuten olimme pitkälti samoilla linjoilla.

Totta, jos noissa oli vakkarit mukana niin silloin se on kaikki turskatapaamiset  :drinking:

Yksittäisen tapaamisen todennäköisyys toki pysyy samana, jos se siis mutudatassa on oikein eli 67% - 80%.

Yleensä se mikä on vaikeinta, saattaa olla myös pitkällä aikavälillä kannatavinta.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #52 : Kesäkuu 04, 2022, 20:59:33 »
Kuinka paljon teille tulee ohareita?
Joo, ymmärrän että se vaihtelee.
Mutta...musta tuntuu että ohareita tulee nykyisin todella paljon harvemmin kuin mun urani alussa (eli lähes 10 vee sitten).
Toki asiaan mulla vaikuttaa se, että noin 50% ajoista menee vakkareille (joo, vaihtelee) & karsin todella rajulla kädellä intuitiolla yhteydenotoista ne joille edes tarjoan aikaa. Kokemus auttaa tässä paljon. Tai sit mä oon jo onnistu blokkaan lähes kaikki Suomen oharoijat 10 vee aikana. ;D
Lopputuloksena kuitenkin mulle ohareita osuu kohdalle...sanoisin kahden käden sormilla laskettava määrä per vuosi, ja joskus riittää yhden käden sormetkin. Ja joskus ei tuu vuoteen yhtään oharia. Joo, siis todella harvoin kuitenkin.

Mutta ennakkomaksuista (ja käyttämättömien aikojen maksamisesta), ihan yleistä se ainakin pk-seudulla on, että jos jonnekin varattuun aikaan et peruuta vähintään 24h ennen, niin maksamaan joudut varatun ajan. Oli syy ihan mikä tahansa. Joten ihan sama oikeus on mun mielestä ravintoloilla sekä hutsuilla.
Hyvä vaan että noin toimitaan, vapautuupa paremmin ajat aikaisemmin kun jengi ei oharoi vaan peruuttaa ajoissa/jättää hupivarailematta, ja itsekin pääsee silloin palveluihin helpommin. :)

Lisäksi, kaikki työhön liittyvä vaiva & ajanhukka & stigma yms., on kai kaikilla leivottuna sisälle hintoihin? Ainakin mä olen ajatellut näin olevan vähän kaikilla aloilla. Joten oharit eivät ole merkityksetön asia kunnon turskienkaan kannalta, niihin ei todellakaan kannata suhtautua niin, että koska palvelut maksavat sen ja sen, niin oharit olisi kärsittävissä. Hinnat ovat mitä ne ovat monista syistä, ja oharit yksi niistä. Mullahan on nykyisin jo jopa kohtuu edulliset hinnat (=ne on pysyneet samana useamman vuoden, vaikka hintataso lienee yleisesti noussut), mutta yksi syy miksi en ole hintoja nostanut, on se että mulla tää homma hoituu vuosien kokemuksella tosi iisisti nykyisin. Jos häiriötekijöitä tulisi lisää, niin hinnat varmasti nousisivat.

Hutsuilla kun ei tuota jälkilaskutuksen mahdollisuutta ole, niin ennakkomaksu on ihan hyvä tapa. Mutta, silloin toki pitää olla hieman jo ns. nimeä alalla. Kellekään tuntemattomalle suuruudelle en suosittele kenenkään maksavan ennakkoon. Ja joo, tää on ikävää sanoa näin, koska nimenomaan alalla uudet todennäköisesti noita ohareita joutuu kokemaan enemmän. :-[

Tähänhän ois nyt sit paikallaan (Suomessa laiton) puolueeton ennakkomaksujen välityspalvelu. Turska maksaa sinne holdiin ennakon, ja kun seisotaan eteisessä niin molemmat kuittaa kännyllä & maksu vapautuu (täytyisi toimia reaaliaikaisesti), ja eiku loput rahat kouraan ja peuhaamaan. Jos pelkkä turskan kuittaus tulee/kumpikaan ei kuittaa, niin rahat siirtyy mimmille. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #53 : Kesäkuu 04, 2022, 22:16:16 »
En jaksanut lukea kuin tätä edeltäneestä viestistä noin viidesosan. Silti kerron mielipiteeni. Kun pillua saa vain ennakkomaksulla, minä olen runkkari.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #54 : Kesäkuu 04, 2022, 23:23:21 »
Kuinka paljon teille tulee ohareita?
Joo, ymmärrän että se vaihtelee.

Lopputuloksena kuitenkin mulle ohareita osuu kohdalle...sanoisin kahden käden sormilla laskettava määrä per vuosi, ja joskus riittää yhden käden sormetkin. Ja joskus ei tuu vuoteen yhtään oharia. Joo, siis todella harvoin kuitenkin.

Hinnat ovat mitä ne ovat monista syistä, ja oharit yksi niistä.


Sinulle ei tule ohareita kuin muutamia vuodessa ja silti perustelet hintaa ohareilla.  :laught: :sheep:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #55 : Kesäkuu 04, 2022, 23:25:05 »
Kuinka paljon teille tulee ohareita?
Joo, ymmärrän että se vaihtelee.

Lopputuloksena kuitenkin mulle ohareita osuu kohdalle...sanoisin kahden käden sormilla laskettava määrä per vuosi, ja joskus riittää yhden käden sormetkin. Ja joskus ei tuu vuoteen yhtään oharia. Joo, siis todella harvoin kuitenkin.

Hinnat ovat mitä ne ovat monista syistä, ja oharit yksi niistä.

Sinulle ei tule ohareita kuin muutamia vuodessa ja silti perustelet hintaa ohareilla.  :laught: :sheep:

Keskitys nyt hei taas pliis vähän paremmin, mullahan on edulliset hinnat kuten tuossa todettu, koska hommat luistaa hyvin.  :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 04, 2022, 23:27:08 kirjoittanut Venla »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #56 : Kesäkuu 04, 2022, 23:33:50 »
Kuinka paljon teille tulee ohareita?
Joo, ymmärrän että se vaihtelee.

Lopputuloksena kuitenkin mulle ohareita osuu kohdalle...sanoisin kahden käden sormilla laskettava määrä per vuosi, ja joskus riittää yhden käden sormetkin. Ja joskus ei tuu vuoteen yhtään oharia. Joo, siis todella harvoin kuitenkin.

Hinnat ovat mitä ne ovat monista syistä, ja oharit yksi niistä.

Keskitys nyt hei taas pliis vähän paremmin, mullahan on edulliset hinnat kuten tuossa todettu, koska hommat luistaa hyvin.  :)
Sinulle ei tule ohareita kuin muutamia vuodessa ja silti perustelet hintaa ohareilla.  :laught: :sheep:

Kirjoitukseni aiheutti Venlalle niin nopean vastaustarpeen että lainaus ja vastauskin menivät sekaisin.  :sheep:
Täällä foorumillakin kirjoittaa halvempia jos katsoo ilmoituksia.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #57 : Kesäkuu 04, 2022, 23:48:15 »
Kuinka paljon teille tulee ohareita?
Joo, ymmärrän että se vaihtelee.

Lopputuloksena kuitenkin mulle ohareita osuu kohdalle...sanoisin kahden käden sormilla laskettava määrä per vuosi, ja joskus riittää yhden käden sormetkin. Ja joskus ei tuu vuoteen yhtään oharia. Joo, siis todella harvoin kuitenkin.

Hinnat ovat mitä ne ovat monista syistä, ja oharit yksi niistä.

Keskitys nyt hei taas pliis vähän paremmin, mullahan on edulliset hinnat kuten tuossa todettu, koska hommat luistaa hyvin.  :)
Sinulle ei tule ohareita kuin muutamia vuodessa ja silti perustelet hintaa ohareilla.  :laught: :sheep:

Kirjoitukseni aiheutti Venlalle niin nopean vastaustarpeen että lainaus ja vastauskin menivät sekaisin.  :sheep:
Täällä foorumillakin kirjoittaa halvempia jos katsoo ilmoituksia.

No ihan taatusti. Jos mä olisin kaikkein halvin, niin silloinhan hintoja ilman muuta täytyisi nostaa.  :-*
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #58 : Kesäkuu 04, 2022, 23:58:08 »
No ihan taatusti. Jos mä olisin kaikkein halvin, niin silloinhan hintoja ilman muuta täytyisi nostaa.  :-*

Hintasi oli hieman halvempi urasi alussa ja ilmoituksessa oli myös owo ja laukeaminen suuhun.
Miksi et tarjoa enää?

https://web.archive.org/web/20110924084923/http://www.sexwork.net/girl/15166
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 05, 2022, 00:06:16 kirjoittanut lepsky »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #59 : Kesäkuu 05, 2022, 00:23:42 »
No ihan taatusti. Jos mä olisin kaikkein halvin, niin silloinhan hintoja ilman muuta täytyisi nostaa.  :-*

Hintasi oli hieman halvempi urasi alussa ja ilmoituksessa oli myös owo ja laukeaminen suuhun.
Miksi et tarjoa enää?

https://web.archive.org/web/20110924084923/http://www.sexwork.net/girl/15166

Ihana toi ilmoitus! Varmaan mun ihan ekoja! :)

Mutta vastaus kysymykseen lienee hyvin selvä.
Koska muutamassa kuukaudessa tajusin millainen tartuntariski tuo on tässä duunissa. Kuten moni muukin tajuaa saman (onneksi). Aluksi oli paljon vääriä luuloja. Mähän myös luulin kun aloitin että asiakkaita olisi ehkä 1-2 viikossa tulossa, mutta totuushan on ihan toista. Mulla ei ollut mitään käsitystä millainen bisnes tää oikeasti onkaan kun aloitin.
Hinnat & palvelut on vaihdelleet ajan myötä. Nyt palvelut ei ole ihan suppeimmillaan, mutta aika lähellä sitä.
Maksutavat taas eivät ole paljoa vaihdelleet, käteinen on käynyt aina & bitcoin ennakkoon on ollut vaihtoehtona muutamia vuosia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!