Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ennakkomaksun pyytäminen  (Luettu 18627 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5185
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #20 : Kesäkuu 02, 2022, 18:43:43 »
Mulla sattui kerran näin.

Eräänä tiistai-iltana tajusin että huomenna olisi kiva käydä hupakolla. Mulla oli mielessä eräs paikallissuosikkini ja laitoin hänelle txt-viestiä tiedustellen että sopisiko vierailu huomenna klo 18?

No en saanut minkäänlaista vastausta. Keskiviikkona klo 16 tajusin että jos haluan saada pillua klo 18, on otettava käyttöön vaihtoehto B. Sivustolta löytyi silmää miellyttävä ulkomaalaissihteeri ja soitin hälle ja sovittiin tapaaminen klo 18. Tämä vaihtoehto ei kiinnostanut aivan hirmuisen paljon mutta ajattelin että koitetaan nyt tätä, voi olla hyväkin.

Noin tunnin päästä ajan sopimisesta tämä paikallinen nainen jolle olin edellisenä päivänä laittanut tekstarin viestittikin minulle että kyllä hälle sopii klo 18, tervetuloa. Tätä naista halusin ja asetelma oli aika kiusallinen: olinhan ajautunut kahden naisen loukkuun. Mulla oli käytettävissäni noin suunnilleen kolme vaihtoehtoa, seuraavat:
1. Menen suomalaiselle ja teen oharit ulkomaalaiselle ilmoittamatta hänelle mitään. Vahinko olisi jäänyt ehkä siihen että kyseinen ulkomaalaisneito ei enää ottaisi minua vastaan mutta tuskinpa hän sentään kirjoittaisi foorumille ohari-joeysta.
2. Menen suomalaiselle mutta ilmoitan ulkomaalaiselle etten pääsekään tulemaan syystä "car/family issue" tms
3. Ilmoitan suomalaiselle etten pääse noin lyhyellä varoitusajalla enkä myöhemminkään tänään ja menen ulkomaalaiselle.

Hylkäsin heti vaihtoehdon 1 koska se on minusta väärin. Vaihtoehto 2 olisi ehkä ollut jotakuinkin oikein, ulkomaalaisnainen oli kenties joutunut myymään ei-oota takiani mutta saattaisi ehtiä ottaa uuden tilalleni. Parempi kuin vaihtoehto 1 mutta hupakon kannalta kenties lähes sama. Jos olisin maksanut ennakkomaksun, vaihtoehto 2 olisi minusta ollut toteutettavissa.

Niinpä toteutin vaihtoehdon 3. Tuossa ulkomaalaisessa neidossa ei sinällään ollut mitään vikaa mutta ongelmaa oli pääni sisällä koska olisin mieluummin tavannut tuon suomalaisen. Finaaliin toki selvittiin yhteistyöllä neidon kanssa mutta kokoajan minua hienoisesti harmitti tilanne johon olin ajautunut. Homma olisi voinut mennä myös täysin poskelleen, nämä jutut on toisinaan aika herkkiä.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #21 : Kesäkuu 02, 2022, 19:03:55 »
On kokemusta ennakkomaksusta vakkarini kanssa kun pyysi lainaamaan rahaa etukäteen... se ei lopulta päätynyt hyvin, kun hän ei pitänyt lupaustaan  :-[ Enkä siitä koskaan myöskään uskaltanut avautua kun oli ihan arvostettu hupakko alalla, luultavasti olisi yleisö ollut hänen puolella. Tästä oppirahat maksaneena en enää ikinä ole suostunut ennakkomaksuihin.
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #22 : Kesäkuu 02, 2022, 19:48:07 »
Harmi kun niitä ohareita ei satu "joskus", vaan itselläni arviolta 1/5 - 1/3 asiakkaasta oharoi. Ovat siis arkipäivää, ja palveluntarjoajana menetän ohareissa ajan lisäksi usein ihan rahaakin kun sen oharoidun ajan olisi joku muukin halunnut varata.

Kuulostaa kyllä ihmeellisen suurelta määrältä. Luulisin monilla suurimman osan asiakkaista olevan luotettavia vakkareita. Se on sitten eri asia miettiä mikä mättää jos kerrat tahtovat jäädä yhteen kertaan.
Munkin mielestä toi on ihmeellisen suuri määrä, jonka vuoksi oon vertaillut kokemuksia kollegoiden kanssa ja aika samaa luokkaa ohariprosentti tuntuu olevan monella muullakin. Ohareiden esiintymisessä oon havainnut myös paljon paikkakuntakohtaisia eroja: Turussa ja Helsingissä oharoidaan eniten, Seinäjoella ja Porissa ihan todella harvoin. Ennen korona-aikaa ohareita ei sattunut mulle melkein ikinä, tuntuu että ihmiset ei enää yhtä hyvin osaa asiallisesti perua tapaamisia jos joku este ilmeneekin..


Niin ja on mulla niitä ihania vakkareitakin, mutta ei ne kyllä suurinta osaa asiakastapaamisista valitettavasti muodosta  :'( Ennakkomaksun pyytäisin luonnollisesti vain uusilta asiakkailta.
Hupsu hupakko Turusta

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #23 : Kesäkuu 02, 2022, 20:03:00 »
Harmi kun niitä ohareita ei satu "joskus", vaan itselläni arviolta 1/5 - 1/3 asiakkaasta oharoi. Ovat siis arkipäivää, ja palveluntarjoajana menetän ohareissa ajan lisäksi usein ihan rahaakin kun sen oharoidun ajan olisi joku muukin halunnut varata.


Et sä kyllä tarkalleen ottaen rahaa menetä, mahdollisia tuloja kyllä. Hienokseltaan eri asia.

Outcall ohareissa menettää tarkalleen ottaen rahaa. Polttoaine ei ole kovin halpaa tällä hetkellä.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #24 : Kesäkuu 02, 2022, 20:10:18 »
^ Totta, enpä ajatellut. Onhan sitä tullut itsekin ajeltua nykimään kiinni pysyvää ovea. Mutta sähköllä se ajelu on niin halpaa ettei tule ajateltua koko kulua 🙂

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #25 : Kesäkuu 02, 2022, 20:47:23 »
Ihmiset vissiin ajattelee sen rahan menettämisen eri tavalla. Mun mielestä se on rahan menettämistä jos varannut asiakas oharoi ja sitä varten et ole voinut kenellekkään muulle, maksavalle asiakkaalle, sitä aikaa luvata.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #26 : Kesäkuu 02, 2022, 20:50:13 »
Puhutaan ennakkomaksuista! Miksi maksaisit, miksi et?

Oharit tuntuvat olevan näin koronan jälkeisenäkin aikana niin yleisiä että monien fiksujen kollegojen lailla olen itsekin pohtinut että alkaisin pyytää uusilta asiakkailta pienen osan tapaamisen hinnasta etukäteismaksuna. Ethän sä hierontaakaan voi vaan skipata mitään ilmoittamatta ja odottaa että laskua ei tulisi kotiin, ja kun näissä hommissa mä en yleensä saa asiakkaalta etukäteen laskutustietoja niin en keksi ennakkomaksua parempaakaan tapaa varmistua siitä että en jää ihan puille paljaille oharien sattuessa. Niitä kun voi oikeasti sattua joskus useita päivässä, ja aikaa haaskaantua ihan tuntitolkulla viestittelyyn ja valmistautumiseen.

Itse en ole ennakkomaksujen kannalla, mutta ilmoitan ajoissa, jos tulee muita menoja.

Siitä en osaa sanoa, miten käy, jos alkaa periä etukäteismaksua eli väheneekö turskat. Toisaalta senhän näkeen sitten  8)
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 02, 2022, 20:58:34 »

Tuntemattomalle en maksaisi ennakkoa, tutulle voisin maksaakin🤔 mut sitten toisaalta tuttujen kanssa oharien riski on aika pieni.

Toki innokkuuteen maksaa ennakkoa vaikuttaa myös pyydetty ennakkomaksusumma.
Amator

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #28 : Kesäkuu 02, 2022, 22:07:20 »
Puhutaan ennakkomaksuista! Miksi maksaisit, miksi et?

Oharit tuntuvat olevan näin koronan jälkeisenäkin aikana niin yleisiä että monien fiksujen kollegojen lailla olen itsekin pohtinut että alkaisin pyytää uusilta asiakkailta pienen osan tapaamisen hinnasta etukäteismaksuna. Ethän sä hierontaakaan voi vaan skipata mitään ilmoittamatta ja odottaa että laskua ei tulisi kotiin, ja kun näissä hommissa mä en yleensä saa asiakkaalta etukäteen laskutustietoja niin en keksi ennakkomaksua parempaakaan tapaa varmistua siitä että en jää ihan puille paljaille oharien sattuessa. Niitä kun voi oikeasti sattua joskus useita päivässä, ja aikaa haaskaantua ihan tuntitolkulla viestittelyyn ja valmistautumiseen.

Itse en ole ennakkomaksujen kannalla, mutta ilmoitan ajoissa, jos tulee muita menoja.

Siitä en osaa sanoa, miten käy, jos alkaa periä etukäteismaksua eli väheneekö turskat. Toisaalta senhän näkeen sitten  8)

Tämä on hyvinkin vaikea asia juuri tästä syystä. Täällä esim moni sanoo ettei ikinä tekisi ohareita, mutta pt kyllä näkee kuinka paljon niitä oikeasti tulee.
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 02, 2022, 22:20:21 »
Ainahan voi pyytää. Omalle kohdalle ei ole tällaisia vaateita tullut ja oletettavasti en maksaisi mitään ennen oven menyä selän takana kiinni.

Ymmärrän toki asiaan liittyvän ongelman ja kuten tuossa Kilikellokin sanoi, että tämän viimeisen parin vuoden aikana ovat asiat muuttuneet paljon myös asiakkaiden käyttäytymisessä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #30 : Kesäkuu 02, 2022, 22:26:00 »
Ainahan voi pyytää. Omalle kohdalle ei ole tällaisia vaateita tullut ja oletettavasti en maksaisi mitään ennen oven menyä selän takana kiinni.

Ymmärrän toki asiaan liittyvän ongelman ja kuten tuossa Kilikellokin sanoi, että tämän viimeisen parin vuoden aikana ovat asiat muuttuneet paljon myös asiakkaiden käyttäytymisessä.

Aivan loistavasti sanottu!
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #31 : Kesäkuu 02, 2022, 22:38:00 »
Ihmiset vissiin ajattelee sen rahan menettämisen eri tavalla. Mun mielestä se on rahan menettämistä jos varannut asiakas oharoi ja sitä varten et ole voinut kenellekkään muulle, maksavalle asiakkaalle, sitä aikaa luvata.

Tuota, tuon oharoitsijan tilalle mahdollisesti tuleva asiakas on yhtä todennäköisesti oharoitsija kuin varsinainen oharoitsijakin (20-35 %).

Odotettua tuloa (250 €/h x 0,65) voi yrittää nostaa kahdella tavalla: nostamalla hintaa tai laskemalla sitä.

Hinnan nostaminen vähentää kysyntää eli oikeita asiakkaita, jolloin ohariollien suhteellinen edustus kasvaa. Hinnan alentaminen taas lisää kilpailijoiden välistä sabotaasia, jolloin ohariollien määrä kasvaa samalla kun oikeiden asiakkaiden määrä kasvaa.

Pitäisi enää tietää, missä suhteessa hyvät ja huonot ilmiöt ovat toisiinsa nähden ja laittaa kaikki exceliin.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #32 : Kesäkuu 02, 2022, 22:43:51 »
Miksette vaan vertaa numeroa/sähköpostia horomafian salaiseen henkilörekisteriin? :sheep:

Lähtökohtaisesti suhtaudun kielteisesti, vaikka ymmärrän syyt miksi tämä tulee mieleen. Vielä ei kukaan ole ennakkoa pyytänyt, ja jos pyytäisi niin kävisin kyllä muut optioni läpi ensin.

 Rahana joku pari kymppiä ihan sama sinänsä vaikka joskus sattuisikin virhearvio kehen voi ennakkomaksun verran luottaa. Paljon enemmän rahaa on pelissä kun vuokraa tapaamispaikan vain tapaamista varten… Mutta lähtökohtaisesti en halua näissä kuvioissa antaa itsestäni muita tunnistetietoja kuin etunimen ja iän joten suuri osa ennakkomaksutavoista ei onnistu. Kryptovaluuttahommat taas menevät liian monimutkaiseksi kun en sellaisia mihinkään muuhun käytä. Tuon anonymiteettiasian takia pari lähiseudulla ilmoittelevaa rajaa minut suoraan pois asiakaskunnastaan, mutta äkkiähän sitä oppii mitä ilmoituksia ei kannata edes avata.

Mä yleensä haen aikoja aika lyhyellä varoitusajalla ja lyhyen asiallisilla viesteillä. Ennakkomaksu normaalipituisesta/-sisältöisestä tapaamisesta tunnin päästä tuntuisi aika turhalta lisäsäädöltä. Tilanne on vähän eri jos ensitapaaminen sovitaan pidemmän ajan päähän ja edellyttäisi jotain erityistä valmistelua, ajamista tms. Mutta jos tällaisten tapaamisten sopimisen yhteydessä ei synny luottamusta niin muuttaako joku parin kympin ennakkomaksu tilannetta niin paljon, että se tapaaminen kannattaa silti sopia?

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #33 : Kesäkuu 02, 2022, 22:46:54 »
Ainahan voi pyytää. Omalle kohdalle ei ole tällaisia vaateita tullut ja oletettavasti en maksaisi mitään ennen oven menyä selän takana kiinni.

Ymmärrän toki asiaan liittyvän ongelman ja kuten tuossa Kilikellokin sanoi, että tämän viimeisen parin vuoden aikana ovat asiat muuttuneet paljon myös asiakkaiden käyttäytymisessä.

Ihmisten käyttäytyminen on ylipäätään muuttunut. Ei nykyään voi luottaa kehenkään. Aikana ennen kännyköitä tai älypuhelimia se mikä sovittiin, se myös pidettiin.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #34 : Kesäkuu 02, 2022, 23:02:14 »
Mä otan ennakkomaksua outcalleista, jotka ulottuu pk-seudun ulkopuolelle, koska jos olisi ohari, niin siitä olisi ihan kohtuuttomasti vaivaa ja ajan sekä rahan menoa itselle. Muuten en ota ennakkoja, koska en näe syytä. Monet valittaa tosiaan jatkuvista ohareista, enkä oikein saa kiinni mistä niitä voi tulla niin paljon. Itsellä ei ole koko vuonna ollut yhtä ainutta oharia, viime vuonna oli yhden käden sormilla laskettava määrä. Tee seksityötä kuitenkin melko aktiivisesti päätyönäni, ja tapaamisia on paljon joka viikko. Toki nykyään n. 2/3 vakkareita ja loput uusia kävijöitä, mikä tekee eroa niihin joille ei sitä vakkarikuntaa ole vielä muodostunut. Jos omalla kohdalla olisi kuitenkin ohareita jatkuvasti, lähtisin ehdottomasti miettimään mistä se johtuu. Ehkä käsite "ohari" tarkoittaa toiselle toista ja toiselle ihan muuta? Sovitaanko tapaamisia kenties liian innokkaasti ja oletetaan asiakkaan olevan ns. varma, vaikka sopiminen on asiakkaan mielestä vielä kesken eikä mitään ole lyöty lukkoon? Tietysti löytyy myös se ihmistyyppi, joka tehtailee ohareita tahallaan, eikä välitä toisen ajan hukkaamisesta, mutta minun kokemus on että ei niitä kauheen paljoa löydy kuitenkaan. Paha arvailla, ja tosi ikävä ja valitettava ilmiö kyseessä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2022, 23:05:57 kirjoittanut Minttuliini »

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2022, 23:48:07 »
Miksette vaan vertaa numeroa/sähköpostia horomafian salaiseen henkilörekisteriin?

nyky prepaid on niin halpa että jos sillä tekee ne pari källi varausta voi huomenna

ostaa uuden . sähköpostia moni ei edes käytä mutta ei senkään luominen juuri minuuttia

enempää vie.
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #36 : Kesäkuu 03, 2022, 00:14:23 »
Miksette vaan vertaa numeroa/sähköpostia horomafian salaiseen henkilörekisteriin?

nyky prepaid on niin halpa että jos sillä tekee ne pari källi varausta voi huomenna

ostaa uuden . sähköpostia moni ei edes käytä mutta ei senkään luominen juuri minuuttia

enempää vie.

Vitsihän tuossa oli, että vaikka en ikävä kyllä ole vielä tavannut kilikelloa tai muita tähän keskusteluun tähän mennessä osallistuneita, mun horonumerolla, -sähköpostilla tai -kikillä ei ole tehty ohareita tai muita tyhmyyksiä kenenkään muun kanssa. Jos taas jotain prepaid-numeroa ei löydy rekisteristä ollenkaan, niin sehän on ihan oikea syy olla vähän varovainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #37 : Kesäkuu 03, 2022, 06:17:57 »
Jos keikkailee, niin valtaosa asiakkaista on uusia. Itsellä ei oharien määrä kyllä ollut tuollaista kun Kilikellolla. Jos on alalla tunnettu palveluntarjoaja, niin miksi ei vaikka 2 tunnin aikaa varaava asiakas voisi varausmaksuksi ladata hupakon luuriin 10 ekeä, minkä hupakko sitten vähentää loppulaskusta.
Ja tosiaan on eroa, tapaileeko tuttuja kiinteässä paikassa vai uusia keikkaillen. On minulle tuttu mies maksanut yön yli tapaamisen etukäteen, mutta meillä on luottamus. Luottamus on asia, minkä voi menettää vaan kerran.

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #38 : Kesäkuu 03, 2022, 08:19:18 »
Monet valittaa tosiaan jatkuvista ohareista, enkä oikein saa kiinni mistä niitä voi tulla niin paljon. Itsellä ei ole koko vuonna ollut yhtä ainutta oharia, viime vuonna oli yhden käden sormilla laskettava määrä. Tee seksityötä kuitenkin melko aktiivisesti päätyönäni, ja tapaamisia on paljon joka viikko. Toki nykyään n. 2/3 vakkareita ja loput uusia kävijöitä, mikä tekee eroa niihin joille ei sitä vakkarikuntaa ole vielä muodostunut. Jos omalla kohdalla olisi kuitenkin ohareita jatkuvasti, lähtisin ehdottomasti miettimään mistä se johtuu. Ehkä käsite "ohari" tarkoittaa toiselle toista ja toiselle ihan muuta? Sovitaanko tapaamisia kenties liian innokkaasti ja oletetaan asiakkaan olevan ns. varma, vaikka sopiminen on asiakkaan mielestä vielä kesken eikä mitään ole lyöty lukkoon? Tietysti löytyy myös se ihmistyyppi, joka tehtailee ohareita tahallaan, eikä välitä toisen ajan hukkaamisesta, mutta minun kokemus on että ei niitä kauheen paljoa löydy kuitenkaan. Paha arvailla, ja tosi ikävä ja valitettava ilmiö kyseessä.
Kiva että sulle ei ohareita juuri satu. Oon nyt koittanut miettiä tätä asiaa ja epäilen että mulle käy paljon ohareita osin siksi, että tietynlaiset asiakasryhmät tuntuvat tekevän itselleni ohareita keskimäärin enemmän: fetisistit ja hupakkokäynnille elämänsä ensimmäistä kertaa tulevat. Ja mun uusista asiakkaista aika iso osa kuuluu jompaan kumpaan noista ryhmistä. Oharien syyt varmaan näiden kohdalla jänistys- tai laukeamislähtöisiä. Ohariksi lasken jos asiakas jonka kanssa olen ennalta lyönyt lukkoon ajan, ja jolta olen ennakkoon varattujen aikojen kohdalla usein vielä samana päivänä varmistanut varauksen voimassaolon jättää mitään ilmoittamatta tulematta paikalle.

Mut onhan tää oharifrekvenssitutkimus nyt aika mutuilutasolla vielä (keskustelunkin avasin oharien jäljiltä tunnekuohussa!), pitää varmaan koittaa pari viikkoa rauhassa miettiä sitä paljon niitä nyt oikeasti käy, millaisten asiakastyyppien kohdalla ja onko mun viestinnässä ollut jotain poikkeavuuksia niin päästään vähän analyyttisemmalle tasolle  ;D

En tietenkään haluaisi varausmaksua pyytämällä karkottaa oikeita asiakkaita. Ehkä ratkaisu voisi olla alkaa pyytää valikoidusti varausmaksu mielivaltaisesti sellaisilta asiakkailta joiden oharipotentiaalin tai oharien oheisvaikutukset (outcall, haluttu aika, kauniin melontasään missaaminen) arvioin suuriksi. Mutta onko se sitten reilua ja tasapuolista? Tarvitseeko olla?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2022, 08:29:29 kirjoittanut kilikello »
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ennakkomaksun pyytäminen
« Vastaus #39 : Kesäkuu 03, 2022, 08:47:26 »
^Ei täydy olla tasapuolista. Tuo vaikuttaa hyvältä ratkaisulta.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘