Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Petiteä peppuun?

<< < (3/6) > >>

Kovax:
Hyvä ketju jatkoo

Azazello:
Hienoa, että on rapsoja ja kirjoitetaan tuntemuksista. Olen kyl vastaan että tällaisia ”igor komerossa luuraamassa” -tyyppisiä tuntemuksia tuodaan esille jos sille ei ole mitään todisteita.

teme696:

--- Lainaus käyttäjältä: kukalie - Huhtikuu 28, 2022, 20:28:18 ---Ylläpito voisi mun mielestä poistaa tän ketjun.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä.

Vieras0286:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Huhtikuu 28, 2022, 22:24:59 ---Hienoa, että on rapsoja ja kirjoitetaan tuntemuksista. Olen kyl vastaan että tällaisia ”igor komerossa luuraamassa” -tyyppisiä tuntemuksia tuodaan esille jos sille ei ole mitään todisteita.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri tuota arvailua "igor komerossa" ilman mitään todistetta tarkoitin ollessani sitä mieltä, että tämän ketjun voisi poistaa.

Eiköhän nuo "igor komerossa" -jutut ole menneiden vuosikymmenten juttuja, ainakin pääsääntöisesti.

teme696:
^ja se keneen huoraan nämä spekulaatiot liitetään on täysin absurdia. Jos samaa olisi tehty vaikka tälle foorumille ahkeraan kirjoittaville hutsuille, olisi ketju jo poistunut ajat sitten. Nata kun ei ole täällä itse vastaamassa näihin älyttömiin syytöksiin niin onhan se helppoa tälläisiä juttuja pistää liikkeelle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta