Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Petiteä peppuun?

(1/6) > >>

tohveli:
Terve terve, eka postaus foorumilla. Pitkään olen harrastanut mutta Helsingissä harvemmin. Halu olisi löytää PK-seudulta mahdollisimman hoikka nainen joka ottaa peppuun. Nata20 on koettu ja oli hyvä, mutta hänestä jäi (ilman mitään todisteita) sellainen olo että joku vahtii puuhia. Haetun naisen iällä tai pituudella ei ole väliä, kunhan on hoikka. Kiitoksia!

Ballinger:
Pupuliini vastaa hyvin etsimääsi, mikäli ei haittaa, että hän on pitkä. Ilmoittelee St:n puolella, kun ottaa asiakkaita.

MiesHki:
Miksi sinulle tuli sellainen olo, kerro ihmeessä kiinnostaa kovasti? Olisko Natalla asunnossa kamera ja kuvaa kaikki panot?
Nata20 on koettu ja oli hyvä, mutta hänestä jäi (ilman mitään todisteita) sellainen olo että joku vahtii puuhia.

tohveli:
Olen luonnostaan vainoharhainen, ja kai se olo tuli vastapuolen useammista satunnaisista vilkaisuista paikkoihin joissa ei mitään katseltavaa pitäisi olla. En sano tätä tahriakseni mainetta, loistava palveluntarjoaja kyseessä mutta se on harvoja käyntejä joista jäi jotenkin outo fiilis. Kokonaisuudessaan alan käyntejä itseltäni löytyy kolmen sadan luokkaa.

Täytyypä pitää silmällä josko Pupuliinin ilmoitus tulee vastaan, kiitos!

Ilotikku:
Entä jos Natalla pyöri vaikka kärpänen tai hämähäkki siellä seinissä ja se vaivasi? Tai se kattolamppu, joka ainakin viimeeksi roikkui aivan miten sattuu sieltä katosta? :)

Olen rampannut tämän luona kymmeniä kertoja eri osoitteissa eikä mikään ole ikinä viitannut mihinkään hämärään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta