Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Petiteä peppuun?
teme696:
Olet oikeassa....aika vainoharhaista kuvitella, että Natan luona vieraillessa joku sinua tarkkailisi. Lieneekö taas yksi mustamaalausyritys muiden jatkoksi.
tohveli:
--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Huhtikuu 28, 2022, 19:13:54 ---Entä jos Natalla pyöri vaikka kärpänen tai hämähäkki siellä seinissä ja se vaivasi? Tai se kattolamppu, joka ainakin viimeeksi roikkui aivan miten sattuu sieltä katosta? :)
Olen rampannut tämän luona kymmeniä kertoja eri osoitteissa eikä mikään ole ikinä viitannut mihinkään hämärään.
--- Lainaus päättyy ---
Hahhah se voi hyvinkin olla! Jätetään tuo siis omaan arvoonsa ja pidetään aihe niissä peppuhommista kiinnostuneissa naisissa.
tohveli:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Huhtikuu 28, 2022, 19:18:41 ---Aika vainoharhaista kuvitella, että Natan luona vieraillessa joku sinua tarkkailisi. Lieneekö taas yksi mustamaalausyritys muiden jatkoksi.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole mustamaalaus mielessä, mielestäni kusetukset ja kiristykset kuuluvat tämän harrastuksen vaaroihin, mutta mahdoton on aiheesta keskustella (etenkään tunnistettavasti) ilman että mahdollisesti mustamaalaa vahingossa. Voin kyllä poistaa postauksen tai muokata, mikäli porukka kokee tämän haitalliseksi.
jaculo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ballinger - Huhtikuu 28, 2022, 13:12:48 ---Pupuliini vastaa hyvin etsimääsi, mikäli ei haittaa, että hän on pitkä. Ilmoittelee St:n puolella, kun ottaa asiakkaita.
--- Lainaus päättyy ---
Tarvii mielenkiinnosta kysyä et haittaako monia jos nainen on pitkä?
Itsellä asia menee niin päin että en yleensä ole innostunut hoikista naisista, mutta olen aivan heikkona pitkiin mimmeihin joten pitkät ja hoikat on kyl todella kiinnostavia. Niin myös tämä Pupuliini. Kiitos vinkistä! On kyl söpö! Vaikuttaa et tarjoaa tällä hetkellä vain treffiseuraa mihin ei kuulu seksi. Harmi.
Vieras0286:
Ylläpito voisi mun mielestä poistaa tän ketjun.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta