Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Uskonto ja hengellisyys

<< < (6/9) > >>

Kunigazz:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 17:58:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Syyskuu 14, 2019, 17:46:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 17:19:58 ---Mitä se Jumala sainoisikaan, kun panet toisen vaimoa..niinhh😁
--- Lainaus päättyy ---

Sitä paitti minä sain tänään vahvistuksen että oot siellä seksityrmässä, niin miten voit olla täällä huutelemassa?😁 vai joko sie piru vie pääsit karkaamaan toistamiseen 🤣🤣

--- Lainaus päättyy ---

Ai, sä kuulit mun tuskanhuudot, etkä tullu siltikään auttamaan. Taisit olla liian lumoutuneena😁.

--- Lainaus päättyy ---

Oli tilanne vähän päällä niin ei pystyny ;D

Seepeli:
^^^^

On kyllä kova kokemus!

Oli uskosta tai hengellisyydestä mitä mieltä tahansa niin tämä elämä kannattaa elää kuin se olisi se ainoa.  :)

Made:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 18:48:41 ---^
Ei oikestaan. Googleta "light after death" ja voit lukea tuhansia saman kaltaisia tarinoita.
Ihmisen aivot kehittää satuja kuoleman hetkellä pehmentääkseen sitä tressi tilannetta ja tarina otetaan "muistoista".

--- Lainaus päättyy ---

Joo oon ollut aina näistä kiinnostunut ja lukenu aika paljon tästä aiheesta. Se on se kun ei sitä silti tiedä mikä se tila on ja mistä se johtuu. Mutta kaikkille se selviää vielä, mutta oishan sinne esiriipun taakse kiva kurkistaa ja varmistaa mitä se on ennen kuin se lopullinen loppu tulee. :) Oon miettinyt että kun lääketiede kokoajan kehittyy, niin ehkä joskus sydämmen pysäytys on vielä niin turvallista, että sinne voidaan tehdä matka ja tulla turvallisesti takas. Pysyä siin tilassa jonkun aikaa. Ois muuten aika jännää sellainen matka, uskoi sit mihin tahansa!? Vois kokemuksena voittaa perinteisen vaellusreissun itselle tuntemattomaan erämaahan. :)

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 18:48:41 ---^
Ei oikestaan. Googleta "light after death" ja voit lukea tuhansia saman kaltaisia tarinoita.
Ihmisen aivot kehittää satuja kuoleman hetkellä pehmentääkseen sitä tressi tilannetta ja tarina otetaan "muistoista".

--- Lainaus päättyy ---

Se että monet ihmiset on kokenut vastaavaa ei kait tarkoita että se on puppua?

Njoo.. on tietenkin niinkin että monet ihmiset voi olla jotain mieltä ja se on silti väärin... esim litteä maa - kultti... ehkä se että moniko on jotain mieltä ei vielä riitä todisteeksi oikeasta mutta ei myöskään väärästä.

Vieras0009:
Mä olen sitä mieltä, että mitään toistapuolta ei ole. Jumala on jokaisessa meissä tässä ja nyt, mitään kuoleman jälkeistä on turha odotella, kun ne odotukset perustuu vain puhtaaseen kuoleman pelkoon. Kun lakkaat pelkäämästä kuolemaa, niin lakkaat myös uskomasta tuonpuoleiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta