Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Uskonto ja hengellisyys
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 19:05:47 ---Mä olen sitä mieltä, että mitään toistapuolta ei ole. Jumala on jokaisessa meissä tässä ja nyt, mitään kuoleman jälkeistä on turha odotella, kun ne odotukset perustuu vain puhtaaseen kuoleman pelkoon. Kun lakkaat pelkäämästä kuolemaa, niin lakkaat myös uskomasta tuonpuoleiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuli mieleen sinussa ja uskovaisissa on samaa ainakin sen verran että aika moni uskovainen sanoo että ne ei pelkää kuolemaa. Mutta se mikä taitaa teitä erottaa on se syy miksi ei pelkää kuolemaa :)
Vieras0009:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Syyskuu 14, 2019, 19:18:52 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 19:05:47 ---Mä olen sitä mieltä, että mitään toistapuolta ei ole. Jumala on jokaisessa meissä tässä ja nyt, mitään kuoleman jälkeistä on turha odotella, kun ne odotukset perustuu vain puhtaaseen kuoleman pelkoon. Kun lakkaat pelkäämästä kuolemaa, niin lakkaat myös uskomasta tuonpuoleiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuli mieleen sinussa ja uskovaisissa on samaa ainakin sen verran että aika moni uskovainen sanoo että ne ei pelkää kuolemaa. Mutta se mikä taitaa teitä erottaa on se syy miksi ei pelkää kuolemaa :)
--- Lainaus päättyy ---
Uskovaiset nimenomaan pelkää kuolemaa. Muuten ne ei uskoisi🙂
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 19:21:31 ---
--- Lainaus päättyy ---
Ai... miksi uskovaiset pelkää kuolemaa? Mä oon käsittäny että niitä odottelee taivas ja se kait on ihan jees paikka... Osa uskovaisista (esim islamissa) jopa räjäyttelee itsensä ihan tahallaan, eikä heillä taida olla pelko mielessä vaan neitsyet... :)
Vieras0009:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Syyskuu 14, 2019, 19:31:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Syyskuu 14, 2019, 19:21:31 ---
--- Lainaus päättyy ---
Ai... miksi uskovaiset pelkää kuolemaa? Mä oon käsittäny että niitä odottelee taivas ja se kait on ihan jees paikka... Osa uskovaisista (esim islamissa) jopa räjäyttelee itsensä ihan tahallaan, eikä heillä taida olla pelko mielessä vaan neitsyet... :)
--- Lainaus päättyy ---
Teitä uskovaisia yhdistää se, että teidän kanssa voisi vängätä satusedistä ja menninkäisistä vaikka loputtomiin.
Ja, joojoo, mietit varmaan jotain tosi nohevaa taas, mutta anna nyt olla😁.
Made:
--- Lainaus päättyy ---
Tähän uskon itsekkin, uskon että se on vain joku sammutus efekti, joka on evoluution kehittämä juttu. Mutta mutta eihän sitä silti tiedä ja ne ketä sen on kokenut, on nähnyt siitä enemmän kuin muut, siks en tuomitse niitä vaan kuuntelen mielellään tarinat loppuun asti. Onhan ne mielenkiintoisia juttuja.
Mun mielestäni elämä itsessään ja maailmankaikkeus kaikkine lakeineen, ajassa ja koossaan on niin käsittämättömän ihmeellinen asia, että menee yli ymmärryksen monessakin kohtaa viisaimmaltakin tiedemieheltä. Jos joku saa siihen kaikkeen vastauksen sillä että on joku jumala joka sen loi ja elää vahvassa uskossa siihen, eikä muuta mieti, niin hatun nosto siitä. :) Itte en usko siihen ja vaikka monet tieteelliset teoriat ei vielä selitä meille läheskään kaikkia juttuja maailmankaikkeudesta, vaan oikeestaan tiedetään varmaksi siitä vain sen miltä se meistä katsottuna näyttää. Vastauksia odotellessa, tieteeseen uskon ja luotan, vanhoista kirjoista ei löydy vastauksia näihin. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta