Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Omakehu -ketju
Rene:
tähän on hyvä kehua mun uutta "kesäpartaa". silkinpehmeä tupsu tuossa leuassa muistuttaa
pimpan karvoitusta. jokainen nainen varmaan haaveilee lepsoilusta, kuinka tussut
kohtaa... se olisi bonusta tavata mut, kaiken muun lisäksi. ;D (tirsk)
Anaalikeisari:
Minulla on hieno auto ja iso muna.
Kuningatar Perse:
--- Lainaus käyttäjältä: nimara - Syyskuu 10, 2019, 07:10:51 ---Oletko maailman mukavin, komein turska/kaunein sihteeri, taitava, uskomaton rakastaja(-tar), sikarikas, hauska, luotettava, ehkä älykkäin tuntemasi ihminen...
--- Lainaus päättyy ---
Olen.
Lisäksi minulla on kaunis sopraano.
Made:
Vaatimattomuus kaunistaa ja täällä turskana itsekehu ois aika turhaa, koska rahalla kuitenkin saa, vaikka ei ois hyvä oikeen missään. :) Mutta yritetään nyt kuitenkin... Tuskin olen keskivertoa parempi sängyssä, mutta en sitä koskaan väitäkkään olevani. En ole keskivertoa komeampikaan, mutta sujut ulkonäköni suhteen. En ole rikaskaan, mutta saanut kuitenkin elämässä sen mitä tarvinnut. Ja minulla on aika pieni muna, jolla en vahingossa satuta ketään, eikä ole pelkoa että tukis paikat kipeäksi. :)
Vieras0028:
Minä olen kasvoiltani aivan mahdottoman söpö ja vastustamaton. Silmäni ovat kauniit ja tuikkivaiset, ja pitkät ripseni ovat luomut. Olen haliteltavan ja puristeltavan pehmeä. Myös pilluni on kaunis ja vastustamaton, ja se on saanut eräältä asiakkaalta liikanimen "Kuristajakäärme". (xDD) Olen erittäin hyvä suutelemaan.
Intuitioni ja ihmislukutaitoni ovat vahvat, joten mukaudun nopeasti ja helposti asiakkaan vireystilan mukaisesti ja osaan surffailla samoilla aalloilla kuin hänkin. Saan jännittäjänkin rentoutumaan. En ole hyökkäävä, vaan annan asiakkaalle tilaa ja aikaa, mutta en pelkää ottaa ohjia käsiini, mikäli näin sovitaan. Olen joustava, lämminhenkinen ja välittävä, aidosti kiinnostunut asiakkaasta ja siitä, että saan annettua hälle sellaista palvelua, mitä hän tuli hakemaan.
Pystyn keskustelemaan syvällisiä, kuuntelemaan murheita ja antamaan asiakkaalle voimauttavan kokemuksen omasta itsestään ja seksuaalisuudestaan, tai tarvittaessa jättämään tällaiset terapeuttiset elementit kokonaan pois ja olla vain pelkkänä "seksikissana" - tai sitten molempia tai jotain näiden väliltä. Minun seurassa on todella helppo olla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta