Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Omakehu -ketju

<< < (3/8) > >>

Juutas:
Forkan lempein ja komein Juutas. ESVS:n ammattilainen, neito kuin neito nukahtaa käsittelyssäni. Sanoo mitä tarkoittaa, mutta ei tarkoita mitä sanoo. Osaa nauttia elämän pienistä nautinnoista ja vähän isommistakin. Naatiskelija viimmeisen päälle.

Vieras0009:
Synkkä romantikko runoilija, jonka luovuus suuntautuu pääasiassaa musiikkin, mutta satunnaisesti voi purskahdella epäonnistuneesti vaikka kokkailuun.
Rakastaa runkkailua ja ryyppäämistä.
Ainiin, sanoinhan, että mulla on kanssa iso kyrpä.

Villerius:
Susi jo syntyessään.... ;D

Laura Lo:
Mainio ketju Nimaralta (ja omakehu myös!)!

Taskukokoinen, peräänantamaton mimmi, lempeä ja leppoisa tilanteen tullen, ja toisen tilanteen sattuessa hurrikaanisieluinen, nopeita käänteitä harrastava oman tiensä kulkija ja mielenkiintoisen ja yllättäviä käänteitä sisältävän elämän etsijä, samalla kuitenkin erakkoluonne ainakin aika ajoin.

Kerran eräs kaapinkokoinen, sellainen alamaailman juttuihin solahtava jalokivdiiileri oli ystävälleni avautunut, että ainoa mimmi, jonka kanssa hän ei ikinä uskaltaisi haastaa riitaa "koska ne silmät". Eli oon jalokiveäkin kovempi, tiiviillä katseella, mutta pehmeillä tisseillä kuitenkin varustettu, yleensä ihan herttainenkin pikkuotus.

Vieras1703:
Äidiltäni (rip) opin tähän ketjuun sopivan toteamuksen: "Itse olen itseni kehunut, ja hyvin olen kehutuksi tullut".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta